Voi vitalis, parvekeröökaajat
Näin illalla olisi ihana tuulettaa asuntoa mutta ei kun naapuri käryttää syöpäkäärylettään nonstop, tulee päänsärky
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi kiellettiin kerrostalossamme jo muutama vuosi sitten. Myöskään rappukäytävien edessä tai missään muussakaan paikassa, missä se voi kantautua asuntoihin ei saa tupakoida. Taloyhtiö tiedotti myös, että sillä ei ole velvollisuutta etsiä tupakointipaikkaa. Miksi tuo kielto on niin vaikea saada aikaan? Onko tuo joku sosiaaliekoniminen juttu, ettei sitä saada loppumaan?. Tosin tässä talossa ei ole paljon tupakoijia ja naapurit otetaan muutenkin huomioon
Oletko ajatellut, että kerrostaloissa voi olla paljon tupakoitsijoita jotka omistavat asuntonsa? Eikä kaikkia tupakoimattomiakaan häiritse tupakointi. Enemmän häiritsee se jos aletaan rampata rappukäytävässä yötä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan.
Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.
Minulla on paha kissa-allergia, iho menee rikki ja visva valuu.
Saatko oireita kun naapurin mirri on parvekkeella
Yhtä paljon ja nopeasti kuin nämä hajusta valittavat.
Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan.
Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.
Sanoiko kissa, ettei pidä tupakanhajusta?
Mitäpä lottoot onko passiivinen tupakointi hyväksi millekään elolliselle? Eläimillä sitäpaitsi on paljon parempi hajuaisti. Eikä varmaan kissaraukka halua parvekkeelta hajua karkuun kun ainoa viihdyke ulkomaailma ja kärsii hajut. Siinä sitten haitat näkyy ja nopeammin kuin ihmisellä kun altistuu tupakalle
Toimiiko sinulla jalat ja onko kotonasi partsin lisäksi ulko-ovi, jota osaat käyttää?? Vie nyt kissaparkaa valjaissa ulos nurtsille ja aurinkoon, hop hop klop klop, kuuluu kaiku reippaiden askelten (ainakin koirien omistajien).
Käytän kissaa ulkona valjaissa että ei onnistunut tämä solvauksesi:) Mutta sen lisäksi että tykkää olla ulkona niin viihtyy myös parvekkeella kuten minäkin
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin
Sinulla on sinun lähipiirisi ja muilla omansa. Etkö ymmärrä tätä asiaa?
Mulla on astma ja tupakointi aiheuttaa astmakohtauksia, hengitysvaikeuksia, kurkun kipeäksi, saa naaman valahtamaan harmaaksi ja suupielet halvaantumaan alaspäin sekä kroppa jäykistyy kun tupakointi jäykistää verisuonet.
Ja kyllä, tupakointi on taloyhtiössä kielletty ja silti vaan eräät tupakoi, tulee häätö ja tilalle muuttaa uusi tupakoitsija, tulee taas häätö ja tilalle taas muuttaa uusi tupakoitsija ja kyllä, täysin savuttomaan taloon ja kyllä, seinät on täysin mustat tupakasta.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon tämmöisellä mammapalstalla puolustetaan tupakointia. Omassa lähipiirissä iältään 20-60 suurin osa paheksuu kyseistä tapaa ja jos polttavat niin ottavat toiset huomioon. Kaveri käy ihan ulkona tupakalla vaikka olisi sallittua parvekkeellakin. Kas kummaa kun hän huomioi muitakin
Ei muuten huomioi. Entäs ulkona liikkujat, lähitaloissa asuvat ja muut paheksujat siellä ulkona?
Älykkyysosamäärän on oltava matala jos polttaa. Kannattaa maksaa vähän enemmän että pääsee parempien ihmisten asuinalueelle missä ei polteta
Vierailija kirjoitti:
Mulla on astma ja tupakointi aiheuttaa astmakohtauksia, hengitysvaikeuksia, kurkun kipeäksi, saa naaman valahtamaan harmaaksi ja suupielet halvaantumaan alaspäin sekä kroppa jäykistyy kun tupakointi jäykistää verisuonet.
Ja kyllä, tupakointi on taloyhtiössä kielletty ja silti vaan eräät tupakoi, tulee häätö ja tilalle muuttaa uusi tupakoitsija, tulee taas häätö ja tilalle taas muuttaa uusi tupakoitsija ja kyllä, täysin savuttomaan taloon ja kyllä, seinät on täysin mustat tupakasta.
No lopeta ihmeessä tupakointi jos nuin kovat oireet tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan.
Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.
Sanoiko kissa, ettei pidä tupakanhajusta?
Mitäpä lottoot onko passiivinen tupakointi hyväksi millekään elolliselle? Eläimillä sitäpaitsi on paljon parempi hajuaisti. Eikä varmaan kissaraukka halua parvekkeelta hajua karkuun kun ainoa viihdyke ulkomaailma ja kärsii hajut. Siinä sitten haitat näkyy ja nopeammin kuin ihmisellä kun altistuu tupakalle
Toimiiko sinulla jalat ja onko kotonasi partsin lisäksi ulko-ovi, jota osaat käyttää?? Vie nyt kissaparkaa valjaissa ulos nurtsille ja aurinkoon, hop hop klop klop, kuuluu kaiku reippaiden askelten (ainakin koirien omistajien).
Käytän kissaa ulkona valjaissa että ei onnistunut tämä solvauksesi:) Mutta sen lisäksi että tykkää olla ulkona niin viihtyy myös parvekkeella kuten minäkin
No hienoa sitten :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on halpa ratkaisu pulmaan: PYYKKIPOIKA NENÄÄN. Kerpele että täällä asuu näitä valittavia hienohipiöitä joilla on aina jotain joka häiritsee tasapaksun harmaata elämäänsä.
Minullakin on halpa ratkaisu. Naapuri lopetyaa tupakoinnin.
Tai sitte lopettaa naapurin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on astma ja tupakointi aiheuttaa astmakohtauksia, hengitysvaikeuksia, kurkun kipeäksi, saa naaman valahtamaan harmaaksi ja suupielet halvaantumaan alaspäin sekä kroppa jäykistyy kun tupakointi jäykistää verisuonet.
Ja kyllä, tupakointi on taloyhtiössä kielletty ja silti vaan eräät tupakoi, tulee häätö ja tilalle muuttaa uusi tupakoitsija, tulee taas häätö ja tilalle taas muuttaa uusi tupakoitsija ja kyllä, täysin savuttomaan taloon ja kyllä, seinät on täysin mustat tupakasta.
Siis mitkä seinät on mustat tupakoinnista? Tämä on ihan uusi tieto :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on astma ja tupakointi aiheuttaa astmakohtauksia, hengitysvaikeuksia, kurkun kipeäksi, saa naaman valahtamaan harmaaksi ja suupielet halvaantumaan alaspäin sekä kroppa jäykistyy kun tupakointi jäykistää verisuonet.
Ja kyllä, tupakointi on taloyhtiössä kielletty ja silti vaan eräät tupakoi, tulee häätö ja tilalle muuttaa uusi tupakoitsija, tulee taas häätö ja tilalle taas muuttaa uusi tupakoitsija ja kyllä, täysin savuttomaan taloon ja kyllä, seinät on täysin mustat tupakasta.
Siis mitkä seinät on mustat tupakoinnista? Tämä on ihan uusi tieto :D
Niissä asunnoissa piikitetään kannabista.
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Kuinka väsynyt kommentti. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi kiellettiin kerrostalossamme jo muutama vuosi sitten. Myöskään rappukäytävien edessä tai missään muussakaan paikassa, missä se voi kantautua asuntoihin ei saa tupakoida. Taloyhtiö tiedotti myös, että sillä ei ole velvollisuutta etsiä tupakointipaikkaa. Miksi tuo kielto on niin vaikea saada aikaan? Onko tuo joku sosiaaliekoniminen juttu, ettei sitä saada loppumaan?. Tosin tässä talossa ei ole paljon tupakoijia ja naapurit otetaan muutenkin huomioon
Oletko ajatellut, että kerrostaloissa voi olla paljon tupakoitsijoita jotka omistavat asuntonsa? Eikä kaikkia tupakoimattomiakaan häiritse tupakointi. Enemmän häiritsee se jos aletaan rampata rappukäytävässä yötä päivää.
Tässä kerrostalossa on lähinnä vain omistusasuntoja. Ei oikeastaan kiinnosta matalassa sosiaaliekonomisessa tilassa elävät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Kuinka väsynyt kommentti. 🥱
Lienee jo nykypäivää. Eri
Vierailija kirjoitti:
Onko vielä taloja, missä saa tupakoida parvekkeilla? Eihän pihoillakaan edes enää saa.
Ovat jotain kaupungin asuntoja....
Toimiiko sinulla jalat ja onko kotonasi partsin lisäksi ulko-ovi, jota osaat käyttää?? Vie nyt kissaparkaa valjaissa ulos nurtsille ja aurinkoon, hop hop klop klop, kuuluu kaiku reippaiden askelten (ainakin koirien omistajien).