Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vitalis, parvekeröökaajat

Vierailija
28.06.2026 |

Näin illalla olisi ihana tuulettaa asuntoa mutta ei kun naapuri käryttää syöpäkäärylettään nonstop, tulee päänsärky 

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on halpa ratkaisu pulmaan: PYYKKIPOIKA NENÄÄN. Kerpele että täällä asuu näitä valittavia hienohipiöitä joilla on aina jotain joka häiritsee tasapaksun harmaata elämäänsä.

Minullakin on halpa ratkaisu. Naapuri lopetyaa tupakoinnin.

22/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sähkötupakkaako veteleepi?

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin vitalis?

Melkein kuin vitsu, jos ymmärrät.

Nuoriso, Vitalis ja Nivea olivat 60- ja 70-luvuilla pakkasvoiteita, joita laitettiin suojaamaan lasten kasvoja paleltumilta. No, sittemmin todettiin niiden edesauttavan paleltumia.


Sieltä asti tulee kiertoilmaisu voihan vitalis.

Ei vaan Vitalis-mainoksesta. Animaatiossa mies toteaa, voihan Vitalis. Kysymyksessä ei mikään kiertoilmaus.

Me käytettiin kiertoilmaisuna, kun ei saanut aikuisten aikana tytöt sanoa voihan v ttu.

Vierailija
24/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä muka riittää rahat polttaa nonstoppina?

Vierailija
25/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin vitalis?

Melkein kuin vitsu, jos ymmärrät.

Nuoriso, Vitalis ja Nivea olivat 60- ja 70-luvuilla pakkasvoiteita, joita laitettiin suojaamaan lasten kasvoja paleltumilta. No, sittemmin todettiin niiden edesauttavan paleltumia.


Sieltä asti tulee kiertoilmaisu voihan vitalis.

Ei vaan Vitalis-mainoksesta. Animaatiossa mies toteaa, voihan Vitalis. Kysymyksessä ei mikään kiertoilmaus.

Me käytettiin kiertoilmaisuna, kun ei saanut aikuisten aikana tytöt sanoa voihan v ttu.

Sille nyt on se ja sama. Vitalis-mainoksesta tuo tulee.

Vierailija
26/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on parasta avata kalja ja sytyttää tupakka. Sori naapuri siitä, mutta sun lapset paiskoo ulko-ovia niin, että meillä juomalasit kilisee kaapeissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on halpa ratkaisu pulmaan: PYYKKIPOIKA NENÄÄN. Kerpele että täällä asuu näitä valittavia hienohipiöitä joilla on aina jotain joka häiritsee tasapaksun harmaata elämäänsä.

Minullakin on halpa ratkaisu. Naapuri lopetyaa tupakoinnin.

Miksi naapurin pitäisi muuttaa tapojaan, eihän tupakointi häntä häiritse. Se lähtee joka ei siedä hajuja.

Vierailija
28/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan. 

Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan. 

Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.

Sanoiko kissa, ettei pidä tupakanhajusta?

Vierailija
30/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Ihan sähkötupakkaako veteleepi?

Tämä olisi hyvä juttu, en ole haistanut yhtään pahan hajuista sähkötupakkaa. Miksi eivät vaihda, vai tykkäävätkö haista p*rseelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto maalle missä lähinaapuri 1km päässä ratkaisee ongelmasi. Aika halvalla on myynnissä useita kohteita.

Vierailija
32/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asut kerrostalossa jossa tupakointi on sallittu? Nykyään on vaihtoehtoja myös niille joita tupakanhaju haittaa. Älä siis valita vaan tee asialle jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan. 

Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.

Sanoiko kissa, ettei pidä tupakanhajusta?

Mitäpä lottoot onko passiivinen tupakointi hyväksi millekään elolliselle? Eläimillä sitäpaitsi on paljon parempi hajuaisti. Eikä varmaan kissaraukka halua parvekkeelta hajua karkuun kun ainoa viihdyke ulkomaailma ja kärsii hajut. Siinä sitten haitat näkyy ja nopeammin kuin ihmisellä kun altistuu tupakalle 

Vierailija
34/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan. 

Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.

Minulla on paha kissa-allergia, iho menee rikki ja visva valuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin vitalis?

Melkein kuin vitsu, jos ymmärrät.

Nuoriso, Vitalis ja Nivea olivat 60- ja 70-luvuilla pakkasvoiteita, joita laitettiin suojaamaan lasten kasvoja paleltumilta. No, sittemmin todettiin niiden edesauttavan paleltumia.


Sieltä asti tulee kiertoilmaisu voihan vitalis.

Ei vaan Vitalis-mainoksesta. Animaatiossa mies toteaa, voihan Vitalis. Kysymyksessä ei mikään kiertoilmaus.

Me käytettiin kiertoilmaisuna, kun ei saanut aikuisten aikana tytöt sanoa voihan v ttu.

Sille nyt on se ja sama. Vitalis-mainoksesta tuo tulee.

OK, tuleehan se. Olin jo unohtanut sen mainoksen. Kuvitteletko ap:n tarkoittavan Vitalis-voidetta vai sinäkö olet ap?

Vierailija
36/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan. 

Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.

Minulla on paha kissa-allergia, iho menee rikki ja visva valuu.

Saatko oireita kun naapurin mirri on parvekkeella

Vierailija
37/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus: Passiivinen tupakointi vaarantaa lemmikkieläinten terveyden

 

https://yle.fi/a/3-8559763

Vierailija
38/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi se on,että olet muuttanut taloon jossa ei ole tupakointi kieltoa parvekkella.

Niin, omaa syytähän tuo on kun on olemassa savuttomia talojakin. Mitäs läksit ap

Minä nimenomaan kysyin että voiko omalla parvekkeella tupakoida ennenkuin ostin. Näin oleen en urputtajista piittaa.

Kyllä tuokin vielä loppuu, älä luulekaan että saat pitää kääryleesi muiden kiusana 

Vierailija
39/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi kiellettiin kerrostalossamme jo muutama vuosi sitten. Myöskään rappukäytävien edessä tai missään muussakaan paikassa, missä se voi kantautua asuntoihin ei saa tupakoida. Taloyhtiö tiedotti myös, että sillä ei ole velvollisuutta etsiä tupakointipaikkaa. Miksi tuo kielto on niin vaikea saada aikaan? Onko tuo joku sosiaaliekoniminen juttu, ettei sitä saada loppumaan?. Tosin tässä talossa ei ole paljon tupakoijia ja naapurit otetaan muutenkin huomioon 

Vierailija
40/80 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi se on,että olet muuttanut taloon jossa ei ole tupakointi kieltoa parvekkella.

Niin, omaa syytähän tuo on kun on olemassa savuttomia talojakin. Mitäs läksit ap

Minä nimenomaan kysyin että voiko omalla parvekkeella tupakoida ennenkuin ostin. Näin oleen en urputtajista piittaa.

Kyllä tuokin vielä loppuu, älä luulekaan että saat pitää kääryleesi muiden kiusana 

Eri. Tuskinpa vain. Niin pitkään kun tupakkaa ei laissa määritellä laittomaksi on myös parveketupakointia. Ei vanhat taloyhtiöt lähde muuttamaan sääntöjään muutaman takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän