Voi vitalis, parvekeröökaajat
Näin illalla olisi ihana tuulettaa asuntoa mutta ei kun naapuri käryttää syöpäkäärylettään nonstop, tulee päänsärky
Kommentit (80)
Ihan sähkötupakkaako veteleepi?
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin vitalis?
Melkein kuin vitsu, jos ymmärrät.
Nuoriso, Vitalis ja Nivea olivat 60- ja 70-luvuilla pakkasvoiteita, joita laitettiin suojaamaan lasten kasvoja paleltumilta. No, sittemmin todettiin niiden edesauttavan paleltumia.
Sieltä asti tulee kiertoilmaisu voihan vitalis.Ei vaan Vitalis-mainoksesta. Animaatiossa mies toteaa, voihan Vitalis. Kysymyksessä ei mikään kiertoilmaus.
Me käytettiin kiertoilmaisuna, kun ei saanut aikuisten aikana tytöt sanoa voihan v ttu.
Kenellä muka riittää rahat polttaa nonstoppina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin vitalis?
Melkein kuin vitsu, jos ymmärrät.
Nuoriso, Vitalis ja Nivea olivat 60- ja 70-luvuilla pakkasvoiteita, joita laitettiin suojaamaan lasten kasvoja paleltumilta. No, sittemmin todettiin niiden edesauttavan paleltumia.
Sieltä asti tulee kiertoilmaisu voihan vitalis.Ei vaan Vitalis-mainoksesta. Animaatiossa mies toteaa, voihan Vitalis. Kysymyksessä ei mikään kiertoilmaus.
Me käytettiin kiertoilmaisuna, kun ei saanut aikuisten aikana tytöt sanoa voihan v ttu.
Sille nyt on se ja sama. Vitalis-mainoksesta tuo tulee.
Kesällä on parasta avata kalja ja sytyttää tupakka. Sori naapuri siitä, mutta sun lapset paiskoo ulko-ovia niin, että meillä juomalasit kilisee kaapeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on halpa ratkaisu pulmaan: PYYKKIPOIKA NENÄÄN. Kerpele että täällä asuu näitä valittavia hienohipiöitä joilla on aina jotain joka häiritsee tasapaksun harmaata elämäänsä.
Minullakin on halpa ratkaisu. Naapuri lopetyaa tupakoinnin.
Miksi naapurin pitäisi muuttaa tapojaan, eihän tupakointi häntä häiritse. Se lähtee joka ei siedä hajuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan.
Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan.
Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.
Sanoiko kissa, ettei pidä tupakanhajusta?
Pera55 kirjoitti:
Ihan sähkötupakkaako veteleepi?
Tämä olisi hyvä juttu, en ole haistanut yhtään pahan hajuista sähkötupakkaa. Miksi eivät vaihda, vai tykkäävätkö haista p*rseelle
Muutto maalle missä lähinaapuri 1km päässä ratkaisee ongelmasi. Aika halvalla on myynnissä useita kohteita.
Miksi asut kerrostalossa jossa tupakointi on sallittu? Nykyään on vaihtoehtoja myös niille joita tupakanhaju haittaa. Älä siis valita vaan tee asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan.
Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.
Sanoiko kissa, ettei pidä tupakanhajusta?
Mitäpä lottoot onko passiivinen tupakointi hyväksi millekään elolliselle? Eläimillä sitäpaitsi on paljon parempi hajuaisti. Eikä varmaan kissaraukka halua parvekkeelta hajua karkuun kun ainoa viihdyke ulkomaailma ja kärsii hajut. Siinä sitten haitat näkyy ja nopeammin kuin ihmisellä kun altistuu tupakalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan.
Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.
Minulla on paha kissa-allergia, iho menee rikki ja visva valuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin vitalis?
Melkein kuin vitsu, jos ymmärrät.
Nuoriso, Vitalis ja Nivea olivat 60- ja 70-luvuilla pakkasvoiteita, joita laitettiin suojaamaan lasten kasvoja paleltumilta. No, sittemmin todettiin niiden edesauttavan paleltumia.
Sieltä asti tulee kiertoilmaisu voihan vitalis.Ei vaan Vitalis-mainoksesta. Animaatiossa mies toteaa, voihan Vitalis. Kysymyksessä ei mikään kiertoilmaus.
Me käytettiin kiertoilmaisuna, kun ei saanut aikuisten aikana tytöt sanoa voihan v ttu.
Sille nyt on se ja sama. Vitalis-mainoksesta tuo tulee.
OK, tuleehan se. Olin jo unohtanut sen mainoksen. Kuvitteletko ap:n tarkoittavan Vitalis-voidetta vai sinäkö olet ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole taloyhtiössä kielletty,niin älä täällä valita. Yhteys isännöitsijään ja taloyhtiön hallitukseen.Asia sitä kautta eteenpäin tupakoinnin kieltämiseksi parvekkeella. Varaudu ja kärsi.Voipi mennä aikaa ennen kuin astuu voimaan.
Helpompaa on muuttaa. En itse asu enää muussa kuin savuttomissa taloissa. Viimeksi asuin tasan pari viikkoa edellisessä asunnossa ja maksoin kahdet vuokrat jotta pääsin käryttäjästä eroon. Tässä tapauksessa tuo tupakoitsija oli niin laiska ettei voinut mennä MAAN TASALLA ovesta ulos talon eteen vaan tupakoi parvekkeellaan vaikka ystävällisesti sanoin että hajut tulee omaan asuntoon. Minulla on kissa joka ei voinut nauttia parvekkeella ollenkaan kun tämä naapuri oli ketjupolttaja. Nyt nautimme kesästä sekä kissa että minä kun parvekkeella on kesän tuoksut eikä savu.
Minulla on paha kissa-allergia, iho menee rikki ja visva valuu.
Saatko oireita kun naapurin mirri on parvekkeella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi se on,että olet muuttanut taloon jossa ei ole tupakointi kieltoa parvekkella.
Niin, omaa syytähän tuo on kun on olemassa savuttomia talojakin. Mitäs läksit ap
Minä nimenomaan kysyin että voiko omalla parvekkeella tupakoida ennenkuin ostin. Näin oleen en urputtajista piittaa.
Kyllä tuokin vielä loppuu, älä luulekaan että saat pitää kääryleesi muiden kiusana
Tupakointi kiellettiin kerrostalossamme jo muutama vuosi sitten. Myöskään rappukäytävien edessä tai missään muussakaan paikassa, missä se voi kantautua asuntoihin ei saa tupakoida. Taloyhtiö tiedotti myös, että sillä ei ole velvollisuutta etsiä tupakointipaikkaa. Miksi tuo kielto on niin vaikea saada aikaan? Onko tuo joku sosiaaliekoniminen juttu, ettei sitä saada loppumaan?. Tosin tässä talossa ei ole paljon tupakoijia ja naapurit otetaan muutenkin huomioon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi se on,että olet muuttanut taloon jossa ei ole tupakointi kieltoa parvekkella.
Niin, omaa syytähän tuo on kun on olemassa savuttomia talojakin. Mitäs läksit ap
Minä nimenomaan kysyin että voiko omalla parvekkeella tupakoida ennenkuin ostin. Näin oleen en urputtajista piittaa.
Kyllä tuokin vielä loppuu, älä luulekaan että saat pitää kääryleesi muiden kiusana
Eri. Tuskinpa vain. Niin pitkään kun tupakkaa ei laissa määritellä laittomaksi on myös parveketupakointia. Ei vanhat taloyhtiöt lähde muuttamaan sääntöjään muutaman takia.
Minullakin on halpa ratkaisu. Naapuri lopetyaa tupakoinnin.