Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reagoitteko vahvemmin, jos joku haisee pahalle vai jos joku haisee vahvasti hajusteelle?

Vierailija
28.06.2026 |

Siinäpä se kysymys otsikossa. Kumpi häiritsee teitä enemmän? Kummasta huomautatte henkilölle todennäköisemmin tai yritätte elekielellä vihjaista asiasta?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin lätkäkassi on paha, mutta sanon silti että tietyt hajusteet, joita on hölvätty litratolkulla päälle ajavat ohi heittämällä. 

Vierailija
62/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana huomautella kummastakaan. Eipä sille siinä tilanteessa mitään mahda, jos toinen haisee paskalle tai hajuvedelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää hien ja pierun hajua. Mulla tulee niistä ihan konkreettinen pakoreaktio ja koitan päästä pois paikalta hengittämättä. Se ei ole mitään ylireagointia vaan ihan fyysinen reaktio. Siinä pahassa hajussa ei vain pysty olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi