Lue keskustelun säännöt.
Reagoitteko vahvemmin, jos joku haisee pahalle vai jos joku haisee vahvasti hajusteelle?
28.06.2026 |
Siinäpä se kysymys otsikossa. Kumpi häiritsee teitä enemmän? Kummasta huomautatte henkilölle todennäköisemmin tai yritätte elekielellä vihjaista asiasta?
Kommentit (63)
Ei ole tapana huomautella kummastakaan. Eipä sille siinä tilanteessa mitään mahda, jos toinen haisee paskalle tai hajuvedelle
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En voi sietää hien ja pierun hajua. Mulla tulee niistä ihan konkreettinen pakoreaktio ja koitan päästä pois paikalta hengittämättä. Se ei ole mitään ylireagointia vaan ihan fyysinen reaktio. Siinä pahassa hajussa ei vain pysty olemaan.
Teinin lätkäkassi on paha, mutta sanon silti että tietyt hajusteet, joita on hölvätty litratolkulla päälle ajavat ohi heittämällä.