Reagoitteko vahvemmin, jos joku haisee pahalle vai jos joku haisee vahvasti hajusteelle?
Siinäpä se kysymys otsikossa. Kumpi häiritsee teitä enemmän? Kummasta huomautatte henkilölle todennäköisemmin tai yritätte elekielellä vihjaista asiasta?
Kommentit (62)
Joku vanha pieru haisee pahalle niin pidän ison raon. Jos on liian paha niin kävelen vaikka ulos kaupasta. Hajusteet ei ole koskaan aiheuttaneet samaa.
Tupakka. Se on hirveä. Aiheuttaa astmakohtauksen, kasvojen halvaantumisen, verenkierron ongelmia. Mikään ei ole niin paha kuin tupakka.
Hajusteille haiseva haisee järjestäin pahalle.
Krapula. Vanhan viinan haju naapurista. Aivan kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Hajusteille haiseva haisee järjestäin pahalle.
Tupakka. Aivan hirveä. Aiheuttaa syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.
On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.
Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa.
Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa.
Meillä käytiin 1970-luvulla saunassa kerran viikossa, mutta suihkussa joka päivä.
Mikään ei ole niin kauhea kuin tupakalta lemuava ihminen. Hyi olkoon.
Tupakoitsijat saisivat muuttaa metsään. Siellä voi rauhassa tuprutella. Ei tarvitse tulla ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin kauhea kuin tupakalta lemuava ihminen. Hyi olkoon.
Vielä pahempi on sikarin haju.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin kauhea kuin tupakalta lemuava ihminen. Hyi olkoon.
Kyllä on. Esim. 2 viikkoa helteisessä kämpässä maannut ruumis on huomattavasti pahempi.
Oksennan kun tupakoitsija muuttaa naapuriin. Naapuri vois tukehtua siihen tupakkaansa.
Hajuste tiettyyn pisteeseen asti, mutta uloste alkaa mennä samohin voimakkaan hajusteen kanssa. Jos firmassa käy hienhajuinen tyyppi se haju lähtee kun tyyppi lähtee mutta voimakas hajuste jää jopa yli tunnin ajaksi tyypin lähdettyä.
Ulkomaalaisen miehen löyhkä on pahin. Se tulee jostain hajusteesta, mutta haisee saatanan pahalle.
Tupakkaa voisi kehittää siihe suuntaan että tupakoitsija kuo lee mahdollisimman pian. Jos haluaa tehdä it se murhan niin siitä vaan. On niitä helpompiakin keinoja toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.
On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.
Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa.
Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa.
Ja muina päivinä suihkussa. Saunassakin oli suihkut.
Juntin löyhkä on pahin. Haisee tupakalle, vanhalle viinalle ja ras ismille. Menneelle maailmalle.
Viikko sitten olisin vastannut, että hajusteet, mutta tällä viikolla töissä taloyhtiön pyykkitupaa tuli käyttämään minun ollessa siellä (siivoamassa) mies, joka varmaan suoritti siinä puolivuosittaista pyykkipäiväänsä.
Haju oli ihan kammottava. Eltaanunut ihmisrasva sekoittuneena vanhaan viinahikeen. Se haju leijui kellarissa vielä pitkään kun touhusin muita juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.
On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.
Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa.
Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa.
Ja muina päivinä suihkussa. Saunassakin oli suihkut.
Missä suihkussa?
t. 70-luvun lapsi, jonka lapsuudenkodissa ei ollut lainkaan juoksevaa vettä
Kyllä epähygieenisyydestä johtuvat löyhkät ovat paljon pahempia, oksennusta saa pidättää. Hiki, pesemättömät hampaat, paskan haju, valkosipuli, vanha viina, tupakka..
Vaikka kärsin migreenistä, ei hajuvesi ole lähellekkään yhtä paha kuin ihmisen eritteiden löyhkä