Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reagoitteko vahvemmin, jos joku haisee pahalle vai jos joku haisee vahvasti hajusteelle?

Vierailija
28.06.2026 |

Siinäpä se kysymys otsikossa. Kumpi häiritsee teitä enemmän? Kummasta huomautatte henkilölle todennäköisemmin tai yritätte elekielellä vihjaista asiasta?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä epähygieenisyydestä johtuvat löyhkät ovat paljon pahempia, oksennusta saa pidättää. Hiki, pesemättömät hampaat, paskan haju, valkosipuli, vanha viina, tupakka..

Vaikka kärsin migreenistä, ei hajuvesi ole lähellekkään yhtä paha kuin ihmisen eritteiden löyhkä 

Vierailija
22/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha pieru haisee pahalle niin pidän ison raon. Jos on liian paha niin kävelen vaikka ulos kaupasta. Hajusteet ei ole koskaan aiheuttaneet samaa.

Vierailija
24/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka. Se on hirveä. Aiheuttaa astmakohtauksen, kasvojen halvaantumisen, verenkierron ongelmia. Mikään ei ole niin paha kuin tupakka.

Vierailija
25/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteille haiseva haisee järjestäin pahalle. 

Vierailija
26/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula. Vanhan viinan haju naapurista. Aivan kauhea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteille haiseva haisee järjestäin pahalle. 

Tupakka. Aivan hirveä. Aiheuttaa syöpää.

Vierailija
28/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.

On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.

Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa. 

Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa. 

Meillä käytiin 1970-luvulla saunassa kerran viikossa,  mutta suihkussa joka päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin kauhea kuin tupakalta lemuava ihminen. Hyi olkoon. 

Vierailija
30/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat saisivat muuttaa metsään. Siellä voi rauhassa tuprutella. Ei tarvitse tulla ihmisten ilmoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin kauhea kuin tupakalta lemuava ihminen. Hyi olkoon. 

 

 

Vielä pahempi on sikarin haju. 

Vierailija
32/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole niin kauhea kuin tupakalta lemuava ihminen. Hyi olkoon. 

 

 

Kyllä on. Esim. 2 viikkoa helteisessä kämpässä maannut ruumis on huomattavasti pahempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan kun tupakoitsija muuttaa naapuriin. Naapuri vois tukehtua siihen tupakkaansa.

Vierailija
34/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuste tiettyyn pisteeseen asti, mutta uloste alkaa mennä samohin voimakkaan  hajusteen kanssa. Jos firmassa käy hienhajuinen tyyppi se haju lähtee kun tyyppi lähtee mutta voimakas hajuste jää jopa yli tunnin ajaksi tyypin lähdettyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisen miehen löyhkä on pahin. Se tulee jostain hajusteesta, mutta haisee saatanan pahalle. 

Vierailija
36/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaa voisi kehittää siihe  suuntaan että tupakoitsija kuo lee mahdollisimman pian. Jos haluaa tehdä it se murhan niin siitä vaan. On niitä helpompiakin keinoja toki.

Vierailija
37/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.

On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.

Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa. 

Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa. 

Ja muina päivinä suihkussa. Saunassakin oli suihkut.

Vierailija
38/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntin löyhkä on pahin. Haisee tupakalle, vanhalle viinalle ja ras ismille. Menneelle maailmalle.

Vierailija
39/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten olisin vastannut, että hajusteet, mutta tällä viikolla töissä taloyhtiön pyykkitupaa tuli käyttämään minun ollessa siellä (siivoamassa) mies, joka varmaan suoritti siinä puolivuosittaista pyykkipäiväänsä. 

Haju oli ihan kammottava. Eltaanunut ihmisrasva sekoittuneena vanhaan viinahikeen. Se haju leijui kellarissa vielä pitkään kun touhusin muita juttuja.

Vierailija
40/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.

On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.

Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa. 

Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa. 

Ja muina päivinä suihkussa. Saunassakin oli suihkut.

 

 

Missä suihkussa?

 

t. 70-luvun lapsi, jonka lapsuudenkodissa ei ollut lainkaan juoksevaa vettä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän