Reagoitteko vahvemmin, jos joku haisee pahalle vai jos joku haisee vahvasti hajusteelle?
Siinäpä se kysymys otsikossa. Kumpi häiritsee teitä enemmän? Kummasta huomautatte henkilölle todennäköisemmin tai yritätte elekielellä vihjaista asiasta?
Kommentit (62)
Hajusteet. Ällöttävältä haiseva ihminen ei laukaise migreeniä.
No se paha haju pahimmillaan alkaa kuvottaa, mutta vahvat hajusteet saavat aivastelemaan ja silmät vuotamaan. Kumpi on sitten parempi, en tiedä. Ehkä ottaisin kuitenkin aivastelun ennemmin.
Työn vuoksi olen tullut immuuniksi hien, paskan ja kusen hajulle. Hajusteet ovat pahin, jos niissä on uitu ennen kotoa poistumista.
Hajuvedet pahempi monin tavoin
T. Allergikko
Ikinä ei ole henki salpautunut pahasta hajusta. Hajusteen osalta on salpautunut montakin kertaa. Kerran jopa niin pahasti, että piti mennä sairaalaan.
Pääkaupunkiseudun paikallisliikenteen busseissa on tukalaa aamulla, kun työhönsä menevät ihmiset ovat meikanneet ja käyttäneet deodorantteja. Ja iltapäivällä sitten työaikojen päättyessä busseissa on vielä tukalammat hajut, kun niiden deodoranttien lisäksi ihmisten hiki ja muut eritteet haisevat todella voimakkaasti.
Itä-Helsingissä ulkomaiset naiset käyttää liikaa hajusteita ja suitsukkeita, olen saanut niistä migreenin ja joutunut metrossakin vaihtamaan toiselle puolelle vaunua ja myymälässä hajustenaisjoukon kohdatessa poistumaan pikaisesti koko myymälästä ilman ollessa vastenmielistä hengittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.
On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.
Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa.
Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa.
Ja muina päivinä suihkussa. Saunassakin oli suihkut.
Ei todellakaan ollut. Vesi lämmitettiin padassa ja pumpulla otettiin kylmää vettä järvestä.
t. 70-luvun lapsi
Se, että sinä asuit jossain Rysänperän töllissä, ei tarkoita että me kaikki olisimme asuneet.
Meillä käytiin joka päivä suihkussa ja saunassa aina lauantaina. Deodorantitkin oli jo keksitty.
Se, että sinä asuit jossain Rysänperän töllissä, ei tarkoita että me kaikki olisimme asuneet.
Meillä käytiin joka päivä suihkussa ja saunassa aina lauantaina. Deodorantitkin oli jo keksitty.
Se, että sinä et ollut vielä syntynytkään 70-luvulla, ei tarkoita, että silloin oli yleistä lotrata suihkussa päivittäin. 70.luvulla nykyistä paljon suurempi osa asui maaseudulla ja ihan kaupungeissakin oli vanhoja taloja, joiihn ei tullut juoksevaa vettä. Deodorantti ei liity peseytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.
On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.
Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa.
Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa.
Ja muina päivinä suihkussa. Saunassakin oli suihkut.
Ei todellakaan ollut. Vesi lämmitettiin padassa ja pumpulla otettiin kylmää vettä järvestä.
t. 70-luvun lapsi
Se, että sinä asuit jossain Rysänperän töllissä, ei tarkoita että me kaikki olisimme asuneet.
Meillä käytiin joka päivä suihkussa ja saunassa aina lauantaina. Deodorantitkin oli jo keksitty.
Eipä ole kukaan väittänytkään, että kaikki asuivat samoin. Sinulle vain kerrottiin ,että 70-luvulla ei todellakaan ollut kaikissa kodeissa mitään suihkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.
On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.
Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa.
Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa.
Ja muina päivinä suihkussa. Saunassakin oli suihkut.
Ei todellakaan ollut. Vesi lämmitettiin padassa ja pumpulla otettiin kylmää vettä järvestä.
t. 70-luvun lapsi
Ei kaikki asunut maalla, vai? Onhan kerrostaloissa asunut porukkaa jo sata vuotta sitten, kyllä kaupungeissa on ollut juoksevaa vettä kodeissa 70-luvulla. Ei se nyt mitään kiviaikaa ollut sentään. Väitätkö seuraavaksi, että ei ollut kellään Suomessa vielä radiota ja kukaan ei ollut kuullut Rollareista tai nahkatakeista?
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinä asuit jossain Rysänperän töllissä, ei tarkoita että me kaikki olisimme asuneet.
Meillä käytiin joka päivä suihkussa ja saunassa aina lauantaina. Deodorantitkin oli jo keksitty.
Se, että sinä et ollut vielä syntynytkään 70-luvulla, ei tarkoita, että silloin oli yleistä lotrata suihkussa päivittäin. 70.luvulla nykyistä paljon suurempi osa asui maaseudulla ja ihan kaupungeissakin oli vanhoja taloja, joiihn ei tullut juoksevaa vettä. Deodorantti ei liity peseytymiseen.
Sori kulta. Synnyin 70-luvun alussa...
Ja asuttiin yli sata vuotta vanhassa hirsitalossa, jossa oli suihku ja ... kauhistus, ihan juoksevaa vettä hanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.
On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.
Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa.
Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa.
Ja muina päivinä suihkussa. Saunassakin oli suihkut.
Ei todellakaan ollut. Vesi lämmitettiin padassa ja pumpulla otettiin kylmää vettä järvestä.
t. 70-luvun lapsi
Se, että sinä asuit jossain Rysänperän töllissä, ei tarkoita että me kaikki olisimme asuneet.
Meillä käytiin joka päivä suihkussa ja saunassa aina lauantaina. Deodorantitkin oli jo keksitty.
En asunut missään syrjäkylällä. Kerran tai kaksi viikossa sauna lämmitettiin. Muuten vain aamulla pesin kainalot ja laitoin deodoranttia. Vaatteetkin vaihdettiin yleensä vain saunapäivinä. Ymmärtääkseni suurimmalla osalla koulukavereista oli ihan sama. Ei kukaan meistä haissut. - 70- luvulla näin. En minä vieläkään suihkussa käy kuin kerran tai joskus kaksikin viikossa. En varmasti haise pahalle. Ei ihminen ala lemuta vaikka ei jatkuvasti hinkkaa itseään suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinä asuit jossain Rysänperän töllissä, ei tarkoita että me kaikki olisimme asuneet.
Meillä käytiin joka päivä suihkussa ja saunassa aina lauantaina. Deodorantitkin oli jo keksitty.
Se, että sinä et ollut vielä syntynytkään 70-luvulla, ei tarkoita, että silloin oli yleistä lotrata suihkussa päivittäin. 70.luvulla nykyistä paljon suurempi osa asui maaseudulla ja ihan kaupungeissakin oli vanhoja taloja, joiihn ei tullut juoksevaa vettä. Deodorantti ei liity peseytymiseen.
Sori kulta. Synnyin 70-luvun alussa...
Ja asuttiin yli sata vuotta vanhassa hirsitalossa, jossa oli suihku ja ... kauhistus, ihan juoksevaa vettä hanasta.
Uutinen lapselle: Kaikki eivät asuneet samalla tavoin kuin sinä. Yllättikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.
On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.
Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa.
Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa.
Ja muina päivinä suihkussa. Saunassakin oli suihkut.
Ei todellakaan ollut. Vesi lämmitettiin padassa ja pumpulla otettiin kylmää vettä järvestä.
t. 70-luvun lapsi
Ei kaikki asunut maalla, vai? Onhan kerrostaloissa asunut porukkaa jo sata vuotta sitten, kyllä kaupungeissa on ollut juoksevaa vettä kodeissa 70-luvulla. Ei se nyt mitään kiviaikaa ollut sentään. Väitätkö seuraavaksi, että ei ollut kellään Suomessa vielä radiota ja kukaan ei ollut kuullut Rollareista tai nahkatakeista?
Tosiaan. Kaikki ei asuneet maalla. Minäkään en asunut edes kovin lähellä maaseutua.
t. lainaamasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.
On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.
Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa.
Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa.
Ja muina päivinä suihkussa. Saunassakin oli suihkut.
Ei todellakaan ollut. Vesi lämmitettiin padassa ja pumpulla otettiin kylmää vettä järvestä.
t. 70-luvun lapsi
Se, että sinä asuit jossain Rysänperän töllissä, ei tarkoita että me kaikki olisimme asuneet.
Meillä käytiin joka päivä suihkussa ja saunassa aina lauantaina. Deodorantitkin oli jo keksitty.
Eipä ole kukaan väittänytkään, että kaikki asuivat samoin. Sinulle vain kerrottiin ,että 70-luvulla ei todellakaan ollut kaikissa kodeissa mitään suihkuja.
Luepa koko ketju ja havainnoi, kuinka tämä 70-luvun haisuli torppaa jokaisen yrityksen sanoa, ettei kaikki asuneet lantatunkiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.
On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.
Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa.
Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa.
Ja muina päivinä suihkussa. Saunassakin oli suihkut.
Ei todellakaan ollut. Vesi lämmitettiin padassa ja pumpulla otettiin kylmää vettä järvestä.
t. 70-luvun lapsi
Ei kaikki asunut maalla, vai? Onhan kerrostaloissa asunut porukkaa jo sata vuotta sitten, kyllä kaupungeissa on ollut juoksevaa vettä kodeissa 70-luvulla. Ei se nyt mitään kiviaikaa ollut sentään. Väitätkö seuraavaksi, että ei ollut kellään Suomessa vielä radiota ja kukaan ei ollut kuullut Rollareista tai nahkatakeista?
Miksi et osaa lukea? Ei tuossa kirjoiteta, että kaikilla oli sama tilanne. Kerrottiin OMASTA tilanteesta. Olet liian nuori tajutaksesi, että 70-luvulla jatkuva suihkussa lotraaminen ei todellakaan ollut yleistä. Ei edes kaupungeissa.
Huono hygienia saa minut liukenemaan mahdollisimman nopeasti paikalta. Hajusteet puolestani ol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.
On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.
Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa.
Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa.
Ja muina päivinä suihkussa. Saunassakin oli suihkut.
Ei todellakaan ollut. Vesi lämmitettiin padassa ja pumpulla otettiin kylmää vettä järvestä.
t. 70-luvun lapsi
Se, että sinä asuit jossain Rysänperän töllissä, ei tarkoita että me kaikki olisimme asuneet.
Meillä käytiin joka päivä suihkussa ja saunassa aina lauantaina. Deodorantitkin oli jo keksitty.
Eipä ole kukaan väittänytkään, että kaikki asuivat samoin. Sinulle vain kerrottiin ,että 70-luvulla ei todellakaan ollut kaikissa kodeissa mitään suihkuja.
Luepa koko ketju ja havainnoi, kuinka tämä 70-luvun haisuli torppaa jokaisen yrityksen sanoa, ettei kaikki asuneet lantatunkiossa.
Sinä olet ainut, joka tässä ketjussa sönköttää lantatunkioista. Huomasimme jo, ettet tiedä 70-luvun elämästä hevon paskaakaan.
Ei todellakaan ollut. Vesi lämmitettiin padassa ja pumpulla otettiin kylmää vettä järvestä.
t. 70-luvun lapsi