Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reagoitteko vahvemmin, jos joku haisee pahalle vai jos joku haisee vahvasti hajusteelle?

Vierailija
28.06.2026 |

Siinäpä se kysymys otsikossa. Kumpi häiritsee teitä enemmän? Kummasta huomautatte henkilölle todennäköisemmin tai yritätte elekielellä vihjaista asiasta?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuste. Ei huonolla hygienialla edes voi saada niin pahaa ja voimakasta hajua mitä hajuvesillä

Vierailija
2/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomauttele toisille ihmisille.

 

Hajusteet on pahempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikin määrä hajustetta voi riittää haisemaan pahalta metrien päähän. Saa asua kaksi viikkoa roskiksessa peseytymättä jotta levittäisi samanlaista hajuhaittaa. 

Vierailija
4/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuste. Ei huonolla hygienialla edes voi saada niin pahaa ja voimakasta hajua mitä hajuvesillä

Entä esim. hammas- tai ientulehdus tms?

Vierailija
5/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin. En elehdi, yritän päästä pakoon hengittämättä tai jotain nenän sekä suun eteen. Saattaisin sanoa että liikaa parfyymia ilmassa. 

Vierailija
6/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asia.

Vierailija
8/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuste voi laukaista astmakohtauksen. Yskimisestä ei meinaa tulla loppua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat yhtä pahoja.

Vierailija
10/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuste. Kerran bussissa vieressäni istui nainen jolla oli todella imelän makea kanelinen ja voimakas parfyymi, että se tarttui vaatteisiini ja jäi haisemaan nenääni vähäksi aikaa. Hyi että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.

On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.

Vierailija
12/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuste laukaisee kipukohtauksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hiki pahempi minulle jostain syystä. 

Vierailija
14/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin. En elehdi, yritän päästä pakoon hengittämättä tai jotain nenän sekä suun eteen. Saattaisin sanoa että liikaa parfyymia ilmassa. 

Minä kerran sanoi ääneen kaupassa pahasta hajusta ennenkuin huomasin pahan hajun lähteen, nimittäin hyvin likainen pariskunta, he kyllä kuuluvat kommenttini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi työkaveri jätti peseytymättä. Siis oikeasti tyyliin kävi suihkussa kerran viikossa.

On se nyt helvetisti pahempi, kuin hajusteet.

Vielä 1970-luvulla ihmiset kävivät saunassa kerran viikossa. 

Pikku pesut kyllä tehtiin pesuvadissa. 

Vierailija
16/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein nuo menevät käsi kädessä eli voimakkaan hajusteen käyttäjä myös haisee pahalle. Hajusteella joko koitetaan peittää omaa hajua tai sitten mitään hajuja ei huomata jonka takia sitä parfyymiakin tungetaan pyörryttävä määrä. 

Vierailija
17/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajuste. Ei huonolla hygienialla edes voi saada niin pahaa ja voimakasta hajua mitä hajuvesillä

Entä esim. hammas- tai ientulehdus tms?

Meillä töissä eräs käyttää niin paljon parfyymiä että se tulee pistävästi nenään jopa oven läpi. Ei mikään puliukkokaan haise niin pahalle.

Vierailija
18/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kertoa ihmiselle, että hajunsa (pesemättömyys, likaiset vaattet) on todennäköisesti se syy, miksi häntä kartetaan? Ihmettelee esim. kun työhaastattelut menee aina huonosti (kun koko huone jää haisemaan jälkeensä).

Vierailija
19/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kertoa ihmiselle, että hajunsa (pesemättömyys, likaiset vaattet) on todennäköisesti se syy, miksi häntä kartetaan? Ihmettelee esim. kun työhaastattelut menee aina huonosti (kun koko huone jää haisemaan jälkeensä).

Jos on noin paha tilanne niin sanoo vaan suoraan. Helpotus lopulta sekä henkilölle itselleen että kaikille jotka joutuvat ikinä olemaan samassa tilassa hänen kanssaan. Mikään vihjailu ei toimi, ei tuollaiset ymmärrä

Vierailija
20/62 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha haju lähinnä etoo. Joistain hajusteista alkaa sitten nenä valua, keuhkoissa rohista ja päätä särkeä. En huomauta kummastakaan kellekään, koska en koe sitä tarpeelliseksi. En ole maailman napa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi