Miten Tytti Tuppurainen voi nostaa kulukorvauksia Oulusta vaikka asuu Helsingissä?
Jos tavallinen kansalainen väärinkäyttäisi Kelan tukia tuolla tavalla niin olisi jossain vaiheessa oikeudessa.
Kommentit (71)
Siis se kulukorvaus on kakkosasuntoa varten
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis kyllä ihan ok, että Tuppuraiska älyäisi siirtää kirjansa oikeaan osoitteeseensa Helsingissä. Taitaa tämä aviomiehensä kanssa asuttu hitas-kämppä olla se ykköskoti ja Oulu kakkoskoti.
Laitetaankos tähän lista kaikista Uudenmaan ulkopuolelta valituista kansanedustajista jotka joutuvat asumaan Helsingissäkin? Vai onko tarkoitus vain maalittaa Tuppuraista huonolla yleissivistyksellä`?
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis kyllä ihan ok, että Tuppuraiska älyäisi siirtää kirjansa oikeaan osoitteeseensa Helsingissä. Taitaa tämä aviomiehensä kanssa asuttu hitas-kämppä olla se ykköskoti ja Oulu kakkoskoti.
Miten tutkimustesi mukaan tilanne on muilla kansanedustajilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis kyllä ihan ok, että Tuppuraiska älyäisi siirtää kirjansa oikeaan osoitteeseensa Helsingissä. Taitaa tämä aviomiehensä kanssa asuttu hitas-kämppä olla se ykköskoti ja Oulu kakkoskoti.
Laitetaankos tähän lista kaikista Uudenmaan ulkopuolelta valituista kansanedustajista jotka joutuvat asumaan Helsingissäkin? Vai onko tarkoitus vain maalittaa Tuppuraista huonolla yleissivistyksellä`?
Taas joku woke yrittää pilata persujen öyhötyskampanjan
Uniper miljardit.
Oma etu ensin. Sosialisoidaan muiden varat, omalle tilille.
Vierailija kirjoitti:
Uniper miljardit.
Oma etu ensin. Sosialisoidaan muiden varat, omalle tilille.
Eniten unipericasea kommentoi ne jotka siitä vähiten ymmärtävät
Vierailija kirjoitti:
niillä taitaa siellä kaikilla olla nämä kämppäveivaukset tulilla, ei silleen että järjestelmää puolustaisin...siihen joillakin vielä hitas veivaukset päälle. Hyvin menee banaanivaltiolla.
Vihervasemmisto näytti olevan eniten näitä vähävaraisille tarkoitettuja asuntoja ottamassa, ja jopa usemapia
Ja muuten myös ne isopalkkaiset verovaroin rahoitetut järjestöjen pomot, ei näkynyt persuja, PS ainut puolue ilmeisesti joka on rötöstelyn kimpussa, muut keräävät äänestäjiä jakamalla velkarahaa. KD:ssä jotain tpivoa myös
Miten? Tyttö Tuppuraiselle jää silloin enemmän rahaa ostella tuettuja Hitas-kämppiä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ae5fd066-87ca-4dec-9c00-74b6cf2e9…
Jännä juttu, että juuri Tyttiä maalitat kun sama etu on jokaisella kansanedustajalla. Kakkosasuntoon jokainen voi saada saman tuen.
Vierailija kirjoitti:
Hän on demari, ne varastaa aina kaiken irti lähtevän.
Mitä sulta on varastettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niillä taitaa siellä kaikilla olla nämä kämppäveivaukset tulilla, ei silleen että järjestelmää puolustaisin...siihen joillakin vielä hitas veivaukset päälle. Hyvin menee banaanivaltiolla.
Vihervasemmisto näytti olevan eniten näitä vähävaraisille tarkoitettuja asuntoja ottamassa, ja jopa usemapia
Ja muuten myös ne isopalkkaiset verovaroin rahoitetut järjestöjen pomot, ei näkynyt persuja, PS ainut puolue ilmeisesti joka on rötöstelyn kimpussa, muut keräävät äänestäjiä jakamalla velkarahaa. KD:ssä jotain tpivoa myös
Suollat paskaa, ota selvää asioista, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että juuri Tyttiä maalitat kun sama etu on jokaisella kansanedustajalla. Kakkosasuntoon jokainen voi saada saman tuen.
Sillä on Tyttikiima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle olis kyllä ihan ok, että Tuppuraiska älyäisi siirtää kirjansa oikeaan osoitteeseensa Helsingissä. Taitaa tämä aviomiehensä kanssa asuttu hitas-kämppä olla se ykköskoti ja Oulu kakkoskoti.
Miten tutkimustesi mukaan tilanne on muilla kansanedustajilla?
Evvk, mutta Typpyräinen olis kiva saada pois Oulusta.
Isot ovat kulukorvaukset. Suorastaan ryöstämistähän tuo on. Mutta kun laki sallii, niin silloin kupataan kaikki mahdollinen irti.
Vierailija kirjoitti:
Koska tytti. Mietippä sitä sitten keväällä kun äänestät sdp.
Kokoomus ja Persut ihan yhtä korruptoituneita
Vierailija kirjoitti:
Mites persut toimii?
Persut ajelee taksilla firman piikkiin.
Sähköisen asioinnin vuoksi niitä kulukorvauksia ei tarvitse lunastaa mistään oululaisen pankkikonttorin luukulta.
Hänellä on varman myös Oulussa asunto.
Kaikki, joilla työmatka on yli 100 km voivat hankkia töitä varten vuokra-asunnon oman kodin lisäksi ja saada siitä verovähennyksiä ja matkavähennyksiä.
Mulle olis kyllä ihan ok, että Tuppuraiska älyäisi siirtää kirjansa oikeaan osoitteeseensa Helsingissä. Taitaa tämä aviomiehensä kanssa asuttu hitas-kämppä olla se ykköskoti ja Oulu kakkoskoti.