Kun mun äitini kuolee niin mulla ei ole ketään joka kyselisi vointia
Aika karua. Mä luulin aiemmin et olis ees yksi ystävä mut hänkin etääntynyt. Mä asun yksin, en ole töissä, ei ystäviä
Kommentit (62)
Sanon vaan että tää suomessa yksin jättäminen ja yksin pärjääminen on kyllä jotain ihan kamalaa. Ei mitään yhteisöllisyyttä ole. Varsinkin jos susta ei hyödytä mitenkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan että tää suomessa yksin jättäminen ja yksin pärjääminen on kyllä jotain ihan kamalaa. Ei mitään yhteisöllisyyttä ole. Varsinkin jos susta ei hyödytä mitenkään.
Ap
totta
Miten täällä on koko ajan näitä juttuja ,jotka on tyhjää täynnä. Jos haluatte vastauksia, niin voisi kai asiaa avata vähän.
Asuuko kaupungissa vai maalla. Minkä ikäinen, mies vai nainen. Terve vai sairas. Pystyykö liikkumaan. Jne....
Kenekä syy on se, ettei sinulla ole ystäviä? Ole hyvä, mene vessaasi ja katso peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan että tää suomessa yksin jättäminen ja yksin pärjääminen on kyllä jotain ihan kamalaa. Ei mitään yhteisöllisyyttä ole. Varsinkin jos susta ei hyödytä mitenkään.
Ap
Sitä saa mitä tilaa. Et ole itse antanut kellekään mitään, miksi kukaan antais sulle?
Jos ihmiselle tulee alzheimer, niin monesti voinnin kysely loppuu siihen. Empatian aivoalue hiipuu. Ja sovinnaistapojen.
Olet kai sitten sen verran uittumainen luonne että jätetty. Ei kukaan jaksa sellaista
ala keskustelemaan tekoälyn kanssa
Kumpaakaan vanhempaa ei kiinnostanut tekemiseni sen jälkeen kun muutin kotoa. Ei pidetty yhteyksiä puolin tai toisin.
Suomessa ei tapahdu mitään, suomessa ketään ei kiinnosta, suomessa kukaan ei piittaa mitä toiselle tapahtuu ja kaikki kiva tapahtuu vaan oman pään sisällä...
Entä Suomen nettiryhmä niille joilla ei ole ketään, someryhmä. What's app on myös. Voisi sopia että kerran vuorokaudessa tai kahdessa ilmoittaa hep. Ja jos ei pysty käyttämään puhelinta hyvin, niin lähempää joku. Muilla sama tilanne. Entä serkku?
Niin. Ja kun Veetin faija ja mutsi kuolee, Veeti kuolee nälkään peräkamariin koska on täysin kädetön ja avuton.
Miten olet lapsesi kasvattanut? Miksi he eivät pidä yhteyttä?
Siis kai sinulla on lapsia, kun tällaisia asioita kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei tapahdu mitään, suomessa ketään ei kiinnosta, suomessa kukaan ei piittaa mitä toiselle tapahtuu ja kaikki kiva tapahtuu vaan oman pään sisällä...
.
Samat sanat. Sitten joudan kuolla jo itsekin.
No mulla on sama tilanne. En kyllä usko, että eläisin kauheen vanhaksi. Kaikki on Jumlan käsissä.