Onko n. 58 kg ok 162 cm naiselle?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Olet pikku punkero. Haittaakse sua?
Sun faijas on!
Vierailija kirjoitti:
6kg vielä lisää, niin olet ylipainon puolella. Ja se tapahtuu viimeistään 50-vuotiaana. (Vaihdevuosissa lihoo herkiten)
Mitä sitten?
Ap treenaa ja haluaa lisää massaa.
Mikä tässä on sulle ongelma?
Että joku tuntematon jossain on ehkä 50-vuotiaana ylipainoinen ja se ei sovi sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellisuudessa tavoitteeni on kasvattaa lihasmassaa tällä hetkellä. Ei haittaa jos paino nousee. Olisi kiva olla vahva. Ap
No, lihasmassan kasvaessa paino voikin nousta. Älä murehdi haukkujia. Jos haluat treenata, treenaa.
Siitä tulee hyvä olo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos on pitkät hoikat ja atleettiset jalat, niin menettelee. Mutta jos lyhyet töpöt ja paksut reidet niin rumaa. Ja nuorella tuo paino tarkoittaa että olet 45-55v tuohon plus 20kg. Suomen painavin ikäluokka on 45-55.
Ei edes ole. Miesten painavin ikäluokka: 40–49-vuotiaat, Naisten painavin ikäluokka: 50–64-vuotiaat.
Eikä ap voi mitenkään vaikuttaa jalkojensa ja reisiensä pituuteen. Mitä jumalasta seuraava sä kuvittelet olevasi kritisoidessasi tuntemattomien jalkojen pituuksia?
Olen samanpituinen ja painan 76 kg. :)
Vierailija kirjoitti:
Naiseni on 160 cm ja 47 kg. Siinä on hyvä paino.
Ei sun pumpattava paina edes noin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen samanpituinen ja painan 76 kg. :)
Tiedät varmasti olevasi lievästi ylipainoinen, joten en kommentoi sitä. Kommentoin iloista asennettasi, hyvä sinä!
Vierailija kirjoitti:
Naiseni on 160 cm ja 47 kg. Siinä on hyvä paino.
On sillä sian silmäripset alumiiniolkapäät
Ja pikku moottoreita säärissäään
Jos mave nousee vähintään 120kg niin ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Jos mave nousee vähintään 120kg niin ihan ok.
Tiesitkö, että naisen kehossa pitää olla myös rasvaa mikä on minulla täysin terveen aikuisen naisen rajoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mave nousee vähintään 120kg niin ihan ok.
Tiesitkö, että naisen kehossa pitää olla myös rasvaa mikä on minulla täysin terveen aikuisen naisen rajoissa?
Kyllpä.
Eikä mitään vaatimatonta ylipainoa tai vantteruutta edes huomaa jos naisella on isot daisarit.
Daisarit ovat kaiken A ja O.
Kiloista ja centimetreistä välittämättä - jotka eivät ainakaan kiinnosta miestä ja joita mies ei edes vilkaise - ja hui hai siitä onko nainen "paperilla hyvä", daisarit tekevät naisen!
Daisarihullu mies
Vierailija kirjoitti:
LIhava sika oot noilla mitoilla.
Äitis on. Miksi puhut äitistäsi noin rumasti?
Vierailija kirjoitti:
LIhava sika oot noilla mitoilla.
Sika on keskikokoinen, vahvarakenteinen nisäkäs. Sillä on neljä jalkaa, kärsämäinen kuono, pieni kihartunut häntä sekä usein harjaksia eli karvoja ihossaan. Jos sä sekoitat sian ihmiseen, sä olet joko sokea, idiootti tai psykoosissa. Että niin, mikä niistä sä olet?
Vierailija kirjoitti:
Katalogista naista katselin, niin Ukrainan nuorilla naisilla oli tuo sama paino 58kg kun pituutta oli 177-182cm. Eli olet pyylevä.
No, tuon kokoinen on kyllä todella laiha, liian laiha sanoisin. Katselit varmaan mallikatalogia, kun noin pitkiä oli.
t. 58 kg, 168 cm
Vierailija kirjoitti:
LIhava sika oot noilla mitoilla.
Netissä näkee välillä tätä, että osa miehistä kokee oikeudekseen arvostella naisten ulkonäköä suoraan ja halventavasti, ikään kuin se olisi jotenkin hyväksyttävä tapa osallistua keskusteluun. Newsflash: se ei ole. Jos et osaa käyttäytyä ja keskustella kuin aikuiset, pysy toki kellarissasi.
Riippuu ihan rakenteesta, lihasmassasta tms. Ei me voida tietää.
Ite oot!
T: toinen viereiseltä hiekkalaatikolta