Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko n. 58 kg ok 162 cm naiselle?

Vierailija
28.06.2026 |

Olen suht aktiivinen.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa, ap, liikaa.

Vierailija
42/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon 163cm ja ihannepaino on tuo 58kg. Nyt oon jotain 61kg ja sen tuntee ja näkee että on liikaa.

Oot läski ja lihakseton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa, ap, liikaa.

Liikaa mihin? Ap

Vierailija
44/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa, ap, liikaa.

Liikaa mihin? Ap

Elämään.

Vierailija
45/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pikku punkero. Haittaakse sua?

Vierailija
46/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Hieman yläpäässä, mutta jos olet lihaksikas tai kurvikas, ihan sopiva paino kaiketi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 11cm pidempi ja painan 3kg vähemmän.

Mun isä onkin vahvempi kuin sun isä!

Mitä tarkoitat?

ja mun äiti on kauniimpi kuin sun äiti!

Vierailija
48/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pikku punkero. Haittaakse sua?

Ajattelin hakata nyrkeillä jos joku pera55 tai sen kaltainen käy kimppuun. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö yrittää päästä yli 60 kg niin voin tarvittaessa päästä miehen niskan päälle? Ap

Naaman päälle plz, max 70kg. 

Vierailija
50/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kg vielä lisää, niin olet ylipainon puolella. Ja se tapahtuu viimeistään 50-vuotiaana. (Vaihdevuosissa lihoo herkiten)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt ja läski. 

Kerro toki lisää itsestäsi

Ihan susta puhuin. 

 

Opettele se luetun ymmärtäminen ihrakasa. 

sä taisit nyt  taas vahingossa kertoa enemmän omasta tilastas kuin toisesta ihmisestä

ei se mitään

on ok olla lihava. 

Vierailija
52/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkät hoikat ja atleettiset jalat, niin menettelee. Mutta jos lyhyet töpöt ja paksut reidet niin rumaa. Ja nuorella tuo paino tarkoittaa että olet 45-55v tuohon plus 20kg. Suomen painavin ikäluokka on 45-55. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni on 160 cm ja 47 kg. Siinä on hyvä paino. 

Vierailija
54/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman pituinen ja mulla sellainen paino jossa olen tyytyväinen itseeni on 54-56kg. Nyt hieman rapakunnossa ja painan varmaan just ton 58kg kun vanhat kesävaatteet ovat hieman kireät eivätkä istu kuten ennen. Stressaava kevät takanapäin, ensi kuussa hoikennan itseni tuohon 56kg painoon. 

Vähän ihmettelen tätä. EI kukaan huomaa mitään 2 kilon eroa, tuskin edes itse huomaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ap 162cm. Minulle 58kg olisi ihannepaino. Nyt olen lihonnut ja olen 67kg. Tosi inhottava olo ja vatsamakkarat. :( 

Sä olet vain 2 kiloa ylipainon puolella. Nuo tippuu nopsaan kesän aikana. Yritä olla murehtimatta.

Vierailija
56/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaalipainoinen. Painoindeksin mukaan 162 cm:n pituinen nainen saa painaa 66kg ja on vielä normaalipainoinen. Jos sen sijaan olisit pitkä, esim 180cm, niin saisit painaa vain 81 kg. 82-kiloisena olisit jo ylipainoinen.

 

 Luulevatkohan painoindeksin laatjat, että pitkä ihminen on pelkkiä jalkoja? Me suomalaiset olemme pitkäselkäisiä, joten painoindeksi ei pidä paikkaansa pitkien kohdalla. 

Ei. Painoindeksi olettaa että olemme 2-ulotteisia.

Vierailija
57/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä lukema. Itselläni luut törrötti tuon painoisena 

Vierailija
58/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellisuudessa tavoitteeni on kasvattaa lihasmassaa tällä hetkellä. Ei haittaa jos paino nousee. Olisi kiva olla vahva. Ap

No, lihasmassan kasvaessa paino voikin nousta. Älä murehdi haukkujia. Jos haluat treenata, treenaa.

Vierailija
59/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaalipainoinen. Painoindeksin mukaan 162 cm:n pituinen nainen saa painaa 66kg ja on vielä normaalipainoinen. Jos sen sijaan olisit pitkä, esim 180cm, niin saisit painaa vain 81 kg. 82-kiloisena olisit jo ylipainoinen.

 

 Luulevatkohan painoindeksin laatjat, että pitkä ihminen on pelkkiä jalkoja? Me suomalaiset olemme pitkäselkäisiä, joten painoindeksi ei pidä paikkaansa pitkien kohdalla. 

Suuri osa ihmisen painosta on siinä keskivartalolla. Keskimäärin ihmisten elimet sun muut painaa saman verran, samoin pää. 

Ei painoindeksin ole tarkoituskaan olla mikään kilon tarkkuudella toimiva mittari eikä sitä ole tehty sitä varten.

Ja lyhyelläkin ihmisellä voi olla pitkä vartalo, jolloin BMI olisi ns epäreilu häntä kohtaan.

Ja miten epäreilu se onkaan ihmistä kohtaan, jolla ei ole ollenkaan jalkoja! Mietis sitä!

Vierailija
60/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sentin pidempi ja mulle tuo on ihan ehdoton maksimipaino jotta olo on yhtään ok. Pari-kolme kiloa vähemmän on mulla se oma hyvänolon paino jossa kroppa tuntuu hyvältä ja toisaalta ei tunnu miltään sekä tykkään peilikuvastanikin eikä vaatteetkaan kiristele.

Jos sulla on tuossa painossa hyvä olla niin sitten se on ok.

Etkö osaa muuta toistaa kuin ok, ok, ok?

Eikö sulla ole mitään originaalia sanottavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän