Onko n. 58 kg ok 162 cm naiselle?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
oon 163cm ja ihannepaino on tuo 58kg. Nyt oon jotain 61kg ja sen tuntee ja näkee että on liikaa.
Oot läski ja lihakseton.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa, ap, liikaa.
Liikaa mihin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa, ap, liikaa.
Liikaa mihin? Ap
Elämään.
Olet pikku punkero. Haittaakse sua?
Ihan ok. Hieman yläpäässä, mutta jos olet lihaksikas tai kurvikas, ihan sopiva paino kaiketi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 11cm pidempi ja painan 3kg vähemmän.
Mun isä onkin vahvempi kuin sun isä!
Mitä tarkoitat?
ja mun äiti on kauniimpi kuin sun äiti!
Vierailija kirjoitti:
Olet pikku punkero. Haittaakse sua?
Ajattelin hakata nyrkeillä jos joku pera55 tai sen kaltainen käy kimppuun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö yrittää päästä yli 60 kg niin voin tarvittaessa päästä miehen niskan päälle? Ap
Naaman päälle plz, max 70kg.
6kg vielä lisää, niin olet ylipainon puolella. Ja se tapahtuu viimeistään 50-vuotiaana. (Vaihdevuosissa lihoo herkiten)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt ja läski.
Kerro toki lisää itsestäsi
Ihan susta puhuin.
Opettele se luetun ymmärtäminen ihrakasa.
sä taisit nyt taas vahingossa kertoa enemmän omasta tilastas kuin toisesta ihmisestä
ei se mitään
on ok olla lihava.
Jos on pitkät hoikat ja atleettiset jalat, niin menettelee. Mutta jos lyhyet töpöt ja paksut reidet niin rumaa. Ja nuorella tuo paino tarkoittaa että olet 45-55v tuohon plus 20kg. Suomen painavin ikäluokka on 45-55.
Naiseni on 160 cm ja 47 kg. Siinä on hyvä paino.
Vierailija kirjoitti:
Olen saman pituinen ja mulla sellainen paino jossa olen tyytyväinen itseeni on 54-56kg. Nyt hieman rapakunnossa ja painan varmaan just ton 58kg kun vanhat kesävaatteet ovat hieman kireät eivätkä istu kuten ennen. Stressaava kevät takanapäin, ensi kuussa hoikennan itseni tuohon 56kg painoon.
Vähän ihmettelen tätä. EI kukaan huomaa mitään 2 kilon eroa, tuskin edes itse huomaat.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ap 162cm. Minulle 58kg olisi ihannepaino. Nyt olen lihonnut ja olen 67kg. Tosi inhottava olo ja vatsamakkarat. :(
Sä olet vain 2 kiloa ylipainon puolella. Nuo tippuu nopsaan kesän aikana. Yritä olla murehtimatta.
Vierailija kirjoitti:
Olet normaalipainoinen. Painoindeksin mukaan 162 cm:n pituinen nainen saa painaa 66kg ja on vielä normaalipainoinen. Jos sen sijaan olisit pitkä, esim 180cm, niin saisit painaa vain 81 kg. 82-kiloisena olisit jo ylipainoinen.
Luulevatkohan painoindeksin laatjat, että pitkä ihminen on pelkkiä jalkoja? Me suomalaiset olemme pitkäselkäisiä, joten painoindeksi ei pidä paikkaansa pitkien kohdalla.
Ei. Painoindeksi olettaa että olemme 2-ulotteisia.
On hyvä lukema. Itselläni luut törrötti tuon painoisena
Vierailija kirjoitti:
No todellisuudessa tavoitteeni on kasvattaa lihasmassaa tällä hetkellä. Ei haittaa jos paino nousee. Olisi kiva olla vahva. Ap
No, lihasmassan kasvaessa paino voikin nousta. Älä murehdi haukkujia. Jos haluat treenata, treenaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet normaalipainoinen. Painoindeksin mukaan 162 cm:n pituinen nainen saa painaa 66kg ja on vielä normaalipainoinen. Jos sen sijaan olisit pitkä, esim 180cm, niin saisit painaa vain 81 kg. 82-kiloisena olisit jo ylipainoinen.
Luulevatkohan painoindeksin laatjat, että pitkä ihminen on pelkkiä jalkoja? Me suomalaiset olemme pitkäselkäisiä, joten painoindeksi ei pidä paikkaansa pitkien kohdalla.
Suuri osa ihmisen painosta on siinä keskivartalolla. Keskimäärin ihmisten elimet sun muut painaa saman verran, samoin pää.
Ei painoindeksin ole tarkoituskaan olla mikään kilon tarkkuudella toimiva mittari eikä sitä ole tehty sitä varten.
Ja lyhyelläkin ihmisellä voi olla pitkä vartalo, jolloin BMI olisi ns epäreilu häntä kohtaan.
Ja miten epäreilu se onkaan ihmistä kohtaan, jolla ei ole ollenkaan jalkoja! Mietis sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sentin pidempi ja mulle tuo on ihan ehdoton maksimipaino jotta olo on yhtään ok. Pari-kolme kiloa vähemmän on mulla se oma hyvänolon paino jossa kroppa tuntuu hyvältä ja toisaalta ei tunnu miltään sekä tykkään peilikuvastanikin eikä vaatteetkaan kiristele.
Jos sulla on tuossa painossa hyvä olla niin sitten se on ok.
Etkö osaa muuta toistaa kuin ok, ok, ok?
Eikö sulla ole mitään originaalia sanottavaa?
Liikaa, ap, liikaa.