Onko n. 58 kg ok 162 cm naiselle?
Kommentit (85)
Kyllä siinä on nivelet ja sydän kovilla. Pyylevyyden ylärajoilla.
Tiimalasi se on paksumpikin.
No ei vaan. Mitä sit. Munkkii huuleen, pulllllukka.
Vierailija kirjoitti:
Katalogista naista katselin, niin Ukrainan nuorilla naisilla oli tuo sama paino 58kg kun pituutta oli 177-182cm. Eli olet pyylevä.
Painoindeksilaskurin mukaan erittäin hyvä, normaalipainoisen indeksivälin puolivälin paikkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on nivelet ja sydän kovilla. Pyylevyyden ylärajoilla.
Tiimalasi se on paksumpikin.
No ei vaan. Mitä sit. Munkkii huuleen, pulllllukka.
Pussaatko äitiäs tolla suulla?
Tuleeko Cool olo, kun pääset uhoamaan tuntemattomille netissä, miten he ovat sun mielestä vääränlaisia?
Kuule, susta itsestäsi ei tule tuolla tavalla oikeanlaista tai normaalia. Käytöksesi vääristää sua entisestään. Voit todeta sen itse. Ei taida löytyä enää kavereita tai perhettä ympäriltä, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katalogista naista katselin, niin Ukrainan nuorilla naisilla oli tuo sama paino 58kg kun pituutta oli 177-182cm. Eli olet pyylevä.
Painoindeksilaskurin mukaan erittäin hyvä, normaalipainoisen indeksivälin puolivälin paikkeilla.
Turhaan kerrot totuuksia. Ei ne mene läpi. Ja syy? Koska hänen tarkoituksensa on haukkua naisia, alentaa naisia, alistaa naisia.
Tokikaan hän ei kovin menestynyt toimissaan ole, sillä hänelle lähinnä nauretaan, no joku saatttaa tuntea myötähäpeääkin. Heh, kataloginkatsojakallu 🤦
On sopiva.