Onko n. 58 kg ok 162 cm naiselle?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
50 kg on sopiva naiselle.
Siis lukema sama kuin sun äo?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saman mittainen, mutta painan 80 kiloa. Itseni mielestä en ole yhtään lihava - luuni ovat vain tavallista vahvemmat.
EI ne luut paljoa paina.
Se miten luut sijoittuu, vaikuttaa painoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen 11cm pidempi ja painan 3kg vähemmän.
Mun isä onkin vahvempi kuin sun isä!
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt ja läski.
Kerro toki lisää itsestäsi
Vierailija kirjoitti:
Olen 11cm pidempi ja painan 3kg vähemmän.
😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 11cm pidempi ja painan 3kg vähemmän.
Mun isä onkin vahvempi kuin sun isä!
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö yrittää päästä yli 60 kg niin voin tarvittaessa päästä miehen niskan päälle? Ap
Entä naaman päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt ja läski.
Kerro toki lisää itsestäsi
Ihan susta puhuin.
Opettele se luetun ymmärtäminen ihrakasa.
Ei ollut kiva hävitä koulun tyttöpainissa eikä kaatua heti, kun kiusaajatyttö vähän tönäisee käytävällä. Ap
Olen saman pituinen ja mulla sellainen paino jossa olen tyytyväinen itseeni on 54-56kg. Nyt hieman rapakunnossa ja painan varmaan just ton 58kg kun vanhat kesävaatteet ovat hieman kireät eivätkä istu kuten ennen. Stressaava kevät takanapäin, ensi kuussa hoikennan itseni tuohon 56kg painoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kiva hävitä koulun tyttöpainissa eikä kaatua heti, kun kiusaajatyttö vähän tönäisee käytävällä. Ap
Toki inceleiden, pedareiden ja raiskureiden mielestä olisi varmaan mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kiva hävitä koulun tyttöpainissa eikä kaatua heti, kun kiusaajatyttö vähän tönäisee käytävällä. Ap
:(
Olen myös ap 162cm. Minulle 58kg olisi ihannepaino. Nyt olen lihonnut ja olen 67kg. Tosi inhottava olo ja vatsamakkarat. :(
Olet normaalipainoinen. Painoindeksin mukaan 162 cm:n pituinen nainen saa painaa 66kg ja on vielä normaalipainoinen. Jos sen sijaan olisit pitkä, esim 180cm, niin saisit painaa vain 81 kg. 82-kiloisena olisit jo ylipainoinen.
Luulevatkohan painoindeksin laatjat, että pitkä ihminen on pelkkiä jalkoja? Me suomalaiset olemme pitkäselkäisiä, joten painoindeksi ei pidä paikkaansa pitkien kohdalla.
No todellisuudessa tavoitteeni on kasvattaa lihasmassaa tällä hetkellä. Ei haittaa jos paino nousee. Olisi kiva olla vahva. Ap
Salilla ei jaksa käydä jos ei syö hyvin. Viimeksi yli vuosi sitten saliharrastus tuuppasi siihen, kun ei ollut energiaa ja koko homma kävi tylsäksi, kun etenemistä ei tapahtunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen sentin pidempi ja mulle tuo on ihan ehdoton maksimipaino jotta olo on yhtään ok. Pari-kolme kiloa vähemmän on mulla se oma hyvänolon paino jossa kroppa tuntuu hyvältä ja toisaalta ei tunnu miltään sekä tykkään peilikuvastanikin eikä vaatteetkaan kiristele.
Jos sulla on tuossa painossa hyvä olla niin sitten se on ok.
Etkö osaa muuta toistaa kuin ok, ok, ok?
Olen 11cm pidempi ja painan 3kg vähemmän.