Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko n. 58 kg ok 162 cm naiselle?

Vierailija
28.06.2026 |

Olen suht aktiivinen.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 11cm pidempi ja painan 3kg vähemmän.

Vierailija
22/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 kg on sopiva naiselle.

Siis lukema sama kuin sun äo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saman mittainen, mutta painan 80 kiloa. Itseni mielestä en ole yhtään lihava - luuni ovat vain tavallista vahvemmat.

EI ne luut paljoa paina.

Se miten luut sijoittuu, vaikuttaa painoon.

Vierailija
24/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja läski. 

Vierailija
25/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 11cm pidempi ja painan 3kg vähemmän.

Mun isä onkin vahvempi kuin sun isä!

Vierailija
26/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt ja läski. 

Kerro toki lisää itsestäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenne vaikuttaa paljon

Vierailija
28/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 11cm pidempi ja painan 3kg vähemmän.

😱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 11cm pidempi ja painan 3kg vähemmän.

Mun isä onkin vahvempi kuin sun isä!

Mitä tarkoitat?

Vierailija
30/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö yrittää päästä yli 60 kg niin voin tarvittaessa päästä miehen niskan päälle? Ap

Entä naaman päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt ja läski. 

Kerro toki lisää itsestäsi

Ihan susta puhuin. 

 

Opettele se luetun ymmärtäminen ihrakasa. 

Vierailija
32/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kiva hävitä koulun tyttöpainissa eikä kaatua heti, kun kiusaajatyttö vähän tönäisee käytävällä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen ja mulla sellainen paino jossa olen tyytyväinen itseeni on 54-56kg. Nyt hieman rapakunnossa ja painan varmaan just ton 58kg kun vanhat kesävaatteet ovat hieman kireät eivätkä istu kuten ennen. Stressaava kevät takanapäin, ensi kuussa hoikennan itseni tuohon 56kg painoon. 

Vierailija
34/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kiva hävitä koulun tyttöpainissa eikä kaatua heti, kun kiusaajatyttö vähän tönäisee käytävällä. Ap

Toki inceleiden, pedareiden ja raiskureiden mielestä olisi varmaan mukavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kiva hävitä koulun tyttöpainissa eikä kaatua heti, kun kiusaajatyttö vähän tönäisee käytävällä. Ap

:(

Vierailija
36/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ap 162cm. Minulle 58kg olisi ihannepaino. Nyt olen lihonnut ja olen 67kg. Tosi inhottava olo ja vatsamakkarat. :( 

Vierailija
37/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainoinen. Painoindeksin mukaan 162 cm:n pituinen nainen saa painaa 66kg ja on vielä normaalipainoinen. Jos sen sijaan olisit pitkä, esim 180cm, niin saisit painaa vain 81 kg. 82-kiloisena olisit jo ylipainoinen.

 

 Luulevatkohan painoindeksin laatjat, että pitkä ihminen on pelkkiä jalkoja? Me suomalaiset olemme pitkäselkäisiä, joten painoindeksi ei pidä paikkaansa pitkien kohdalla. 

Vierailija
38/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellisuudessa tavoitteeni on kasvattaa lihasmassaa tällä hetkellä. Ei haittaa jos paino nousee. Olisi kiva olla vahva. Ap

Vierailija
39/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla ei jaksa käydä jos ei syö hyvin. Viimeksi yli vuosi sitten saliharrastus tuuppasi siihen, kun ei ollut energiaa ja koko homma kävi tylsäksi, kun etenemistä ei tapahtunut. Ap

Vierailija
40/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sentin pidempi ja mulle tuo on ihan ehdoton maksimipaino jotta olo on yhtään ok. Pari-kolme kiloa vähemmän on mulla se oma hyvänolon paino jossa kroppa tuntuu hyvältä ja toisaalta ei tunnu miltään sekä tykkään peilikuvastanikin eikä vaatteetkaan kiristele.

Jos sulla on tuossa painossa hyvä olla niin sitten se on ok.

Etkö osaa muuta toistaa kuin ok, ok, ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi