Orpo kaivaa omaa ja puolueensa hautaa - "Valtakunnallisesti tärkeä". Ei suostu avamaan kuka päätti Garden Helsingin tuesta
Nyt, jos koskaan Orpon kannattaisi käyttää viestintäkonsulttia.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämäkin aika erikoista, että joku tällainen pieni lehti tätä selvitti ja tästä uutisoi. Kuinka paljon jää valtamedioilta ja myös Yleltä kertomatta?
Kenen omistama edes Helsingin uutiset ovat?
Keskisuomalaisen, mutta ovat toimituksiltaan itsenäisiä lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään hautaa kaiva. Ihan perus kokoomuksen kaverikapitalismia joka on äänestäjille ok ja josta mediakin päästää silkkihansikkain.
Media odottaa pöksyt märkinä Helsinkiin konsertoimaan tulevia joutavia pop-tähtiä jotka keikoillaan kuulemma nostavat Suomen suosta.
Voi ne rockiaki soittaa.
Mut mulle jää nyt kans kysymysmerkiksi mikä tässä on se huono homma
RAHAA ON!!!! BILLEEET!!! T persku ja kokoomusnuoret
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
No vaikka lapsiin, nuoriin, vanhuksiin, tieinfraan, julkiseen terveydenhuoltoon, koulutukseen..
Mut ku jäähallit on just viihdettä lapsille ja nuorille
Syökööt leivoksia! T petsku ja kamut
Kyllä, jäähallin kahvioista saanee myös leivoksia.
Vierailija kirjoitti:
Huomioitavaa on myös se, että näitä tulorahoja ei ole edes virallisesti haettu vaan ne on myönnetty omalla päätöksellä. Eli kyseessä on tyypillinen tapaus, jossa omille kavereille löytyy aina rahaa.
Ah, aina niin rehelliset ja suoraselkäiset kokoomuslaiset.
Miten avustusta olisi voitu hakea, kun valtion talousarviossa ei ole määrärahaa tällaisten hankkeiden avustamiseen. Hanke on saatu vireille todennäköisesti siten, että Vapaavuori ja kumppanit ovat ottaneet yhteyttä Orpoon, joka on tuonut hankkeen budjettiriiheen. Laitonta tällainen toiminta ei ole, mutta nykyisessä taloustilanteessa osoittaa huonoa harkintaa tällaisten hankkeiden edistäminen, kun muuten kaikesta pitäisi säästää....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
No vaikka lapsiin, nuoriin, vanhuksiin, tieinfraan, julkiseen terveydenhuoltoon, koulutukseen..
Mut ku jäähallit on just viihdettä lapsille ja nuorille
Syökööt leivoksia! T petsku ja kamut
Kyllä, jäähallin kahvioista saanee myös leivoksia.
Juuri niin historiatietoinen kommentti kuin voi nykyajan "sivitys"oikeistolta odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioitavaa on myös se, että näitä tulorahoja ei ole edes virallisesti haettu vaan ne on myönnetty omalla päätöksellä. Eli kyseessä on tyypillinen tapaus, jossa omille kavereille löytyy aina rahaa.
Ah, aina niin rehelliset ja suoraselkäiset kokoomuslaiset.Miten avustusta olisi voitu hakea, kun valtion talousarviossa ei ole määrärahaa tällaisten hankkeiden avustamiseen. Hanke on saatu vireille todennäköisesti siten, että Vapaavuori ja kumppanit ovat ottaneet yhteyttä Orpoon, joka on tuonut hankkeen budjettiriiheen. Laitonta tällainen toiminta ei ole, mutta nykyisessä taloustilanteessa osoittaa huonoa harkintaa tällaisten hankkeiden edistäminen, kun muuten kaikesta pitäisi säästää....
Kukaan budjettiriihessä mukana ollut ministeri ei ole kuullutkaan asiasta- asiasta, joka heidän päätäntävaltaan kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaiset jumppakeppikoijarit taas huseeraamassa.
Ei tää kyllä päivänvaloa kestä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilta, vanhuksilta, vammaisilta voi leikata surutta ja sitten jakaa ne rahat rikkaille kavereille kähmyröiden
Lapset, vanhukset ja vammasetki voi tulla kattomaan jääkiekkoa Helsinki Gardeniin. Lapsille ja nuorillehan se jääkiekko just oikeestaan on.
Lapset ja nuoret lätkää katsomaan ja työttömät vanhemmat pari korttelia kauemmaksi ruokajonoon.
Petteri sponssaa ja järjestää. Lisää lätkää ja työttömiä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan suomipolitiikot riippumasta puolueesta ovat jakaneet kavereille rahaa. Sanna Marin oli yksi pahimmista. 35 milj on paljon rahaa antaa kaverin yritykselle.
Sanna jakoi yli 60000:lle yritykselle koronatukia ja pelasti Suomen talouden. Petteri jakaa puoluekaverilleen 35 miljoonaa starttirahaa sen jälkeen kun on nimittänyt tämän päättämään Finnveran yritystuista. Niitä muuten Petteri korotti vain 4 miljardia.
Saivathan näitä koronatukia mm. K-kauppiaat - todellinen Suomen köyhälistö
Toivottavasti tämä on tarvittava pistos, jolla kokoomuksena tunnettu paise saataisiin puhkottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioitavaa on myös se, että näitä tulorahoja ei ole edes virallisesti haettu vaan ne on myönnetty omalla päätöksellä. Eli kyseessä on tyypillinen tapaus, jossa omille kavereille löytyy aina rahaa.
Ah, aina niin rehelliset ja suoraselkäiset kokoomuslaiset.Miten avustusta olisi voitu hakea, kun valtion talousarviossa ei ole määrärahaa tällaisten hankkeiden avustamiseen. Hanke on saatu vireille todennäköisesti siten, että Vapaavuori ja kumppanit ovat ottaneet yhteyttä Orpoon, joka on tuonut hankkeen budjettiriiheen. Laitonta tällainen toiminta ei ole, mutta nykyisessä taloustilanteessa osoittaa huonoa harkintaa tällaisten hankkeiden edistäminen, kun muuten kaikesta pitäisi säästää....
Kukaan budjettiriihessä mukana ollut ministeri ei ole kuullutkaan asiasta- asiasta, joka heidän päätäntävaltaan kuuluu.
Tämä avustus-case on kumminkin kirjattu budjettiriihen päätöksistä laadittuun asiakirjaan - ilmeisesti ministerit eivät sitten tiedä tai halua tietää, mitä ovat päättäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioitavaa on myös se, että näitä tulorahoja ei ole edes virallisesti haettu vaan ne on myönnetty omalla päätöksellä. Eli kyseessä on tyypillinen tapaus, jossa omille kavereille löytyy aina rahaa.
Ah, aina niin rehelliset ja suoraselkäiset kokoomuslaiset.Miten avustusta olisi voitu hakea, kun valtion talousarviossa ei ole määrärahaa tällaisten hankkeiden avustamiseen. Hanke on saatu vireille todennäköisesti siten, että Vapaavuori ja kumppanit ovat ottaneet yhteyttä Orpoon, joka on tuonut hankkeen budjettiriiheen. Laitonta tällainen toiminta ei ole, mutta nykyisessä taloustilanteessa osoittaa huonoa harkintaa tällaisten hankkeiden edistäminen, kun muuten kaikesta pitäisi säästää....
Kukaan budjettiriihessä mukana ollut ministeri ei ole kuullutkaan asiasta- asiasta, joka heidän päätäntävaltaan kuuluu.
Tämä avustus-case on kumminkin kirjattu budjettiriihen päätöksistä laadittuun asiakirjaan - ilmeisesti ministerit eivät sitten tiedä tai halua tietää, mitä ovat päättäneet.
Tai ovat olleet siinä uskossa, ettei kukaan huomaa. No, pieni aluelehti huomasi. Kyseinen toimittaja on vahvoilla Suuri journalismipalkinto -kilpailussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota olla oikeasti rakentamassa. Petteri jakaa veroeuroja kavereille vielä kun voi.
Eikö se tuki ollut ehdollinen, mitkähän ne ehdot on?
Tuki täytyy myöntää ehdollisena, koska avustusta koskevaa määrärahaa ei ole vielä valtion talousarviossa. Eduskunta päättää valtion talousarviosta, ei valtioneuvosto. Nämä ovat ihan perusasioita valtion taloudenhoidosta, jotka jokaisen pitäisi tietää.
Tuota noin... ei. Tuki on kirjattu budjettiriihessä ehdolliseksi siksi, että se on varaus. Orpon lausunnon mukaan rahoittaa n. 10 % Gardenista eli sen 35 miljoonaa euroa, jos hallia oikeasti aletaan rakentaa vuonna 2027 (eli muu rahoitus järjestyy ja rakennustyöt alkavat).
Miksi on kirjattu kun tukea hankkeelle ei ole edes haettu?
No tämä onkin se mielenkiintoinen kysymys, johon Orpo ei oikein vastannut. Tuskin on hallitusohjelmassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilta, vanhuksilta, vammaisilta voi leikata surutta ja sitten jakaa ne rahat rikkaille kavereille kähmyröiden
Lapset, vanhukset ja vammasetki voi tulla kattomaan jääkiekkoa Helsinki Gardeniin. Lapsille ja nuorillehan se jääkiekko just oikeestaan on.
Lapset ja nuoret lätkää katsomaan ja työttömät vanhemmat pari korttelia kauemmaksi ruokajonoon.
Petteri sponssaa ja järjestää. Lisää lätkää ja työttömiä siis.
Sun pitää mennä sanomaan ihmisille syyskuus ku sm-liiga alkaa et älkää menkö peleihin ku täällä on ihmisiä ruokajonoissa
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Turussa jokin Alko jo auki näin sunnuntaina. Orpolla voi olla vaikeaa olla tällä hetkellä selvinpäin.
Petteri on lomalla viettämässä vaimon nimipäivää krapulassa, ei ehdi nyt vastailla.
Jos olisin Persut niin heittäisin Orpon tästä asiasta susille (medialle) ja ilmoittaisin, että persujen ideahan tämä ei ollut, ja tähän suostuttiin vain osana kokonaiskompromissia. Kiitoksena Rydmanin kohtelusta. Koska selvä juttuhan tämä on, mitä kautta tuo on hallituksen pöytään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilta, vanhuksilta, vammaisilta voi leikata surutta ja sitten jakaa ne rahat rikkaille kavereille kähmyröiden
Lapset, vanhukset ja vammasetki voi tulla kattomaan jääkiekkoa Helsinki Gardeniin. Lapsille ja nuorillehan se jääkiekko just oikeestaan on.
Lapset ja nuoret lätkää katsomaan ja työttömät vanhemmat pari korttelia kauemmaksi ruokajonoon.
Petteri sponssaa ja järjestää. Lisää lätkää ja työttömiä siis.Sun pitää mennä sanomaan ihmisille syyskuus ku sm-liiga alkaa et älkää menkö peleihin ku täällä on ihmisiä ruokajonoissa
Hyväksytkö veronkorotukset jotta saadaan Petterille halli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa Nokia Areenaan. Joka on hetkenä minä hyvänsä kaatumassa meidän tamperelaisten veronmaksajien täyshuomaan. Niin hyvä yritys, tätä lisää muihinkin kaupunkeihin!
Jos sä et halua käyttää verorahoja tapahtuma-areenaan nii mihi sä niitä haluat käyttää?
No vaikka lapsiin, nuoriin, vanhuksiin, tieinfraan, julkiseen terveydenhuoltoon, koulutukseen..
Mut ku jäähallit on just viihdettä lapsille ja nuorille
Syökööt leivoksia! T petsku ja kamut
Kyllä, jäähallin kahvioista saanee myös leivoksia.
Jäähallien Erikoishintaan meille suomalaisille......
Syökööt leivoksia! T petsku ja kamut