Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä joku voi olla täysin tavoittamaton

Vierailija
28.06.2026 |

Erästä henkilöä yritän tavoitella. Ei edes osoitetta saa selville. Ei puhelinta ei mitään somea.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On helppo pistää kaikki salaiseksi: osoite, puhelinnumero jne. Ja sitten se, ettei ole somessa ollenkaan.

Ja jos omistaa auton, kannattaa pistää trafin sivuilla osoitteensa salaiseksi. Siten rekkarin perusteella ei saa sun osoitetta.

Nimen saa mikä on minusta outoa. Ei tietenkään haittaa jos nimi on yleinen kuten Ville Virtanen, mutta harvinaisemmalla nimellä on ikävää.

Vierailija
62/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräs mies etsi siskoaan kun heidän äiti oli kuollut, siinä meni melko pitkään että virallista tietäkin löydettiin.

Mikäpä kiire tuossa on. Jos ei ole pitänyt yhteyttä äidin eläessä, niin mitäpä sitä kuolleenkaan kanssa pitäisi.

Perunkirjaa varten täytyy tavoittaa. Se täytyy olla tehtynä 3kk kuolemasta. Lisäaikaa pystyy anomaan.

Eli ei ole kiire. Jos on, niin viranomaiset saavat kyllä nopeastikin hankittua tiedot. Ellei siis ole oikeasti kadonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työura ollut esim. vaarallisten vankien kanssa työskentelyä, heidän ylitseen päättämistä. Mieti tuomareita, vankiloiden johtajia jne.

tai joku jolla on ex kumppani joka on valmis tappamaan exänsä, näitä on Suomi täynnä

No tämä. Minulla on turvakielto, osoite on pakollisten viranomaisten lisäksi vain kahden parhaan ystävän tiedossa. Oma äitini tietää kaupungin ja alueen, jossa asun, ei tarkkaa osoitetta. Ja hänelläkin on turvakielto, eksä on uhkaillut häntäkin. Ne muutama ihminen, joiden kanssa olen vielä yhteydessä, jotka jotenkin tuntevat eksäni, eivät tiedä edes kaupunkia, missä asun. En tässä tilanteessa edes mieti, voisinko luottaa, lähtökohtaisesti en luota. Kyse ei ole siitä, miten iso on riski, että mies löytää minut, kyse on siitä, että jos riski toteutuu, kuolen.

Mies on ammattirikollinen, ja ollut vankilassa siitä, mitä hän teki minulle. Ja hän on vannonut kostoa. Olen turvassa vasta, kun hän kuolee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän