Mitenkä joku voi olla täysin tavoittamaton
Erästä henkilöä yritän tavoitella. Ei edes osoitetta saa selville. Ei puhelinta ei mitään somea.
Kommentit (63)
Ei mustakaan näy mitään. Salainen numero ja olen myös Googlelle poistopyyntöjä tehnyt
Miksi joku haluaa olla tavoittamaton?
Työura ollut esim. vaarallisten vankien kanssa työskentelyä, heidän ylitseen päättämistä. Mieti tuomareita, vankiloiden johtajia jne.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua olla tavoitettavissa 24/7 tai jakaa elämästään yksityiskohtia syömisiä ja vessakäyntejä myöden.
Jos ette ole sopineet mitään, niin ei sinun tarvitsekaan tavoittaa häntä. Hätätilanteissa 112 on se numero.
Minulla on vapaapäivä, anna minun olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään ole tarvetta mua tavoittaa. Viranomaiset pystyvät tavoittamaan tarvittaessa.
Henkilöllä selvästi jotain salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä erityisesti halua ei vain ole tarve olla kokoajan jonkun tavoitettavissa
Minut tavoittaa jos sattuu näkemään.
Hän ei halua olla tuntemattomien tavoitettavissa. Ei me kaikki olla somessa.
Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.
Puolison veli ostaa aina uuden prepaid numeron kun vanhasta loppuu saldo.... Sille ei tosiaan kukaan soittele :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aina omasta tahdosta kiinni. Vaikkapa puoliso poliisi tai muuten oikeuslaitoksen palveluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.
Ei toisten numeroita saa jakaa.
Minulla sama ongelma. Pitäisi löytää yksi naapuri. Omistajan nimi löytyi kiinteistörekisteristä, mutta siihen se sitten jäikin. Ei edes tietoa asuuko siinä naapuritalossa. Jätänkö lapun oveen että tavoittelen?
Miksi etsit häntä? Ihan uteliaisuuttasiko vai oletko jättämässä perintoä?
Mistä kaikkialta olet etsinyt yhteistietoja?
en halua olla tavoitettavissa. on vain muutama ihminen joiden takia jaksan vastata puhelimeen. tiedot salattu ja numeroni vain kourallisella.
Tietonsa saa salattua halutessaan.