Mitenkä joku voi olla täysin tavoittamaton
Erästä henkilöä yritän tavoitella. Ei edes osoitetta saa selville. Ei puhelinta ei mitään somea.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama ongelma. Pitäisi löytää yksi naapuri. Omistajan nimi löytyi kiinteistörekisteristä, mutta siihen se sitten jäikin. Ei edes tietoa asuuko siinä naapuritalossa. Jätänkö lapun oveen että tavoittelen?
Miksi et vain mene soittamaan naapurin ovikelloa?
No kun se voi olla kotona....
Vierailija kirjoitti:
Työura ollut esim. vaarallisten vankien kanssa työskentelyä, heidän ylitseen päättämistä. Mieti tuomareita, vankiloiden johtajia jne.
tai joku jolla on ex kumppani joka on valmis tappamaan exänsä, näitä on Suomi täynnä
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs mies etsi siskoaan kun heidän äiti oli kuollut, siinä meni melko pitkään että virallista tietäkin löydettiin.
Suomessa aikuinen saa olla"kadonnut"jos haluaa. Sen takia ei ollut kiire, kun ei ole akuutti. Samoin kadonneeksi ilmoitettujen paikkaa ei edes kerrota jos on vapaaehtoisesti kadonnut. Ilmoitetaan vain että on löytynyt ja on elossa
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs mies etsi siskoaan kun heidän äiti oli kuollut, siinä meni melko pitkään että virallista tietäkin löydettiin.
Mikäpä kiire tuossa on. Jos ei ole pitänyt yhteyttä äidin eläessä, niin mitäpä sitä kuolleenkaan kanssa pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa olla tavoittamaton?
Moni haluaa työnsä puolesta. Esim lääkärit, poliisi, veturinkuljettajat jne
On helppo pistää kaikki salaiseksi: osoite, puhelinnumero jne. Ja sitten se, ettei ole somessa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Työura ollut esim. vaarallisten vankien kanssa työskentelyä, heidän ylitseen päättämistä. Mieti tuomareita, vankiloiden johtajia jne.
Ihan tavallinen hoitaja on voinut saada sekavan potilaan uhkailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa olla tavoittamaton?
Moni haluaa työnsä puolesta. Esim lääkärit, poliisi, veturinkuljettajat jne
Veturinkuljettajat? Avaatko hieman, miksi juuri he?
Vierailija kirjoitti:
On helppo pistää kaikki salaiseksi: osoite, puhelinnumero jne. Ja sitten se, ettei ole somessa ollenkaan.
Ja jos omistaa auton, kannattaa pistää trafin sivuilla osoitteensa salaiseksi. Siten rekkarin perusteella ei saa sun osoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs mies etsi siskoaan kun heidän äiti oli kuollut, siinä meni melko pitkään että virallista tietäkin löydettiin.
Mikäpä kiire tuossa on. Jos ei ole pitänyt yhteyttä äidin eläessä, niin mitäpä sitä kuolleenkaan kanssa pitäisi.
Perunkirjaa varten täytyy tavoittaa. Se täytyy olla tehtynä 3kk kuolemasta. Lisäaikaa pystyy anomaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa olla tavoittamaton?
Haluaa pitää yhteyttä vain tiettyihin ihmisiin. Miksi kukaan haluaa saada yhteydenottoja tuntemattomilta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa olla tavoittamaton?
Vainoojan takia. Ap lienee ennestäänkin siitä vankeuteen tuomittu.
Itse salasin tietoni ollessani politiikassa, kts äärioikeiston toimintatavat, joita Leena persu Meri ei ole nähnyt tarpeelliseksi sanktioida vaan hautoo kitkerän pillunsa alla maalittamisrikoksen kieltävää lakialoitetta jo kolmatta vuotta estäen demokratiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi etsit häntä? Ihan uteliaisuuttasiko vai oletko jättämässä perintoä?
Mistä kaikkialta olet etsinyt yhteistietoja?No tietysti siksi, että voisin tehdä hänen elämästään helvettiä. Haluatko samalle listalle? Jollet niin vähemmän kysymyksiä ja enemmän tietoja.
Heikkoja yksilöitä harmittaa, kun muut selviää ilman heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa olla tavoittamaton?
Vainoojan takia. Ap lienee ennestäänkin siitä vankeuteen tuomittu.
Itse salasin tietoni ollessani politiikassa, kts äärioikeiston toimintatavat, joita Leena persu Meri ei ole nähnyt tarpeelliseksi sanktioida vaan hautoo kitkerän pillunsa alla maalittamisrikoksen kieltävää lakialoitetta jo kolmatta vuotta estäen demokratiaa.
Ja sama sitten suomeksi, kiitos. En tajunnut tuosta yhtään mitään.
Itse en ole koskaan ollut somessa, linkkarissa yms. mistä kuvani tai yhteystietoni löytyisi. Numeroni kyllä löytyy edelleen numerotiedustelusta, mikäli joku vanha tuttu tietää uuden sukunimeni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa olla tavoittamaton?
Vainoojan takia. Ap lienee ennestäänkin siitä vankeuteen tuomittu.
Itse salasin tietoni ollessani politiikassa, kts äärioikeiston toimintatavat, joita Leena persu Meri ei ole nähnyt tarpeelliseksi sanktioida vaan hautoo kitkerän pillunsa alla maalittamisrikoksen kieltävää lakialoitetta jo kolmatta vuotta estäen demokratiaa.
Ja sama sitten suomeksi, kiitos. En tajunnut tuosta yhtään mitään.
Persut, naisviha, agressiivinen kirjoitustyyli = Palstaincel joka on ottanut lääkkeet ja alkoholin yhtäaikaa.
En ole koskaan pitänyt somessa olemisesta. Se on herättänyt ihmettelyä, närää ja vihamielisiä kommentteja aina silloin tällöin. Eli minua ei löydä mistään some tileiltä tai hakusanoilla. Ihana yksityisyys on just parasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.
Ei ne anna. Mun appi on entinen rikospoliisi, hän teki hyvin selväksi, että omaa tai vaimonsa puhelinnumeroa ei kerrota kenellekään eikä minun puhelimessani saa olla yhteystiedoissa numeroa siten, että siitä voi päätellä, että se on hänen. Siksi appi on nimelä Koistinen ja anoppi on Rautela (tai jotain tuohon suuntaan) ja jos joku heidän numeronsa haluaa, niin sanon, että se ei ole julkista tietoa, minulle voi tekstata asian ja he soittavat, jos se on tarpeen.
Miksi et vain mene soittamaan naapurin ovikelloa?