Lue keskustelun säännöt.
Tekoälyn mukaan helteisiin kuolee USAssa 1300-1600 ihmistä vuodessa kun vastaava luku Euroopassa on keskimäärin 175 000
28.06.2026 |
Joidenkin laajempien arvioiden mukaan 3000-6500. Koska USAssa 90% kodeista on ilmastointi. Kuolleiden määrä USAssa on vähentynyt 75% 1960 luvusta ja onhan se muillekin tukalaa jos ei ole AC.
Ja tosiaan kylmään kuolee globaalisti edelleen 9X määrä.
Kommentit (4)
Myytkö jälleen ilmalämpöpumppurumiluksia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei se tekoäly välttämättä 100 % oikeassa ole.
Mikä lasketaan hellekuolemaksi?
Onko kuten koronakuolema. Olit sairastanut koronan 3kk sisään ja kuolit autokolarissa, niin se merkittiin koronakuolemaksi...
Siellä on elintaso niin korkea.