Mitenkä joku voi olla täysin tavoittamaton
Erästä henkilöä yritän tavoitella. Ei edes osoitetta saa selville. Ei puhelinta ei mitään somea.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa olla tavoittamaton?
Esimerkiksi hankala ero ja expuoliso vainoaa.
Tai on vaan kyllästynyt nykyajan kännykkäkulttuuriin? Ei ihmisen kuulu olla tavoitettavissa vuorokauden ympäri.
Siksi koska kaltaisiasi vastenmielisiä stalkkereita on enemmäkin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa olla tavoittamaton?
Sepä ei tosiaan kuulu sinulle mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Puolison veli ostaa aina uuden prepaid numeron kun vanhasta loppuu saldo.... Sille ei tosiaan kukaan soittele :)
Toimii ihan normiliittymälläkin kun ei Jaa numeroa jokapaikkaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi etsit häntä? Ihan uteliaisuuttasiko vai oletko jättämässä perintoä?
Mistä kaikkialta olet etsinyt yhteistietoja?
No tietysti siksi, että voisin tehdä hänen elämästään helvettiä. Haluatko samalle listalle? Jollet niin vähemmän kysymyksiä ja enemmän tietoja.
Vaativissa ja vaarallisissakin ammateissa olevat harvemmin ovat sometyrkkyjä. Sitä voi miettiä. Tyhjäntoimittajat laittavat koko elämänsä someen ja elävät sen kautta. Ei taida olla paljoa menetettävääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.
Ei toisten numeroita saa jakaa.
Heiltä voi kysyä saisiko heidän kauttaan yhteyttä tähän ihmiseen.
Ei hän tavoittamaton ole. Kyllä viranomaiset saavat tarvittaessa kiinni ellei ole todellakin tehnyt oikeaa katoamista. Usein myös vanhemmat/sisarukset/lähimmät ystävät saavat jotain kautta kiinni.
En minäkään vastaa kuin tuntemiini numeroihin. Vastaajaan voi jättää viestin, jos on jotain tähdellistä tai ihan tekstiviestin. Ovenkin avaan vain, jos olen sopinut jonkun kanssa, että hän tulee. Kotini on linnani ja täällä haluan olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.
Ei toisten numeroita saa jakaa.
Heiltä voi kysyä saisiko heidän kauttaan yhteyttä tähän ihmiseen.
Sittenhän hän saa numeron ja voi vaikka soitella tai viestitellä vaikka toinen ei tahtoisikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.
Ei toisten numeroita saa jakaa.
Heiltä voi kysyä saisiko heidän kauttaan yhteyttä tähän ihmiseen.
Sittenhän hän saa numeron ja voi vaikka soitella tai viestitellä vaikka toinen ei tahtoisikaan
Tai jakaa sen myös muille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.
Ei toisten numeroita saa jakaa.
Heiltä voi kysyä saisiko heidän kauttaan yhteyttä tähän ihmiseen.
Sittenhän hän saa numeron ja voi vaikka soitella tai viestitellä vaikka toinen ei tahtoisikaan
Ei saa kun sitä ei anneta ilman toisen lupaa. Ystävä voi kysyä tältä henkilöltä saako hänelle antaa numeroa tai voisivatko he tavata jossain ilman numeroiden vaihtamista tms.
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.
Pyydä mielummin heitä sanomaan terveiset ja välittämään oma yhteystietosi hänelle. Näin hän voi halutessaan olla ottamatta yhteyttä eikä tule sukulaisten päälle tietojen jakelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.
Ei toisten numeroita saa jakaa.
Heiltä voi kysyä saisiko heidän kauttaan yhteyttä tähän ihmiseen.
Sittenhän hän saa numeron ja voi vaikka soitella tai viestitellä vaikka toinen ei tahtoisikaan
Tai jakaa sen myös muille
Tuossa tapauksessa etsittävältä pitää kysyä saako hänen yhteistietonsa antaa kyselijälle tai välittää kyselijän yhteistiedot etsittävälle. Etsittävä sitten ottaa yhteyttä kyselijään halutessaan. Joku on lapsineen päässyt hengestään kun antoivat Facebookissa vankilasta vapautuneelle etsijälle yhteistiedot.
Miksi pitäisi tavottaa?
Ehkä seurasi ei kiinnosta häntä.
Kerran eräs mies etsi siskoaan kun heidän äiti oli kuollut, siinä meni melko pitkään että virallista tietäkin löydettiin.
Minä olen tavoittamaton, sillä en halua menneisyydestäni erään väkivaltaisen kundikaverin löytävän mua mistään. Eli hän ei löydä mua somesta, ei numeropalvelusta eikä yhtään mistään. Väkivalta oli pahaa, hyvä, etten päässyt oikeasti hengestäni. Katkaisin kaikki välit häneen ja hänen ystäviinsä, kun jätin hänet, vaihdoin kaupunkia ja "katosin": En siis ole ollenkaan somessa. Ystävien kanssa kommunikoin whatsapissa, sekä nähden ja soitellen. Elän vähän niinkuin ysärillä. Mulla ei ole tarvetta levitellä elämääni muuten kuin yksityisviesteissä kavereille.
Yhteystietojana on tuntemattoman vaikeahko löytää, kaikki mahdollinen on estetty/kielletty, myös autojen rekkareiden haun kautta. Osoitekirjassani on 384 henkilöä, heillä siis on tiedossaan osoitteeni, puhelinnumeroni sekä email-osoitteeni ja muut netti-osoitteeni.
Esimerkiksi hankala ero ja expuoliso vainoaa.