Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä joku voi olla täysin tavoittamaton

Vierailija
28.06.2026 |

Erästä henkilöä yritän tavoitella. Ei edes osoitetta saa selville. Ei puhelinta ei mitään somea.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa olla tavoittamaton?

Esimerkiksi hankala ero ja expuoliso vainoaa.

Vierailija
22/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa olla tavoittamaton?

Esimerkiksi hankala ero ja expuoliso vainoaa.

Tai on vaan kyllästynyt nykyajan kännykkäkulttuuriin? Ei ihmisen kuulu olla tavoitettavissa vuorokauden ympäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska kaltaisiasi vastenmielisiä stalkkereita on enemmäkin olemassa.

Vierailija
24/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa olla tavoittamaton?

Sepä ei tosiaan kuulu sinulle mitenkään.

Vierailija
25/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison veli ostaa aina uuden prepaid numeron kun vanhasta loppuu saldo.... Sille ei tosiaan kukaan soittele :)

Toimii ihan normiliittymälläkin kun ei Jaa numeroa jokapaikkaan

Vierailija
26/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi etsit häntä? Ihan uteliaisuuttasiko vai oletko jättämässä perintoä?
Mistä kaikkialta olet etsinyt yhteistietoja?

No tietysti siksi, että voisin tehdä hänen elämästään helvettiä. Haluatko samalle listalle? Jollet niin vähemmän kysymyksiä ja enemmän tietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativissa ja vaarallisissakin ammateissa olevat harvemmin ovat sometyrkkyjä. Sitä voi miettiä. Tyhjäntoimittajat laittavat koko elämänsä someen ja elävät sen kautta. Ei taida olla paljoa menetettävääkään. 

Vierailija
28/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.

Ei toisten numeroita saa jakaa.

Heiltä voi kysyä saisiko heidän kauttaan yhteyttä tähän ihmiseen. 

Vierailija
30/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän tavoittamaton ole. Kyllä viranomaiset saavat tarvittaessa kiinni ellei ole todellakin tehnyt oikeaa katoamista. Usein myös vanhemmat/sisarukset/lähimmät ystävät saavat jotain kautta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään vastaa kuin tuntemiini numeroihin. Vastaajaan voi jättää viestin, jos on jotain tähdellistä tai ihan tekstiviestin. Ovenkin avaan vain, jos olen sopinut jonkun kanssa, että hän tulee. Kotini on linnani ja täällä haluan olla rauhassa.

Vierailija
32/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.

Ei toisten numeroita saa jakaa.

Heiltä voi kysyä saisiko heidän kauttaan yhteyttä tähän ihmiseen. 

Sittenhän hän saa numeron ja voi vaikka soitella tai viestitellä vaikka toinen ei tahtoisikaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.

Ei toisten numeroita saa jakaa.

Heiltä voi kysyä saisiko heidän kauttaan yhteyttä tähän ihmiseen. 

Sittenhän hän saa numeron ja voi vaikka soitella tai viestitellä vaikka toinen ei tahtoisikaan 

Tai jakaa sen myös muille 

Vierailija
34/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.

Ei toisten numeroita saa jakaa.

Heiltä voi kysyä saisiko heidän kauttaan yhteyttä tähän ihmiseen. 

Sittenhän hän saa numeron ja voi vaikka soitella tai viestitellä vaikka toinen ei tahtoisikaan 

Ei saa kun sitä ei anneta ilman toisen lupaa. Ystävä voi kysyä tältä henkilöltä saako hänelle antaa numeroa tai voisivatko he tavata jossain ilman numeroiden vaihtamista tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.

Pyydä mielummin heitä sanomaan terveiset ja välittämään oma yhteystietosi hänelle. Näin hän voi halutessaan olla ottamatta yhteyttä eikä tule sukulaisten päälle tietojen jakelu.

Vierailija
36/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät henkilön sukulaisia tai ystäviä, niin pyydä heiltä puh. nro.

Ei toisten numeroita saa jakaa.

Heiltä voi kysyä saisiko heidän kauttaan yhteyttä tähän ihmiseen. 

Sittenhän hän saa numeron ja voi vaikka soitella tai viestitellä vaikka toinen ei tahtoisikaan 

Tai jakaa sen myös muille 

Tuossa tapauksessa etsittävältä pitää kysyä saako hänen yhteistietonsa antaa kyselijälle tai välittää kyselijän yhteistiedot etsittävälle. Etsittävä sitten ottaa yhteyttä kyselijään halutessaan. Joku on lapsineen päässyt hengestään kun antoivat Facebookissa vankilasta vapautuneelle etsijälle yhteistiedot.

Vierailija
37/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tavottaa?

Ehkä seurasi ei kiinnosta häntä.

Vierailija
38/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs mies etsi siskoaan kun heidän äiti oli kuollut, siinä meni melko pitkään että virallista tietäkin löydettiin.

Vierailija
39/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavoittamaton, sillä en halua menneisyydestäni erään väkivaltaisen kundikaverin löytävän mua mistään. Eli hän ei löydä mua somesta, ei numeropalvelusta eikä yhtään mistään. Väkivalta oli pahaa, hyvä, etten päässyt oikeasti hengestäni. Katkaisin kaikki välit häneen ja hänen ystäviinsä, kun jätin hänet, vaihdoin kaupunkia ja "katosin": En siis ole ollenkaan somessa. Ystävien kanssa kommunikoin whatsapissa, sekä nähden ja soitellen. Elän vähän niinkuin ysärillä. Mulla ei ole tarvetta levitellä elämääni muuten kuin yksityisviesteissä kavereille.

Vierailija
40/63 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteystietojana on tuntemattoman vaikeahko löytää, kaikki mahdollinen on estetty/kielletty, myös autojen rekkareiden haun kautta. Osoitekirjassani on 384 henkilöä, heillä siis on tiedossaan osoitteeni, puhelinnumeroni sekä email-osoitteeni ja muut netti-osoitteeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme