Pitääkö sukulaisen hautajaisiin mennä
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus lapsena pakotettuna ollut. Enää ei voi pakottaa.
Itse 40 vee. Vieläkin vanhemmat pakottaa osallistumaan 100% vieraiden sukulaisten hautajaisiin. Tyyliin tiedän nämä kuolleet ihmiset nimeltä ja mitä sukua ovat olleet, mutta ikinä en ole puhunut heidän kanssaan mistään tai ollut ikinä missään tekemisissä.
Anteeksi. Mutta en vaan ymmärrä. En itsekään odota, että minun hautajaisiin saapuu sata vierasta ihmistä, koska ne on pakotettu osallistumaan. Mieluummin nolla ihmistä kun sata pakotettua.
40-vuotiasta joku pakottaa? Ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Eihän teiltä ole koskaan kuollut ketään, ettekä te ole koskaan olleet siinä tilanteessa että joutuisitte itse hautaamaan ketään. Helppo huudella.
Miten helppo? Ei hautajaisiin meneminen ole mitenkään pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vainajan tuhkat voi suntio vetästä vessanpytystä alas.
Se on ympäristörikos, idiootti.
Ja hei, kuka sinulle järjestää tuhkauksen?
Riippuu kuka omistaa maan mihin ne tuhka päätyy, joten ei välttämä. Tuhkathan saa sirotella maanomistajan luvalla.
Sama täällä. Olin kerran ja se oli aivan mieletöntä ajanhukkaa.