Sekin jos ihminen on ahdistunut tai eristätynyt tai muuten vaan ihminen joka on omissa oloissaan, se ratkaisu ei ole tämä
Että sinä vanhempana alat päällepäsmäröimään ja kohtelemaan tätä ihmistä kuin lasta ja keksimään hänelle lisää tekemistä kokoajan. Siinä tapahtuu sellanen asia että se vetäytyvä ihminen vetäytyy entistä enemmän koska sinä hyökkäät päälle kokoajan ja se ihminen saa siitä kokoajan itselleen entistä lapsemman olon ja kiitollisuuden velan olon että hän on velkaa kokoajan jotain ja hänen pitää suorittaa. Tässä tullaan taas siihen että mistä erottaa sen korkean kognitiivisen mallin ja mistä ei. Sinä itse kasvat ja näytät sille toiselle että sen on turvallista puhua sulle ja lähentyä sua. Jos sinä juoruat ja leikit jotain pelastajaa, tällänen ihminen näkee sen läpi samantien. Kasva itse.
juurikin näin