Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kateuden syy: nainen on Jumalan kaltainen, koska kykenee luomaan elämää

Vierailija
28.06.2026 |

Se vuosituhantinen viha ja kontrollinhalu naisia kohtaan kumpuaa vaginakateudesta. Mies ei kykene synnyttämään uusia ihmisiä, vaan tämä jumalinen tehtävä on suotu vain naisille. 

Kiero psykiatri Freud projisoi yli sata vuotta sitten tunteensa naisiin: hän keksi "peniskateuden". Tämä on peittely- yritys miesten omasta vaginakateudesta. Mikäli mies ei sopeudu yhdyskuntaansa, eikä saa omasta mielestään toteuttaa itseään tarpeeksi, hän katkeroituu ja alkaa hätyyttää sitä toista sukupuolta. Mikä olisikaan katkerampaa kuin jumalatar, joka pystyy luomaan kehollaan mielin määrin uutta elämää. Heikkoluonteisimmissa miehissä tämä asetelma saa aikaan suoranaista murhanhimoa. Vrt kehittymättömät yhteiskunnat, kuten arabien sivistymättömät maat ja niiden voimakas naisviha. 

Mitä havaintoja teillä on vaginakateuden eri muodoista? 

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen mies on luotu Jumalan kuvaksi. Te muut olette alempaa sakkia.

On se varmaan katkeraa huomata, että Jumalan kuva onkin nainen. 

Ei pidä paikkaansa. Jeesus, Jumalan poika, joka on kaikkien aikojen suurin supertähti, oli mies. Ja tämä todistaa sen, että naiset ovat alempaa rotua.

Ja silti miehet itkevät päivästä toiseen tuon alemman rodun pimperon perään.

Vierailija
82/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen, ap, miehenä tiedät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti nainen voi vihata myös muita naisia. Useimmiten ei yllä fyysiseen väkivaltaan joten jää vähemmälle huomiolle. Mutta on naisia jotka pyrkii "bestikseksi" vain jotta pääsee tarpeeksi lähelle. Tunkee vaikka vieraiden sukujuhliin ja tuhoaa minkä ikinä pystyy.

Mutta ketjun aihe on eri.

 

Suurimpana ongelmana on kun surullisen moni nainen esim islamin takia kuvitteleee, ettei heillä ole oikeutta omaan valintaan. Vaikka on. Ei tarvi olla muiden mieliksi vain koska miehet tai aivopestyt naiset käskee. 

 

Ei tarvi vaan saa valita oman tahdon. Vaikka mies tahtoisi omistaa naisen, kyse on vain hänestä. Nainen on eri. 

Nainen on erillinen yksilö.

Vierailija
84/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luulen, että naiset ovat hölmöjä väittäessään olevansa tasa-arvoisia miesten kanssa, sillä he ovat aina olleet paljon parempia [ylivoimaisia]."

William Golding

Vierailija
85/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosiaan naisia älyllä pilattu, kun tuon tuosta luulevat voivansa hedelmöityä ilman miestä. Mutta toisaalta, mitä muutakaan voi odottaa sukupuolelta, joka kohtaisi mieluummin karhun metsässä kuin miehen. 

Miksi miehet tappavat naisia huomattavasti useammin kuin karhut? 

Mieti sitä 

Koska miehiä on huomattavasti enemmän kuin karhuja. Miksi metsästys on naisten keskuudessa suosiossa niin, että kaikki elävä täytyy tuhota?

Meinaatko että naiset saisi ampua kaikki narsistimiehet? Jos kastroisi ensin. 

Hyvät jäisi.

Vierailija
86/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voisin saada vastakkaiselta sukupuolelta rahaa, seksiä ja hauskuutusta vain olemalla olemassa, en tekisi tällaisia avauksia.

 

Miksi minun pitäisi saada vielä polkea alas heitä, jotka nostavat minut ylös?

 

En ole ikinä ymmärtänyt tätä naisissa. Miksi vastata hyvään pahalla?

Rahaa, seksiä ja hauskuutusta? Sitäkö sinä kuvittelet naisten saavan? Miehiltä muka! Minä olen saanut miehiltä lähinnä herjaamista, rahojen kavaltamista, solvauksia, lyöntejä ja tapon yrityksen. Miehet vihaavat naisia aivan liian usein. 

Sitten sä et ole kauhean hyvä "pelaaja", jos häviät jopa naisena, jotka muutenkin pelaavat elämää easy modessa. Esim. netissä joku nainen kehuskeli saaneensa yhteensä tonneja tuntemattomilta miehiltä, ja juuri eilen eräs nainen postasi stooriinsa tekstin "panettaa", ja jo tuntia myöhemmin uusi stoori, missä luki "homma hoidettu, nyt nukkumaan".

En elä netissä, vaan oikeassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikimalla oman poikasensa emä joutuu tappamaan ja tuhoamaan olemassa olevaa elämää, vieläpä paljon enemmän kuin synnyttämään lisää, sillä osa ruuasta muuttuu hänen ulosteiksensa.

Vierailija
88/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole ikinä ennen ollut näin paljon ihmisiä, mutta vielä kuitenkin riittää muita eläimiä ja kasveja ihmisten materiaaliksi, eikä se ole kovin kallista kunhan ei syö liikaa. Esimerkiksi vauvan sisäfilettä saa 49,95€ /kg. 

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/familia-vasikan-sisafilee-n1kg-reunaton-2371268200005

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen itseriittoisuus on aina ollut punainen vaate yhteiskunnille. 

Ei haluta että nainen olisi täysin vapaa ja onnellinen. On oikein keksitty uskonnot. Joiden avulla voidaan valvoa naisia ja heidän seksielämäänsä. 

Vierailija
90/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenmaassa oman elämänsä jumalolentoja riittää kyllä, mutta missä se uusi elämä on? Ulkomailta pitää tuoda. 

Niinpä. Kovat on puheet, mutta missä on teot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomenmaassa oman elämänsä jumalolentoja riittää kyllä, mutta missä se uusi elämä on? Ulkomailta pitää tuoda. 

Niinpä. Kovat on puheet, mutta missä on teot?

Miten niin? Minä olen synnyttänyt Suomeen 2 elämää, kuinka monta sinä? 

Vierailija
92/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomenmaassa oman elämänsä jumalolentoja riittää kyllä, mutta missä se uusi elämä on? Ulkomailta pitää tuoda. 

Niinpä. Kovat on puheet, mutta missä on teot?

Miten niin? Minä olen synnyttänyt Suomeen 2 elämää, kuinka monta sinä? 

Ja montako elämää päättämällä ne 2 on muodostettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän