Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kateuden syy: nainen on Jumalan kaltainen, koska kykenee luomaan elämää

Vierailija
28.06.2026 |

Se vuosituhantinen viha ja kontrollinhalu naisia kohtaan kumpuaa vaginakateudesta. Mies ei kykene synnyttämään uusia ihmisiä, vaan tämä jumalinen tehtävä on suotu vain naisille. 

Kiero psykiatri Freud projisoi yli sata vuotta sitten tunteensa naisiin: hän keksi "peniskateuden". Tämä on peittely- yritys miesten omasta vaginakateudesta. Mikäli mies ei sopeudu yhdyskuntaansa, eikä saa omasta mielestään toteuttaa itseään tarpeeksi, hän katkeroituu ja alkaa hätyyttää sitä toista sukupuolta. Mikä olisikaan katkerampaa kuin jumalatar, joka pystyy luomaan kehollaan mielin määrin uutta elämää. Heikkoluonteisimmissa miehissä tämä asetelma saa aikaan suoranaista murhanhimoa. Vrt kehittymättömät yhteiskunnat, kuten arabien sivistymättömät maat ja niiden voimakas naisviha. 

Mitä havaintoja teillä on vaginakateuden eri muodoista? 

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo miesten postauksia, niin kateellisempia miehet ovat yleensä siitä, että naiset saavat tarpeensa täytettyä niin helposti. Kamalinkin nainen saa rajattomasti seuraa. Homomiesten olemassaolo todistaa, että se ei johdu naisten ihanuudesta. 

 

Peniskateus on ihan oikeasti olemassa oleva ilmiö, mutta siitä ei ole enää korrektia puhua suoraan. Esim. joitakin vuosia sitten Vauvalla oli naispsykiatrin artikkeli siitä, miten tytölle pitää opettaa, että "hänellä ei ole vähemmän" (sukuelimiä). Lisäksi joskus monta vuotta sitten näin emotionaalisen naispsykiatrin tv:ssä, joka tuntui omien traumojensa kautta päräyttävän, että etupyllyistä ei saa puhua tai jotain tällaista. 

 

Moni pieni tyttö ajattelee, että hänelle kehittyy miehinen varustus, mutta vanhemmat korjaavat tämän uskomuksen ennen pitkää. 

 

Moni nainen antaisi sukuelimensä pois sopivasta summasta, mutta harva mies taas tekisi niin. Naiset ovat keksineet tavan ottaa miehiltä kunnia ja ilo pois omasta kehosta iloitsemisesta esittämällä, että miehet, jotka haluavat näkijän omalle vartalolleen ovat taantumuksellisia ja lapsimaisia tai kehitysvammaisia. Naiset asettavat näin oman seksuaalisuutensa oikean seksuaalisuuden mittapuuksi ja saadakseen kosketusta heterona miehet yrittävät piilottaa peniksen tai pienentävät itseään itseironialla. 

 

Kun nainen suuttuu netissä, nainen yrittää usein uskotella miehelle, että miehellä on vain vähän penistä. He eivät koskaan raivoa, että "olet isomunainen luuseri!" koska he ajattelevat, että penis on lahja, mutta eivät voi toisaalta sanoa sitä suoraan. Mies taas ei yleensä hauku naista sukuelimen koosta, koska naiselle sillä ei ole väliä ja nainen jopa haluaa sen olevan näkymätön ja pieni. 

 

Lisäksi kun nainen suuttuu livenä, nainen saattaa yrittää vahingoittaa miehen sukuelimiä ja harva mies tekee tästä rikosilmoitusta. Nainen siis ymmärtää, että miehen sukuelimillä on erityistä arvoa, mutta tätä ei haluta myöntää suoraan, joten sitä varten on keksitty tämä lällättely "lapsen tasolle jääneestä miehestä, joka tuijottaa alapäätään" ja naisen rakentaminen oikeaksi ihmisyyden prototyypiksi, joka ei tiedosta omaa alapäätään muulloin kuin menkkojen aikaan. 

"Peniskateus" on projisointia, oikeasti pojilla ja miehillä on vaginakateus.  Se nahkapätkä ei ole mitään verrattuna naisten kohtuun, jossa he kykenevät luomaan uuden ihmisen. Mies ei pysty luomaan kuin pienen limaklöntin.

Me käytämme puheissamme eri lähteitä.

 

Minä käytän tieteellisiä ja asiantuntijalähteitä, ja sinulla lähteenä on oman mielikuvituksen masinoima pahansisuisuus. Käytät mielikuvitustasi miesten vähättelyyn, vaikka voisit käyttää sitä myös hyvään tarkoitukseen. Toisaalta tämä on perinteistä Vauvaa. 

Vai että oikein asiantuntijalähteitä?😃😂

Vierailija
62/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen kykene mitään luomaan, vaan Jumala itse muovaa lapsen hänen kohdussaan. 

https://youtube.com/shorts/tp52xAGPiB8?is=NokrrcXDArcCiWAJ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen kykene mitään luomaan, vaan Jumala itse muovaa lapsen hänen kohdussaan. 

https://youtube.com/shorts/tp52xAGPiB8?is=NokrrcXDArcCiWAJ

No Jumala, elämän ihme sitten, mutta naisesta kuitenkin syntyy. Ei miehestä

Vierailija
64/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen kykene mitään luomaan, vaan Jumala itse muovaa lapsen hänen kohdussaan. 

https://youtube.com/shorts/tp52xAGPiB8?is=NokrrcXDArcCiWAJ

Nainen on Jumala. 

Vierailija
65/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosiaan naisia älyllä pilattu, kun tuon tuosta luulevat voivansa hedelmöityä ilman miestä. Mutta toisaalta, mitä muutakaan voi odottaa sukupuolelta, joka kohtaisi mieluummin karhun metsässä kuin miehen. 

Miksi miehet tappavat naisia huomattavasti useammin kuin karhut? 

Mieti sitä 

Vierailija
66/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosiaan naisia älyllä pilattu, kun tuon tuosta luulevat voivansa hedelmöityä ilman miestä. Mutta toisaalta, mitä muutakaan voi odottaa sukupuolelta, joka kohtaisi mieluummin karhun metsässä kuin miehen. 

Feministisessä raamatussa hedelmöittyminen tapahtuu neitseellisesti feministisen sisaruskunnan rituaaleissa, joissa lahkon matriarkat tanssivat piirissä laulaen "pyhä v.ittu, ylistetty olkoon korkeuksissa, älä anna yhdenkään miehen sinuun kajota, vaan paljasta heille vihasi, sillä pyhästä naiseudesta olet syntynyt", ja tämän jälkeen paljastavat vulvansa, minkä aikana piirin keskellä oleva laukeaa täyteen miesvihaorgasmiin, ja hedelmöittyy pelkästä vihasta miehiä kohtaan🤭🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosiaan naisia älyllä pilattu, kun tuon tuosta luulevat voivansa hedelmöityä ilman miestä. Mutta toisaalta, mitä muutakaan voi odottaa sukupuolelta, joka kohtaisi mieluummin karhun metsässä kuin miehen. 

Miksi miehet tappavat naisia huomattavasti useammin kuin karhut? 

Mieti sitä 

Koska miehiä on huomattavasti enemmän kuin karhuja. Miksi metsästys on naisten keskuudessa suosiossa niin, että kaikki elävä täytyy tuhota?

Vierailija
68/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun saat feministit uskomaan tuonkin niin alkaisivat promota korkeampaa syntyvyyttä. Ne ei vaan usko sitä itsekään. 

Feministit ovat feministejä juuri siksi, että he osaavat biologian, eivätkä pidä naisia yliluonnollisina ihmeolentoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosiaan naisia älyllä pilattu, kun tuon tuosta luulevat voivansa hedelmöityä ilman miestä. Mutta toisaalta, mitä muutakaan voi odottaa sukupuolelta, joka kohtaisi mieluummin karhun metsässä kuin miehen. 

Feministisessä raamatussa hedelmöittyminen tapahtuu neitseellisesti feministisen sisaruskunnan rituaaleissa, joissa lahkon matriarkat tanssivat piirissä laulaen "pyhä v.ittu, ylistetty olkoon korkeuksissa, älä anna yhdenkään miehen sinuun kajota, vaan paljasta heille vihasi, sillä pyhästä naiseudesta olet syntynyt", ja tämän jälkeen paljastavat vulvansa, minkä aikana piirin keskellä oleva laukeaa täyteen miesvihaorgasmiin, ja hedelmöittyy pelkästä vihasta miehiä kohtaan🤭🤭

Päätit sitten tuoda pornoharrastuksesi parhaat palat täysijärkisten keskusteluun.🐽

Vierailija
70/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen kykene mitään luomaan, vaan Jumala itse muovaa lapsen hänen kohdussaan. 

https://youtube.com/shorts/tp52xAGPiB8?is=NokrrcXDArcCiWAJ

Nainen on Jumala. 

Ei, vaan tyhjä astia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen on naisen tyhmyys todistettu.

Speden naisen logiikka on totta.

Vierailija
72/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin saada vastakkaiselta sukupuolelta rahaa, seksiä ja hauskuutusta vain olemalla olemassa, en tekisi tällaisia avauksia.

 

Miksi minun pitäisi saada vielä polkea alas heitä, jotka nostavat minut ylös?

 

En ole ikinä ymmärtänyt tätä naisissa. Miksi vastata hyvään pahalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on kuitenkin se että Jumalan luomista kaunein sekosi omaan ylivertaisuuteensa ja pudotettiin alas siskojensa kanssa.

Siitä syntyi narsismi ja omaan napaansa tuijottelu

Narcissus oli mies. Narsismi yleensäkin on miehinen/ miehille ominainen piirre.

Sairasta narsismia on myös naisissa mutta vähemmän. 

Narsisti tarvii aina muita. Muiden huomio on niille elintärkeää. Mies ottaa huomion vaikka väkivalloin.

Jos mietiite kuka saa huomiota, niin puoleensavetävä. Nainen. Huomiohakuinen, luotaantyöntävä tarvitsija mies skannaa jatkuvasti mistä saisi hyötyä ja huomiota.

 

Tarvitsijat kadehtii niitä jotka ei tarvi muilta mitään.

Vierailija
74/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalaiskristillinen luomiskertomus ihan itsessään heijastelee kohtukateutta. Vanhoissa seemiläisissä uskonnoissa oli mies- ja naisjumalia aivan kuin muissakin vanhoissa uskonnoissa mutta sitten joidenkin mutkien kautta niistä yksi kohosi ainoaksi jumalaksi ja vaimokin poistettiin häneltä. Ruvettiin ajattelemaan että miesjumala voi muovailla maasta eläviä olentoja ja puhaltaa niihin elämän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.

Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.

Tämä on miesten elämän suurin tragedia. Nainen on itsensä monistava Jumalatar - mies ei ole siihen verrattuna minkään arvoinen. Meteli on kyllä kova, etenkin silloin kun mies ottaa jonkun naisen terrorinsa kohteeksi. 

Vierailija
76/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen mies on luotu Jumalan kuvaksi. Te muut olette alempaa sakkia.

On se varmaan katkeraa huomata, että Jumalan kuva onkin nainen. 

Ei pidä paikkaansa. Jeesus, Jumalan poika, joka on kaikkien aikojen suurin supertähti, oli mies. Ja tämä todistaa sen, että naiset ovat alempaa rotua.

Vierailija
77/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voisin saada vastakkaiselta sukupuolelta rahaa, seksiä ja hauskuutusta vain olemalla olemassa, en tekisi tällaisia avauksia.

 

Miksi minun pitäisi saada vielä polkea alas heitä, jotka nostavat minut ylös?

 

En ole ikinä ymmärtänyt tätä naisissa. Miksi vastata hyvään pahalla?

Rahaa, seksiä ja hauskuutusta? Sitäkö sinä kuvittelet naisten saavan? Miehiltä muka! Minä olen saanut miehiltä lähinnä herjaamista, rahojen kavaltamista, solvauksia, lyöntejä ja tapon yrityksen. Miehet vihaavat naisia aivan liian usein. 

Vierailija
78/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kykene.

Vierailija
79/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voisin saada vastakkaiselta sukupuolelta rahaa, seksiä ja hauskuutusta vain olemalla olemassa, en tekisi tällaisia avauksia.

 

Miksi minun pitäisi saada vielä polkea alas heitä, jotka nostavat minut ylös?

 

En ole ikinä ymmärtänyt tätä naisissa. Miksi vastata hyvään pahalla?

Rahaa, seksiä ja hauskuutusta? Sitäkö sinä kuvittelet naisten saavan? Miehiltä muka! Minä olen saanut miehiltä lähinnä herjaamista, rahojen kavaltamista, solvauksia, lyöntejä ja tapon yrityksen. Miehet vihaavat naisia aivan liian usein. 

Sitten sä et ole kauhean hyvä "pelaaja", jos häviät jopa naisena, jotka muutenkin pelaavat elämää easy modessa. Esim. netissä joku nainen kehuskeli saaneensa yhteensä tonneja tuntemattomilta miehiltä, ja juuri eilen eräs nainen postasi stooriinsa tekstin "panettaa", ja jo tuntia myöhemmin uusi stoori, missä luki "homma hoidettu, nyt nukkumaan".

Vierailija
80/92 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli alkujaan kala. Sittemmin kidukset katosi mutta haju jäi.

Oliko mies alkujaan eltaantunut juusto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän