Miesten kateuden syy: nainen on Jumalan kaltainen, koska kykenee luomaan elämää
Se vuosituhantinen viha ja kontrollinhalu naisia kohtaan kumpuaa vaginakateudesta. Mies ei kykene synnyttämään uusia ihmisiä, vaan tämä jumalinen tehtävä on suotu vain naisille.
Kiero psykiatri Freud projisoi yli sata vuotta sitten tunteensa naisiin: hän keksi "peniskateuden". Tämä on peittely- yritys miesten omasta vaginakateudesta. Mikäli mies ei sopeudu yhdyskuntaansa, eikä saa omasta mielestään toteuttaa itseään tarpeeksi, hän katkeroituu ja alkaa hätyyttää sitä toista sukupuolta. Mikä olisikaan katkerampaa kuin jumalatar, joka pystyy luomaan kehollaan mielin määrin uutta elämää. Heikkoluonteisimmissa miehissä tämä asetelma saa aikaan suoranaista murhanhimoa. Vrt kehittymättömät yhteiskunnat, kuten arabien sivistymättömät maat ja niiden voimakas naisviha.
Mitä havaintoja teillä on vaginakateuden eri muodoista?
Kommentit (92)
Ei nainen kykene mitään luomaan, vaan Jumala itse muovaa lapsen hänen kohdussaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen kykene mitään luomaan, vaan Jumala itse muovaa lapsen hänen kohdussaan.
No Jumala, elämän ihme sitten, mutta naisesta kuitenkin syntyy. Ei miehestä
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen kykene mitään luomaan, vaan Jumala itse muovaa lapsen hänen kohdussaan.
Nainen on Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tosiaan naisia älyllä pilattu, kun tuon tuosta luulevat voivansa hedelmöityä ilman miestä. Mutta toisaalta, mitä muutakaan voi odottaa sukupuolelta, joka kohtaisi mieluummin karhun metsässä kuin miehen.
Miksi miehet tappavat naisia huomattavasti useammin kuin karhut?
Mieti sitä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tosiaan naisia älyllä pilattu, kun tuon tuosta luulevat voivansa hedelmöityä ilman miestä. Mutta toisaalta, mitä muutakaan voi odottaa sukupuolelta, joka kohtaisi mieluummin karhun metsässä kuin miehen.
Feministisessä raamatussa hedelmöittyminen tapahtuu neitseellisesti feministisen sisaruskunnan rituaaleissa, joissa lahkon matriarkat tanssivat piirissä laulaen "pyhä v.ittu, ylistetty olkoon korkeuksissa, älä anna yhdenkään miehen sinuun kajota, vaan paljasta heille vihasi, sillä pyhästä naiseudesta olet syntynyt", ja tämän jälkeen paljastavat vulvansa, minkä aikana piirin keskellä oleva laukeaa täyteen miesvihaorgasmiin, ja hedelmöittyy pelkästä vihasta miehiä kohtaan🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tosiaan naisia älyllä pilattu, kun tuon tuosta luulevat voivansa hedelmöityä ilman miestä. Mutta toisaalta, mitä muutakaan voi odottaa sukupuolelta, joka kohtaisi mieluummin karhun metsässä kuin miehen.
Miksi miehet tappavat naisia huomattavasti useammin kuin karhut?
Mieti sitä
Koska miehiä on huomattavasti enemmän kuin karhuja. Miksi metsästys on naisten keskuudessa suosiossa niin, että kaikki elävä täytyy tuhota?
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun saat feministit uskomaan tuonkin niin alkaisivat promota korkeampaa syntyvyyttä. Ne ei vaan usko sitä itsekään.
Feministit ovat feministejä juuri siksi, että he osaavat biologian, eivätkä pidä naisia yliluonnollisina ihmeolentoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tosiaan naisia älyllä pilattu, kun tuon tuosta luulevat voivansa hedelmöityä ilman miestä. Mutta toisaalta, mitä muutakaan voi odottaa sukupuolelta, joka kohtaisi mieluummin karhun metsässä kuin miehen.
Feministisessä raamatussa hedelmöittyminen tapahtuu neitseellisesti feministisen sisaruskunnan rituaaleissa, joissa lahkon matriarkat tanssivat piirissä laulaen "pyhä v.ittu, ylistetty olkoon korkeuksissa, älä anna yhdenkään miehen sinuun kajota, vaan paljasta heille vihasi, sillä pyhästä naiseudesta olet syntynyt", ja tämän jälkeen paljastavat vulvansa, minkä aikana piirin keskellä oleva laukeaa täyteen miesvihaorgasmiin, ja hedelmöittyy pelkästä vihasta miehiä kohtaan🤭🤭
Päätit sitten tuoda pornoharrastuksesi parhaat palat täysijärkisten keskusteluun.🐽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen kykene mitään luomaan, vaan Jumala itse muovaa lapsen hänen kohdussaan.
Nainen on Jumala.
Ei, vaan tyhjä astia.
Jälleen on naisen tyhmyys todistettu.
Speden naisen logiikka on totta.
Jos voisin saada vastakkaiselta sukupuolelta rahaa, seksiä ja hauskuutusta vain olemalla olemassa, en tekisi tällaisia avauksia.
Miksi minun pitäisi saada vielä polkea alas heitä, jotka nostavat minut ylös?
En ole ikinä ymmärtänyt tätä naisissa. Miksi vastata hyvään pahalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on kuitenkin se että Jumalan luomista kaunein sekosi omaan ylivertaisuuteensa ja pudotettiin alas siskojensa kanssa.
Siitä syntyi narsismi ja omaan napaansa tuijottelu
Narcissus oli mies. Narsismi yleensäkin on miehinen/ miehille ominainen piirre.
Sairasta narsismia on myös naisissa mutta vähemmän.
Narsisti tarvii aina muita. Muiden huomio on niille elintärkeää. Mies ottaa huomion vaikka väkivalloin.
Jos mietiite kuka saa huomiota, niin puoleensavetävä. Nainen. Huomiohakuinen, luotaantyöntävä tarvitsija mies skannaa jatkuvasti mistä saisi hyötyä ja huomiota.
Tarvitsijat kadehtii niitä jotka ei tarvi muilta mitään.
Juutalaiskristillinen luomiskertomus ihan itsessään heijastelee kohtukateutta. Vanhoissa seemiläisissä uskonnoissa oli mies- ja naisjumalia aivan kuin muissakin vanhoissa uskonnoissa mutta sitten joidenkin mutkien kautta niistä yksi kohosi ainoaksi jumalaksi ja vaimokin poistettiin häneltä. Ruvettiin ajattelemaan että miesjumala voi muovailla maasta eläviä olentoja ja puhaltaa niihin elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.
Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.
Tämä on miesten elämän suurin tragedia. Nainen on itsensä monistava Jumalatar - mies ei ole siihen verrattuna minkään arvoinen. Meteli on kyllä kova, etenkin silloin kun mies ottaa jonkun naisen terrorinsa kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen mies on luotu Jumalan kuvaksi. Te muut olette alempaa sakkia.
On se varmaan katkeraa huomata, että Jumalan kuva onkin nainen.
Ei pidä paikkaansa. Jeesus, Jumalan poika, joka on kaikkien aikojen suurin supertähti, oli mies. Ja tämä todistaa sen, että naiset ovat alempaa rotua.
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin saada vastakkaiselta sukupuolelta rahaa, seksiä ja hauskuutusta vain olemalla olemassa, en tekisi tällaisia avauksia.
Miksi minun pitäisi saada vielä polkea alas heitä, jotka nostavat minut ylös?
En ole ikinä ymmärtänyt tätä naisissa. Miksi vastata hyvään pahalla?
Rahaa, seksiä ja hauskuutusta? Sitäkö sinä kuvittelet naisten saavan? Miehiltä muka! Minä olen saanut miehiltä lähinnä herjaamista, rahojen kavaltamista, solvauksia, lyöntejä ja tapon yrityksen. Miehet vihaavat naisia aivan liian usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin saada vastakkaiselta sukupuolelta rahaa, seksiä ja hauskuutusta vain olemalla olemassa, en tekisi tällaisia avauksia.
Miksi minun pitäisi saada vielä polkea alas heitä, jotka nostavat minut ylös?
En ole ikinä ymmärtänyt tätä naisissa. Miksi vastata hyvään pahalla?
Rahaa, seksiä ja hauskuutusta? Sitäkö sinä kuvittelet naisten saavan? Miehiltä muka! Minä olen saanut miehiltä lähinnä herjaamista, rahojen kavaltamista, solvauksia, lyöntejä ja tapon yrityksen. Miehet vihaavat naisia aivan liian usein.
Sitten sä et ole kauhean hyvä "pelaaja", jos häviät jopa naisena, jotka muutenkin pelaavat elämää easy modessa. Esim. netissä joku nainen kehuskeli saaneensa yhteensä tonneja tuntemattomilta miehiltä, ja juuri eilen eräs nainen postasi stooriinsa tekstin "panettaa", ja jo tuntia myöhemmin uusi stoori, missä luki "homma hoidettu, nyt nukkumaan".
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli alkujaan kala. Sittemmin kidukset katosi mutta haju jäi.
Oliko mies alkujaan eltaantunut juusto?
Vai että oikein asiantuntijalähteitä?😃😂