Miesten kateuden syy: nainen on Jumalan kaltainen, koska kykenee luomaan elämää
Se vuosituhantinen viha ja kontrollinhalu naisia kohtaan kumpuaa vaginakateudesta. Mies ei kykene synnyttämään uusia ihmisiä, vaan tämä jumalinen tehtävä on suotu vain naisille.
Kiero psykiatri Freud projisoi yli sata vuotta sitten tunteensa naisiin: hän keksi "peniskateuden". Tämä on peittely- yritys miesten omasta vaginakateudesta. Mikäli mies ei sopeudu yhdyskuntaansa, eikä saa omasta mielestään toteuttaa itseään tarpeeksi, hän katkeroituu ja alkaa hätyyttää sitä toista sukupuolta. Mikä olisikaan katkerampaa kuin jumalatar, joka pystyy luomaan kehollaan mielin määrin uutta elämää. Heikkoluonteisimmissa miehissä tämä asetelma saa aikaan suoranaista murhanhimoa. Vrt kehittymättömät yhteiskunnat, kuten arabien sivistymättömät maat ja niiden voimakas naisviha.
Mitä havaintoja teillä on vaginakateuden eri muodoista?
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallanhimoisissa miehissä on paljon katkeruutta naisia kohtaan, kuten arabien asuttamissa kehitysmaissa räikeästi näkyy. Suomessa naisviha ja vaginakateus on piiloteltua, mutta edelleen olemassa. Naistapot lisääntyvät Suomessa hurjemmin kuin missään muussa Euroopan maassa. Itselläni on kokemusta poliisien vähättelystä: he yrittivät väkisin saada minut hylkäämään vaatimukset väkivaltaista miestä kohtaan. Pidin pääni poliisien painostuksesta huolimatta, ja lopulta mentiin oikeuteen, jossa mies sai ansaitsemansa tuomion pahoinpitelystä + minä kipu-, särky- ja kärsimyskorvaukset.
Wait a minute! Poliisista soittivat minulle ihan täysin samalla asialla pari vuotta sitten. Että olin tehnyt ex -miesystävästäni pahoinpitelysyytteen, kun oli hyökännyt paitsi minun, myös pikkutyttäreni päälle. Niin poliisi soitti, että jos jättäisit sikseen, ei mies tuomiota saa kuitenkaan ja heillä on muutenkin muita kiireitä ja jos yrität sovitella asiaa jne.
Voisi jopa sanoa, että on jäänyt poliisista vähän paha maku suuhun. Eivät ihan ole tehtäviensä tasalla. Että siitä sovittelemaan miehen kanssa, jota pelkää oman ja lapsena hengen edestä.
Sama tilanme. Poliisit soittelivat j yrittivät väen vängällä useaan kertaan saada minut perumaan rikosilmoituksen kuristamisesta ja pään hakkaamisesta lavuaariin. Oli kuulemma pikkuasia ja se pitäisi sovitella. Jouduin useaan kertaan jankuttamaan poliisille, että en sovittele ja haluan hakkaajalleni tuomion. Tämä on siis maan tapa? Poliisi vähättelee naistenhakkaamista ja puolustelee miestä.
Otit sitten sen komeimman ja jännimmän miehen, ja annoit tylyt pakit niille kiltimmille ja hellille miehille...
Ei kyllä tämä väkivaltainen mies oli minua lyhyempi, työssäkäyvä ja rauhallinen ihminen. Ja ihan tavallisen näköinen, mutta ei nyt ehkä kuitenkaan niin ruma kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateeksi pistää naisten värkki. Kovasti on tykätty elin. Mutta sillä pitää pelata mikä käteen jää. En nyt ihan yhdistä jumaluutta ja tiineyttä. Tyhmä mies kun olen. Elämä on mysteeri ja ihme itsessään. Josko ollaan vaan kaikki osa kosmista kummajaista.
En kyllä vaihtaisi ilosauvaa ja taattua orgasmia vertavuotavaan sekundareikään.
Kateellisten panettelua. Ihmisiä luova ruusu vs. joutava nakki.
Kantajalleen nakki tuo iloa, sinulle ruusu tuo vain vertavuotavan haavan kerran kuussa.
Minun vereni olkoon sinun viinisi, niinkuin raamatussakin sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tehneet yhden hyvän keksinnön; se on PAKASTIN.
Yksi mies ja pakastin riittää.
Näin nainen viimeiseksi luotuna ja täten luomistyön huipentumana jatkaa Jumalan luomistyötä maailmassa.
Miesten suurin saavutus = pakastin.👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen yhtään mitään tee ilman miehen spermaa. Ne pumpataan pilluun spermaa. Mies on Jumala.
Kyllä vaan tekee. Miestä ei tarvitse mihinkään XX kromosomilla oleva jälkeläinen on elinkelpoinen. Sen sijaan YY kromosomilla oleva jälkeläinen ei ole. Munasolu saadaan halutessa jakautumaan itsenäisesti ilman spermaa.
Siis ihan aidosti väität, että nainen voi hedelmöityä ilman miestä? Aikamoista tosiaan.
Sellaista ei ole väitetty. Kyllähän kuhnuria tarvitaan, yhden kerran, pari minuuttia. Sitten kuningatar monistaa itsensä jumalallisella lisääntymiskyvyllään.
Kyllä se on Kuningas mies joka pystyy eniten jälkeläisiä pumppaamaan. Naisen kroppa ei kestä kuin max 15 lasta. Mies voi siittää jälkeläisiä iästä 8-128. Spermaa riittää vaikka miljoonalle lapselle.
Eli tarvitaan muutama mies, mutta satoja naisia. Eli nainen tärkeämpi.
Noin 100%:ssa avioliittoja mies kirjoittaa nimensä naiseen, kuten muuhunkin omaisuuteensa.
Olet kafkamainen tyyppi...
Niinhän sitä sanotaan, että mitä pelkää - sitä vihaa. Naisen ihmeellinen, jumalallinen kohtu on tällainen hirvittävän kauhun kohde. Joskus naiselle itselleenkin.
Dick is abundant and low value.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallanhimoisissa miehissä on paljon katkeruutta naisia kohtaan, kuten arabien asuttamissa kehitysmaissa räikeästi näkyy. Suomessa naisviha ja vaginakateus on piiloteltua, mutta edelleen olemassa. Naistapot lisääntyvät Suomessa hurjemmin kuin missään muussa Euroopan maassa. Itselläni on kokemusta poliisien vähättelystä: he yrittivät väkisin saada minut hylkäämään vaatimukset väkivaltaista miestä kohtaan. Pidin pääni poliisien painostuksesta huolimatta, ja lopulta mentiin oikeuteen, jossa mies sai ansaitsemansa tuomion pahoinpitelystä + minä kipu-, särky- ja kärsimyskorvaukset.
Wait a minute! Poliisista soittivat minulle ihan täysin samalla asialla pari vuotta sitten. Että olin tehnyt ex -miesystävästäni pahoinpitelysyytteen, kun oli hyökännyt paitsi minun, myös pikkutyttäreni päälle. Niin poliisi soitti, että jos jättäisit sikseen, ei mies tuomiota saa kuitenkaan ja heillä on muutenkin muita kiireitä ja jos yrität sovitella asiaa jne.
Voisi jopa sanoa, että on jäänyt poliisista vähän paha maku suuhun. Eivät ihan ole tehtäviensä tasalla. Että siitä sovittelemaan miehen kanssa, jota pelkää oman ja lapsena hengen edestä.
Sama tilanme. Poliisit soittelivat j yrittivät väen vängällä useaan kertaan saada minut perumaan rikosilmoituksen kuristamisesta ja pään hakkaamisesta lavuaariin. Oli kuulemma pikkuasia ja se pitäisi sovitella. Jouduin useaan kertaan jankuttamaan poliisille, että en sovittele ja haluan hakkaajalleni tuomion. Tämä on siis maan tapa? Poliisi vähättelee naistenhakkaamista ja puolustelee miestä.
Otit sitten sen komeimman ja jännimmän miehen, ja annoit tylyt pakit niille kiltimmille ja hellille miehille...
Ei kyllä tämä väkivaltainen mies oli minua lyhyempi, työssäkäyvä ja rauhallinen ihminen. Ja ihan tavallisen näköinen, mutta ei nyt ehkä kuitenkaan niin ruma kuin sinä.
Oliko kalju? Kuulostaa kantasuomalaiselta ex-miesystävä-raiskaajaltani, ei tuomittu koska minulla ei ollut jaksamista raskaaseen/kalliiseen/epävarmaan oikeusprosessiin. Nykyään hän työskentelee lasten kanssa.
Testosteroni aiheuttaa tunnekuohuja ja väkivaltaisuutta miehissä, mikä on vaarallisempaa tietysti silloin kun se kohdistuu naiseen, koska nainen on fyysisesti alisteinen miehelle. Miehet kadehtivat ja vihaavat toisiaankin, juonittelevat ja hakkaavat vihapäissään, ja tappavatkin, jos joku on heille äyrinkin velkaa. Niin ahne ja itseriittoinen on vain mies.
Naiset ovat solidaarisia toisilleen, ovat perustaneet mm. Turvakodit muiden naisten turvaksi. Kaikki muutkin hyväntekeväisyysjärjestöt ja tukisäätiöt asunnottomille ym. ovat naisten käsialaa. Nainen = ihmiskunnan filantrooppi.
Kateutta ei ole. Kyse on vain halusta saada vaginan palkkioksi. Biologia – huolehti tästä, antamalla naisille feromoneja, jotka kiinnittävät miesten huomion vaginaan. Muuten, juuri tästä syystä miehet rakastavat suuseksiä, eli emättimen erittämät entsyymit saavat miehet haluamaan nuolla sitä – eikä se ole vitsi.
Luonto varmisti myös, että kosketus vaginan kanssa palkitaan orgasmin nautinnolla.
Joten tulkintasi aiheesta on virheellinen, kateutta ei ole, vain halua ja vetovoimaa. Itse asiassa sotia on käyty läpi historian – ja käydään edelleen – juuri halusta päästä käsiksi vaginaan. Loppujen lopuksi resurssit tarjoavat 100 %:n takuun vaginaan omistamisesta.
Naisen kykyä synnyttää ei myöskään pidä ylistää, sillä mies aloittaa elämän luomisen, kun taas nainen toimii vain hautomakoneena.
Eh... Kyllä jotkut ihmiset saavat sen kenet haluavatkin. Ei komeat miehet mitään taruolentoja ole, minäkin asun yhden kanssa.