Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kateuden syy: nainen on Jumalan kaltainen, koska kykenee luomaan elämää

Vierailija
28.06.2026 |

Se vuosituhantinen viha ja kontrollinhalu naisia kohtaan kumpuaa vaginakateudesta. Mies ei kykene synnyttämään uusia ihmisiä, vaan tämä jumalinen tehtävä on suotu vain naisille. 

Kiero psykiatri Freud projisoi yli sata vuotta sitten tunteensa naisiin: hän keksi "peniskateuden". Tämä on peittely- yritys miesten omasta vaginakateudesta. Mikäli mies ei sopeudu yhdyskuntaansa, eikä saa omasta mielestään toteuttaa itseään tarpeeksi, hän katkeroituu ja alkaa hätyyttää sitä toista sukupuolta. Mikä olisikaan katkerampaa kuin jumalatar, joka pystyy luomaan kehollaan mielin määrin uutta elämää. Heikkoluonteisimmissa miehissä tämä asetelma saa aikaan suoranaista murhanhimoa. Vrt kehittymättömät yhteiskunnat, kuten arabien sivistymättömät maat ja niiden voimakas naisviha. 

Mitä havaintoja teillä on vaginakateuden eri muodoista? 

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen mies on luotu Jumalan kuvaksi. Te muut olette alempaa sakkia.

On se varmaan katkeraa huomata, että Jumalan kuva onkin nainen. 

Vierailija
22/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ne 10 000 aborttia jotka naiset tekee vuosittain?

Naisella on oikeus päättää omasta kehosta. Aborttiin päädytään mm silloin kun siittäjässä on ollut liikaa tuhovoimaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miehet haluaa seksiä muutakuin lapsen hedelmöittämiseen on turhaa.

Vierailija
24/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että miehet haluaa seksiä muutakuin lapsen hedelmöittämiseen on turhaa.

Penetraatio on turhaa ja tylsää, sormi tuntuu paremmalta. Oikeat naistenmiehet ja himokkaat seireenit tietävät tämän. 

Vierailija
25/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että miehet haluaa seksiä muutakuin lapsen hedelmöittämiseen on turhaa.

Kyllä. Nainen on aina se joka valitsee kuka hänet hedelmöittää vai hedelmöittääkö ollenkasn. Näin myös eläinmasilmassa.

Ihmismiehille tämä tuntuu olevan kova paikka.

Vierailija
26/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että miehet haluaa seksiä muutakuin lapsen hedelmöittämiseen on turhaa.

Miehille seksi on kuin paluu kohtuun. Sinne he aina haluavat palata. Sieltä heidän elämänsä alkoi ja sinne he haluavat takaisin koko elämänsä ajan. Heille seksi naisen kanssa on lohtua, paluuta yhteyteen jumalallisen naisen (äidin/vaimon) kanssa, joka heidät on luonut,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lilith oli ensimmäinen nainen, joka luotiin täsmälleen samaan aikaan kuin Aatami. Aatami yritti alistaa Lilithin palvelijakseen mutta Lilith sanoi fuck this shit im out ja jätti Aatamin. Jumala sääli Aatamia joka ei pärjännyt yksin, ja teki tälle kylkiluusta Eevan, toisen naisen.

Kas kummaa kun miesten hallitsema kirkko vaikenee täysin Lilithin olemassaolosta. Jankutetaan vain loputtomiin jostain huuhaa-hahmosta: Maria-nimisestä "neitsyt-äidistä", eli fysikaalisesta mahdottomuudesta.

Vierailija
28/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan luokaa te akat elämää ilman miestä ja miehen spermaa!

Mies vähän ruikkaa, kyllä on hurja saavutus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto te ootte sekasin..no pisa-tulokset tippuvat. mies sperma nainen synnyttäjä...on tainnut koulut jäädä pahasti kesken?

Vierailija
30/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallanhimoisissa miehissä on paljon katkeruutta naisia kohtaan, kuten arabien asuttamissa kehitysmaissa räikeästi näkyy. Suomessa naisviha ja vaginakateus on piiloteltua, mutta edelleen olemassa. Naistapot lisääntyvät Suomessa hurjemmin kuin missään muussa Euroopan maassa. Itselläni on kokemusta poliisien vähättelystä: he yrittivät väkisin saada minut hylkäämään vaatimukset väkivaltaista miestä kohtaan. Pidin pääni poliisien painostuksesta huolimatta, ja lopulta mentiin oikeuteen, jossa mies sai ansaitsemansa tuomion pahoinpitelystä + minä kipu-, särky- ja kärsimyskorvaukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vallanhimoiset ovat idiootteja puolin toisin..tsiiihhh.

Vierailija
32/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lilith oli ensimmäinen nainen, joka luotiin täsmälleen samaan aikaan kuin Aatami. Aatami yritti alistaa Lilithin palvelijakseen mutta Lilith sanoi fuck this shit im out ja jätti Aatamin. Jumala sääli Aatamia joka ei pärjännyt yksin, ja teki tälle kylkiluusta Eevan, toisen naisen.

Tuohan on tarua eikä totta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan luokaa te akat elämää ilman miestä ja miehen spermaa!

Mies vähän ruikkaa, kyllä on hurja saavutus!

nainen saa spermaa, oletko typerä?

Vierailija
34/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän sen elämän luo taikasauvallaan. Naisen keho on vain kasvattamo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että miehet haluaa seksiä muutakuin lapsen hedelmöittämiseen on turhaa.

Miehille seksi on kuin paluu kohtuun. Sinne he aina haluavat palata. Sieltä heidän elämänsä alkoi ja sinne he haluavat takaisin koko elämänsä ajan. Heille seksi naisen kanssa on lohtua, paluuta yhteyteen jumalallisen naisen (äidin/vaimon) kanssa, joka heidät on luonut,

Mannermaista hölinää.

Vierailija
36/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi pistää naisten värkki. Kovasti on tykätty elin. Mutta sillä pitää pelata mikä käteen jää. En nyt ihan yhdistä jumaluutta ja tiineyttä. Tyhmä mies kun olen. Elämä on mysteeri ja ihme itsessään. Josko ollaan vaan kaikki osa kosmista kummajaista. 

Vierailija
37/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lilith oli ensimmäinen nainen, joka luotiin täsmälleen samaan aikaan kuin Aatami. Aatami yritti alistaa Lilithin palvelijakseen mutta Lilith sanoi fuck this shit im out ja jätti Aatamin. Jumala sääli Aatamia joka ei pärjännyt yksin, ja teki tälle kylkiluusta Eevan, toisen naisen.

Tuohan on tarua eikä totta. 

Idiootti. Koko raamattu on tarua. Kyse on siitä, mitä raamatun uskomuksia jauhetaan saarnoissa ja hierotaan ain ihmisten naamaan. Jumalan valitut naiset vaietaan aina kuoliaaksi.

Vierailija
38/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jumala on kauneus, niin naisissa on siltäkin osin jumalan olemusta.

Vierailija
39/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne 10 000 aborttia jotka naiset tekee vuosittain?

Naisen keho kuuluu vain naiselle itselleen. Nainen myös päättää, koska uusi ihminen saa syntyä tähän maailmaan ja koska ei. Se ei kuulu muille, ei nyt ainakaan miehille.

Vau! Tuolla hallusinaatiolla tyhmimmät naiset elää taas ainakin maanantaihin asti. 

Vierailija
40/85 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on kuitenkin se että Jumalan luomista kaunein sekosi omaan ylivertaisuuteensa ja pudotettiin alas siskojensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi