”Olen naiselliset muodot omaava, räväkkä ja persoonallinen keski-ikäinen nainen”
Kommentit (27)
Tuo räväkkä on paha ts. huonokäytöksinen mölyäjä. Toivon ettei persoonallinen tarkoita sivusiiliä ja hihatatuointeja. Naisellisia muotoja on monenlaisia, mutta oikeastihan sillä oikeasti tarkoitetaan hyvin kapeaa vyötäröä. Ei siis voi olla kovin lihava, mutta rintaa ja peppua löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kovin pitkä jono olla.
Kyllä on, ainakin Suomessa. Mitä veemäisempi, rumempi, ilkeämpi, tatuoidumpi ja juntimpi nainen, niin sitä enemmän menekkiä hänellä Suomessa on. Tätä ovat ihmetelleet myös ulkomaalaiset tuttavani. Mutta tykkää ulkomaalaisetkin miehet tällaisista naisista, esim turkkilaiset ym..
Pointsit rehellisyydestä.
Ps. Kaikki miehet osaa kääntää ton miesten kielelle.
Ehta Justiina. Kaulimesta voit saada, halusit tai et.
Vastenmielisin kuvaus naisesta, mitä voi vain olla.
Etovaa, hyi helvetti. Noi muut vielä menee, mutta tuo räväkkyys on todella kuvottava ominaisuus naisessa. Kyllä sillä varmaan jonkun alkoholisoituneen duunariukon löytää.
Ystäväni kertoi vuosia sitten, kun lähäreillä oli töitä, joku haki heille töihin ja teksti oli jotain samaa. Lisäksi luki hän sanoo asiat suoraan.
Oli sitten soittanut entiseen työpaikkaan, jossa sanottiin älä vaan ota. He joutui lähes keksimään syitä, että pääsivät eroon. Onneksi ei kuulunut liittoon.
Tykkäsi sanoa kollegoilleen ootpa läski ja itse oli yhtä lihava, kuin lyhyt, kumipalloksi sanoivat