Haluan erota vauvavuonna
Esikoinen, eikä ole mitenkään erityisen vaikea vauva. Ainoa vaikea on isänsä, jonka kanssa ei mitään voida keskustella enää, joka luulee tekevänsä ison osan vauvaan liittyvistä asioista eikä näe totuutta edes silloin, kun on ollut vauvan kanssa kaksin, jolloin olen jo helpottanut tilannetta järjestelemällä asiat puolivalmiiksi, ja mies on näiden hetkien jälkeen ihan poikki ja sekaisin uupumuksesta. Kuvittelee että minulle vauva on jotenkin helpompi. Sitten esiintyy jonkinlaisena vauvaguruna, vaikkei ota edes selvää mistään vauvoihin liittyvästä. En tiedä mistä kuvittelee tietävänsä asioita, mutta jo pikainen googletus yleensä paljastaa että eipä tiennyt. Olen niin kyllästynyt ja väsynyt ja haluaisin vaan erota ja olla rauhassa hänen päsmäröinniltään. Poika on ihana, ikää nyt 8kk. Aina sanotaan ettei vauvavuonna saa erota. Mutta entä jos tuntuu että silmät aukesivat vasta lapsen myötä toisen luonteelle? Ollaan oltu yhdessä kuitenkin yli viisi vuotta mistä asuttu yhdessä valtaosa. En tiedä mitä haen aloituksella. Vertaistukea ja kokemuksia varmaan.
Kommentit (226)
Vaari tietää miten naiset toimivat.
Mielenkiintoista löytää oma vaimo sängystä vieraan miehen kanssa ja käydä keskustelua siitä miten mitään ei ole tapahtunut. Naiset ovat suurimmilta osin selkärangattomia ei kannata luulla tai olettaa mitään lojaaliutta tai ylipäätään mitään muutakaan, kun hyöty ei ole tarpeeksi suurta nainen pettää tai lähtee menemään.
Valitettavan totta nyky feministi rotta yhteiskunnasta.
T. Mummeli
... minä olen hirmuinen rölli ... ja on mulla housuissa kölli , sitä minä heiluttelen ... sillä naisia säikyttelen ...
Lapsi oli 1v 2kk kun lähdin kävelemään. Ois pitänyt aiemmin. Luoja oli helpompaa lapsen kanssa yksin kuin kuviossa iso vauva joka ei ottanut vastuuta mistään, eikä ottanut osaa. Nukkui päivät ja teki yövuoroa. Halusi vaihtaa yövuoroon kun lapsi syntyi koska saisi yölisää. Aamulla tuli kotiin, lipitti kaljaa koneella siihen saakka että iltapäivällä meni nukkumaan ja heräsi 22 töihin.
Noh se on sellaista kun sossusta saa rahaa. Teidän perhe olisi säilynyt kokonaisena ja mies olisi pelännyt vähän työpaikan ja muun puolesta ilman sos. turvaa ja ollut vähemmän paha runkkari kun työpaikan menetys tarkoittaisi sitä, että lapsi näkee nälkää. Liian hyvä hyvinvointivaltio tekee ihmisistä pässinpäitä. Minun juuret on Virossa siellä on terveempi kulttuuri.
T. Mummeli
Taidat mummeli olla taas oikeassa. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vielä kertoa mummeli että minkätakia nykynaisen pitäisi jäädä paskan miehen kanssa yhteen? Pelkäätkö että uljaat poikasi jäävät muuten yksin? Ehkä eivät olekaan ihan niin hienoja tapauksia, jos nainen jää vain syyllistämällä :)
Miksi nykynaiset hankkivat lapsia näiden paskojen miesten kanssa jos kerran muuten ollaan niin fiksuja ja itsenäisiä.
Taas tämä väsynyt laulu, jossa nainen on vastuussa aiiiiivan kaikesta ja myös meedion kyvyistä. Miksi miehillä on aikuisen oikeudet jos kaikki vastuu on aina naisella.
Noh ruma totuus. Jos tekee asiat niin että on lähinnä ympäristöhaitta ennemmin kuin tuottava yksilö, rahallisesti, emotionaalisesti jne. voit sanoa hyvästit tärkeimmille ihmissuhteillesi. Sen jälkeen voit sanoa pian hyvästit työpaikalle ja normaalille elämälle. Miksi miehet tekevät näin ja jättäytyvät pois kelkasta? Koska sossu pelastaa. Masennus nyyh. Nyyh. Kalja kädessä rööki huulessa aikuiset miehet itkee huonoa mielenterveyttä ja elää muiden maksamista rahoista. Ei missään muualla ole tällaista!
Purra on ollut tästä asiasta oikeassa ja yrittänyt pelastaa suomalaiset miehet töihin. Todella toivon, että saataisiin vielä paljon kovempi hallitus joka laittaisi koko sosiaaliturvan uuteen uskoon.
Vierailija kirjoitti:
Taidat mummeli olla taas oikeassa. Valitettavasti.
Vastasit itsellesi Anneli 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Purra on ollut tästä asiasta oikeassa ja yrittänyt pelastaa suomalaiset miehet töihin. Todella toivon, että saataisiin vielä paljon kovempi hallitus joka laittaisi koko sosiaaliturvan uuteen uskoon.
Persu, Purra ja Orpo olivat nöyrästi Eekoon talutusnuorassa ja saattoiva duunat työttömyyteen ja konkursseihin. Purra heikensi duunareiden työolot moninkertaisesti vaikka lupasi ennen vaaleja että duunareiden työoloihin ei kosketa. Siispä persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin. 🤣🤣🤣🤣
Mummeli on syrjäyttetty ladyensa elämästä, niin elää mielikuvituselämää ja neuvoo katketana muita tekemään virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Purra on ollut tästä asiasta oikeassa ja yrittänyt pelastaa suomalaiset miehet töihin. Todella toivon, että saataisiin vielä paljon kovempi hallitus joka laittaisi koko sosiaaliturvan uuteen uskoon.
Purra lupasi tuhansittain työpaikkoja mutta eipä tukållut siitä edestä suomeen järjesti Euroopan suurimman työttömyys ja konkurssi allon.,ja lapsi prheet ja opiskelijat köyhyyteen.... NYT PERSUT VOIVAT TEHDÄ LAPSIA TÄHÄN KÖYHYYTEEN NIIN PALJON KUN PERSE KESTÄÄ. 😝
Vierailija kirjoitti:
Mummeli on syrjäyttetty ladyensa elämästä, niin elää mielikuvituselämää ja neuvoo katketana muita tekemään virheitä.
Mummeli on Anneli 🐖🎀 nolooo 😝
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan totta nyky feministi rotta yhteiskunnasta.
T. Mummeli
Tuskin olet mummeli. Me mummoikäiset kun hallitsemme yleensä yhdyssanat...
Pyh töitä on vaikka millä mitalla ei vaan herroille kelpaa. Ulkkarit siivoaa jne. Koulutus on ilmaista, huonollakin todistuksella pääsee esim. logistiikka alalle tai vaikka lähihoitaja opintoihin. Tottakai kun porkkana on 160~200 euroa enemmän siitä että käy töissä vrt. lusmuaminen ei kukaan saa kummasti mitään aikaan. Lusmuaminen / työttömyys pitäisi olla ihan henkilökohtainen ongelma josta maksetaan 0e. Sori nyt vaan. Se tekee tuotteliaan yhteiskunnan ja pelastaa ihmiset.
Minulla on paha lukihäiriö ja suomenkieli on toinen kieleni. Ei äidinkieli.
T. Mummeli
Vierailija kirjoitti:
Poikalapsi on jokaisen äidin suurin haave ja unelmien täyttymys. Minulle niitä siunaantui kaksi kappaletta.
T. Mummeli
....ei ole kun yksi Jari....Onko vielä elossa tai hoidossa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummeli on syrjäyttetty ladyensa elämästä, niin elää mielikuvituselämää ja neuvoo katketana muita tekemään virheitä.
Mummeli on Anneli 🐖🎀 nolooo 😝
Koko ketjun itselleen tehnyt raukka kysymyksiä ja tyhmiä vastauksia....laitoskamaa.
Miksi nykynaiset hankkivat lapsia näiden paskojen miesten kanssa jos kerran muuten ollaan niin fiksuja ja itsenäisiä.