Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan erota vauvavuonna

Vierailija
28.06.2026 |

Esikoinen, eikä ole mitenkään erityisen vaikea vauva. Ainoa vaikea on isänsä, jonka kanssa ei mitään voida keskustella enää, joka luulee tekevänsä ison osan vauvaan liittyvistä asioista eikä näe totuutta edes silloin, kun on ollut vauvan kanssa kaksin, jolloin olen jo helpottanut tilannetta järjestelemällä asiat puolivalmiiksi, ja mies on näiden hetkien jälkeen ihan poikki ja sekaisin uupumuksesta. Kuvittelee että minulle vauva on jotenkin helpompi. Sitten esiintyy jonkinlaisena vauvaguruna, vaikkei ota edes selvää mistään vauvoihin liittyvästä. En tiedä mistä kuvittelee tietävänsä asioita, mutta jo pikainen googletus yleensä paljastaa että eipä tiennyt. Olen niin kyllästynyt ja väsynyt ja haluaisin vaan erota ja olla rauhassa hänen päsmäröinniltään. Poika on ihana, ikää nyt 8kk. Aina sanotaan ettei vauvavuonna saa erota. Mutta entä jos tuntuu että silmät aukesivat vasta lapsen myötä toisen luonteelle? Ollaan oltu yhdessä kuitenkin yli viisi vuotta mistä asuttu yhdessä valtaosa. En tiedä mitä haen aloituksella. Vertaistukea ja kokemuksia varmaan.

Kommentit (272)

Vierailija
241/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty mummeli on läski Anneli mikä käy vuoropuhelua itsensä kanssa. TÄYTTÄ PASKA koko ketju. 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Vierailija
242/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

   💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Vierailija
244/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tyypillinen uhriutuja. miehen rahat kyllä kelpaa kotonamakaavalle mammalle.

Mamma laskelmoi että eron jälkeen saa sekä yhteiskunnan tuet että elatusmaksut. Siksihän nykyään kaikki uusfeministinen voimaantumispaska kantaa hedelmää kun heti kun vähänkin toisen naama, tekeminen tai tekemättömyys ärsyttää voi hakea erosympatiat foorumeilta, somesta tai naistenlehdistä ja paskoa ydinperheen tuosta noin vaan. Monille se on jopa taloudellisesti kannattavaa.

Naisvihaisen incelin ulinat vol 987

Vierailija
245/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon asian voi sopia, jos vaivautuu tutustumaan mieheen, joka sopii isäksi ollenkaan. Ei pidä olettaa mitään, vaan keskustella ja sopia asiat ennen lasten hankintaa. Niitä ei kannata ikiteinien ja narsistien kanssa hankkia. 

Vierailija
246/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskenä on kurja olla. Raha on pikku asia elämässä. Olen ollut rutiköyhä ja nykyään olen jotain ihan muuta. Ei mitään merkitystä 74-vuotiaana. Ei yhtään mitään. Nuoret naiset joilla on lapsia ja puolisot elämä edessä ei muuta osaa tehdä kun ruikuttaa. Surullista luettavaa ja seurattavaa. 

 

T. Mummeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
247/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hankkivat lapsia liian kevyin perustein olettaen, että miehestä on isäksi. 

Vierailija
248/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hankkivat lapsia liian kevyin perustein olettaen, että miehestä on isäksi. 

Juuri media on pauhannut että lisää lapsia. Pitääkö naisten keskenään hankkia jos miehet eivät ole aikuisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
249/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leskenä on kurja olla. Raha on pikku asia elämässä. Olen ollut rutiköyhä ja nykyään olen jotain ihan muuta. Ei mitään merkitystä 74-vuotiaana. Ei yhtään mitään. Nuoret naiset joilla on lapsia ja puolisot elämä edessä ei muuta osaa tehdä kun ruikuttaa. Surullista luettavaa ja seurattavaa. 

 

T. Mummeli

Etkös sinä äsken ollut 72-vuotias. Äkkiäpä sinulle tuli kaksi vuotta lisää.

Vierailija
250/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni kanssa sanoin miehelle että pysy poissa tieltä hoidan homman. Jos mies ymmärtää ettei voi saada juurikaan huomiota vauva aikana ja mukisematta käy töissä se on jo paljon se. Ei pidä liikoja vaatia kun energiat syö huutava itkevä pikkuvauva joka ei mihelle ole mikään suojatti samalla tavalla kuin naiselle. Parhaiten menee kun antaa miehen keskittyä töihinsä ja ottaa etäisyyttä vauva aikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
251/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leskenä on kurja olla. Raha on pikku asia elämässä. Olen ollut rutiköyhä ja nykyään olen jotain ihan muuta. Ei mitään merkitystä 74-vuotiaana. Ei yhtään mitään. Nuoret naiset joilla on lapsia ja puolisot elämä edessä ei muuta osaa tehdä kun ruikuttaa. Surullista luettavaa ja seurattavaa. 

 

T. Mummeli

Palstamies yrittää leikkiä naista huonolla menestyksellä 🤭

Vierailija
252/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh vuoden vanhan kanssa mielelläni leikin ja touhuan, mutta 1-8 kuukautinen on täysin tissin ja äidin sylin tarpeessa kaikki muu on sille ihan yhtä tyhjän kanssa. Terveellä miehellä ei ole mitään hoivaviettiä, miten tätä on niin mahdoton tajuta. Ihmisarvoa alentavaa miehelle vaihtaa jotain paskasia vaippoja. Ei kuulu mun hommiin. 

Olet täysin oikeassa. Ainoastaan pohjoismaissa on valuttu feminismin kanssa tälle tasolle että naisten hommista on tullu miesten hommia.

Ei tietenkään ole miesten pakko osallistua mihinkään, mutta reiluuden nimissä sen voisi kertoa naiselle jo suhteen alussa. 

 

Mutta siis tähänhän on jo tultu, naiset ei lähde teidän miesten paskoihin diileihin enää ja kas, miehet on yksin ja syntyvyys on laskenut. Hyvin te vedätte 🥇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
253/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
254/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja jos olisi joutunut Siperiaan kuten minä aikanani ei olisi samanlainen ruikuttava heikko nainen. Rottien kanssa nukut kylmässä, pakkotyötä päiväkaudet. Hakkausta ja raiskausta. Kaalisoppaa lautanen päivässä ja leipäpala. Siinä teille, silti menin naimisiin ja tein perheen, en koskaan alkanut vihaamaan miehiä ja kasvatin kaksi upeaa poikaa. Mieti mistä valitat ennenkuin valitat. 

 

T. Mummeli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
255/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore isä on tehnyt alokasmaisen virheen ja yrittää päättää vauvan asioista, eikä tee kuten äiti käskee.

Vierailija
256/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Vierailija
257/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloittaja jos olisi joutunut Siperiaan kuten minä aikanani ei olisi samanlainen ruikuttava heikko nainen. Rottien kanssa nukut kylmässä, pakkotyötä päiväkaudet. Hakkausta ja raiskausta. Kaalisoppaa lautanen päivässä ja leipäpala. Siinä teille, silti menin naimisiin ja tein perheen, en koskaan alkanut vihaamaan miehiä ja kasvatin kaksi upeaa poikaa. Mieti mistä valitat ennenkuin valitat. 

 

T. Mummeli

Siinäpä tavoitetta meille kaikille 

Vierailija
258/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hankkivat lapsia liian kevyin perustein olettaen, että miehestä on isäksi. 

Juuri media on pauhannut että lisää lapsia. Pitääkö naisten keskenään hankkia jos miehet eivät ole aikuisia

💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Vierailija
259/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuore isä on tehnyt alokasmaisen virheen ja yrittää päättää vauvan asioista, eikä tee kuten äiti käskee.

💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Vierailija
260/272 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä "minä olin Siperiassa" virolainen versio siitä että "hiihdettiin kesät talvet susien kanssa"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi