Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olispa ilmastointi, rupee taas kuumuus nouseen täällä kerrostalo betonikopissa
27.06.2026 |
Säälin itseäni.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa rakastetaan pätsirakentamista: mustia peltikattoja, lämpöä varaavia seinämateriaaleja, etelänpuoleisia akvaarioikkunoita, ei mitään ikkunaluukkuja tai markiiseja jne.
eikä fiksuja pieniä tuuletusikkunoita, joissa olisi ötökkäverhot valmiina.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Iiigori turpa kiinni.
Tämä pelle pyörii tänään joka ketjussa.