Onko olemassa VELA-symbolia, vähän niinkuin LGBT:llä on sateenkaari, uskovaisilla risti, jne.?
Eli vapaaehtoisesti lapsettomien symbolia/tunnusta, jota voisi käyttää esim koruissa jne?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Millainen on heterolippu🤔
Kvg
En tunnista että onko tää provo vai ajatteleeko joku oikeasti tuollaista symbolia tarvittavan?
Vierailija kirjoitti:
En tunnista että onko tää provo vai ajatteleeko joku oikeasti tuollaista symbolia tarvittavan?
Osoittaa mieltään.
Onpa epäasiallisia vastauksia. Itsekin sinkkuna vela:na tahtoisin jonkun symbolin, etteivät lapsia haluavat miehet lähesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaikku bordellin ovella oli oikein ruuhkaa . Tänään.
Erikoista, kun eihän he naisiin sekaannu. Näin on väitetty.
Sopii hyvin vaikka vakiasiakkaan vaimoksi tuttu henkilö. Kauniita kun ovat ja parempia kuin kotimaiset 😅
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo risti olisi ihan sopiva? Merkki sukunsa lopettamisesta, vähän niin kuin hautausmaalla
Entä jos sisaruksilla on lapsia? Muutenkin aika naurettavaa tuo kitinä suvun lopettamisesta, lapsia ei hankita suvun vaan niiden lasten itsensä takia.
Tämä: $$$