Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin ihmisiä, jotka pariutuvat

Vierailija
27.06.2026 |

Olen rehellisesti kateellinen niille ihmisille, jotka löytyvät itselleen kumppanin/kumppaneita. Minun on vaikea käsittää miten joku voi olla niin hyvä ihminen, että joku toinen tahtoo jakaa hänen kanssaan oman elämänsä, ilonsa ja surunsa. Tahtoisin joskus kokea itsekin olevani niin hyvä tyyppi, että joku tahtoisi kanssani viettää aikaa, ehkä jopa perustaa perheen. Mutta suoraan sanottuna en kyllä osaa itsessäni nähdä sellaisia ominaisuuksia, että minua kukaan kelpuuttaisi. Sen olen monesti kuullut mainittavan, että ei kukaan voi rakastaa jos ei rakasta edes itseään. Vaikea on elää kun pitää itseään niin huonona ihmisenä...

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vasta oli juttua rouvasta joka meni ensimmäistä kertaa naimisiin 98-vuotiaana. Ei ollu kuulemma kukaan aiemmin huolinut. Ehkä tällainen ikisinkkukin voi vielä uskoa ihmeisiin. Onhan niitä lentäviä dinosauruksiakin ollu, kuten Ellinoora laulaa

Vierailija
42/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köysi ja painovoima huoli kaikki, jopa inselit🙋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kummia vaadi. Normaalit vuorovaikutustaidot ja luontainen kunnioitus toista ihmistä kohtaan. Avoimuus, eli ei teeskentelyä, mutta hyvät käytöstavat.

Ei mitään mihin ei henkisesti terve pystyisi jos haluaa.

Normaalit vuorovaikutustaidot ovat joidenkin ulottumattomissa. Taidot ovat parhaimmillaankin kömpelöitä. Ohis. 

Mitä noilla muutenkaan tekee? Kaikki hoidetaan nykyään puhelimen välityksellä.

Vierailija
44/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vasta oli juttua rouvasta joka meni ensimmäistä kertaa naimisiin 98-vuotiaana. Ei ollu kuulemma kukaan aiemmin huolinut. Ehkä tällainen ikisinkkukin voi vielä uskoa ihmeisiin. Onhan niitä lentäviä dinosauruksiakin ollu, kuten Ellinoora laulaa

Mietin samaa, kun tuon uutisen näin, että kaipa tässä jotain toivoa sitten vielä on... 😄 Vaikka en kyllä noin vanhaksi tällä terveydellä elä.

Vierailija
45/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin asiaa tänään omalta kohdalta ja tulin siihen lopputulemaan että minusta ei kiinnostu kukaan koska olen tylsä. Katselin Pride kulkuetta netistä ja mietin että tuolla on monenlaista ihmistä parisuhteissaan ja ovat värikkäitä ja persoonallisia ulkonäöltä tai luonteeltaan. Nyt pitää enää vain oppia hyväksymään tosiasiat. Karisma tai "se jokin" puuttuu

Tähän voin yhtyä vahvasti. Minusta puuttuu "se jokin". En mä keksi yhtä ainoaa syytä siihen miksi kukaan haluaisi olla juuri minun kanssani. Eikä kukaan tiettävästi ole halunnutkaan. Mitä minä toisin parisuhteeseen? En kertakaikkiaan mitää. Olen niin uskomattoman tylsä ja mitäänsanomattoman näköinen, että vaikea on kuvitella olevansa kiinnostava kenenkään silmissä. Osaan sentään itselleni nauraakin, jos en osaisi niin aika ankeaa olisi tämä yksinoleminen.

Ap

Vierailija
46/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäis vain suunnata huomio itsestä muihin ja tykästyä vaikka ei vastakaikua saisikaan. Tai ottaa sellainen Mr Bean elämänasenne että ei ole tylsää itsensä seurassa kun koko ajan keksii jotain ohjelmaa itselle. Olen siis tuo omasta tylsyydestä selittävä ja tässä yritän keksiä keinoja tulla toimeen itsensä kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdin asiaa tänään omalta kohdalta ja tulin siihen lopputulemaan että minusta ei kiinnostu kukaan koska olen tylsä. Katselin Pride kulkuetta netistä ja mietin että tuolla on monenlaista ihmistä parisuhteissaan ja ovat värikkäitä ja persoonallisia ulkonäöltä tai luonteeltaan. Nyt pitää enää vain oppia hyväksymään tosiasiat. Karisma tai "se jokin" puuttuu

Tähän voin yhtyä vahvasti. Minusta puuttuu "se jokin". En mä keksi yhtä ainoaa syytä siihen miksi kukaan haluaisi olla juuri minun kanssani. Eikä kukaan tiettävästi ole halunnutkaan. Mitä minä toisin parisuhteeseen? En kertakaikkiaan mitää. Olen niin uskomattoman tylsä ja mitäänsanomattoman näköinen, että vaikea on kuvitella olevansa kiinnostava kenenkään silmissä. Osaan sentään itselleni nauraakin, jos en osaisi niin aika ankeaa olisi tämä yksinoleminen.

Ap

Olet itsesi pahin kriitikko. Ihan varmasti muut näkee sussa hyviä ja söpöjä puolia. Olet vaan niin negatiivinen itsesi suhteen. Miten kuvaisilit parasta kaveriasi?

Vierailija
48/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi vahvistaa tuota sun heikkoa itsetuntoa. Olin joskus suhteessa naisen kanssa joka lähes joka viikko kysyi miksi olen hänen kanssaan kun saisin paremman ja kenet tahansa. Hän oli vielä mukava ja nätti, mutta tuo kävi lopulta liian raskaaksi. Kaupassa käyntikin oli vaikeaa jos vaikka kassatyttö hymyili ja tervehti niin kotona sitten sai kuulla että miksi en lähde hänen matkaansa. Huoh, että sellaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdin asiaa tänään omalta kohdalta ja tulin siihen lopputulemaan että minusta ei kiinnostu kukaan koska olen tylsä. Katselin Pride kulkuetta netistä ja mietin että tuolla on monenlaista ihmistä parisuhteissaan ja ovat värikkäitä ja persoonallisia ulkonäöltä tai luonteeltaan. Nyt pitää enää vain oppia hyväksymään tosiasiat. Karisma tai "se jokin" puuttuu

Tähän voin yhtyä vahvasti. Minusta puuttuu "se jokin". En mä keksi yhtä ainoaa syytä siihen miksi kukaan haluaisi olla juuri minun kanssani. Eikä kukaan tiettävästi ole halunnutkaan. Mitä minä toisin parisuhteeseen? En kertakaikkiaan mitää. Olen niin uskomattoman tylsä ja mitäänsanomattoman näköinen, että vaikea on kuvitella olevansa kiinnostava kenenkään silmissä. Osaan sentään itselleni nauraakin, jos en osaisi niin aika ankeaa olisi tämä yksinoleminen.

Ap

Olet itsesi pahin kriitikko. Ihan varmasti muut näkee sussa hyviä ja söpöjä puolia. Olet vaan niin negatiivinen itsesi suhteen. Miten kuvaisilit parasta kaveriasi?

Varmaan olenkin se pahin kriitikko, mutta kun niin monet seikat tukee sitä kriittisyyttä. Ei mulla ole kuin yksi ystävä, ja sekin enemmän sellainen hyvän päivän tuttu jonka kanssa joskus vietetään aikaa.

Ap

Vierailija
50/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta parisuhteissa elää myös ihmisiä joilla on huono itsetunto että ei sekään kaikkea selitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta parisuhteissa elää myös ihmisiä joilla on huono itsetunto että ei sekään kaikkea selitä

Oikeasti se vaatii todennäköisesti hel-vet-in hyvän itsetunnon, jos pystyy elämään sinkkuna vuosia. - Ja vielä enemmän vaatii, jos ei ole ns. aseksuaali mutta ei tykkää yhden yön jutuista saati, että yrittäsi ostaa seksiä. Mutta myös ihan arkisten juttujen hoitaminen ja vastaaminen aina yksin on raskasta, Ihminen on lauma eläin!    

Vierailija
52/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 50v mies ilman ensimmäistäkään parisuhdetta. En tiedä miten elämäni meni tähän pisteeseen mutta syynä lienee se etten ole koskaan yrittänyt iskeä naista. 

En osaa, kehtaa tai uskalla. Huonot keskustelutaidot. 

Naisia on mahdoton lähestyä. En käytä alkoholiakaan, humala kuulemma poistaisi estoja. 

Elän elämäni yksin kehdosta hautaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/53 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta parisuhteissa elää myös ihmisiä joilla on huono itsetunto että ei sekään kaikkea selitä

Oikeasti se vaatii todennäköisesti hel-vet-in hyvän itsetunnon, jos pystyy elämään sinkkuna vuosia. - Ja vielä enemmän vaatii, jos ei ole ns. aseksuaali mutta ei tykkää yhden yön jutuista saati, että yrittäsi ostaa seksiä. Mutta myös ihan arkisten juttujen hoitaminen ja vastaaminen aina yksin on raskasta, Ihminen on lauma eläin!    

Mulla on sinkkuna hyvä itsetunto, mutta parisuhteessa se valahtaa aina pohjamutiin ja alan vertailla itseäni muihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi