Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin ihmisiä, jotka pariutuvat

Vierailija
27.06.2026 |

Olen rehellisesti kateellinen niille ihmisille, jotka löytyvät itselleen kumppanin/kumppaneita. Minun on vaikea käsittää miten joku voi olla niin hyvä ihminen, että joku toinen tahtoo jakaa hänen kanssaan oman elämänsä, ilonsa ja surunsa. Tahtoisin joskus kokea itsekin olevani niin hyvä tyyppi, että joku tahtoisi kanssani viettää aikaa, ehkä jopa perustaa perheen. Mutta suoraan sanottuna en kyllä osaa itsessäni nähdä sellaisia ominaisuuksia, että minua kukaan kelpuuttaisi. Sen olen monesti kuullut mainittavan, että ei kukaan voi rakastaa jos ei rakasta edes itseään. Vaikea on elää kun pitää itseään niin huonona ihmisenä...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ap pidät itseäsi huonona ihmisenä?

Mietipä sitä. Ohis sivusta. 

Vierailija
22/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin asiaa tänään omalta kohdalta ja tulin siihen lopputulemaan että minusta ei kiinnostu kukaan koska olen tylsä. Katselin Pride kulkuetta netistä ja mietin että tuolla on monenlaista ihmistä parisuhteissaan ja ovat värikkäitä ja persoonallisia ulkonäöltä tai luonteeltaan. Nyt pitää enää vain oppia hyväksymään tosiasiat. Karisma tai "se jokin" puuttuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin asiaa tänään omalta kohdalta ja tulin siihen lopputulemaan että minusta ei kiinnostu kukaan koska olen tylsä. Katselin Pride kulkuetta netistä ja mietin että tuolla on monenlaista ihmistä parisuhteissaan ja ovat värikkäitä ja persoonallisia ulkonäöltä tai luonteeltaan. Nyt pitää enää vain oppia hyväksymään tosiasiat. Karisma tai "se jokin" puuttuu

Myös monet maantienharmaat tylsät ihmiset ovat parisuhteessa. Ei johdu siitäkään. Eiköhän se yhtälö ole yhteensopivat persoonat, oikea ajoitus, kyvykkyys ja tarpeeksi tahtoa alkaa jakaa elämäänsä toisen kanssa ja pysyä siinä. Toki sitten jotkut haluavat vain kenet tahansa, jottei tarvitse olla yksin. On monia syitä, miksi suhteisiin päädytään (ja miksi ne sitten myös päättyvät).

Vierailija
24/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaa joko on tai sitä ei ole. 

Vierailija
25/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tavallaan. Siis silleen, että en halua sitä, mitä heillä on, mutta olen iloinen, että heillä on se. Minusta ei siihen ole, enkä sellaiseksi kykene muuttumaan. 

Vierailija
26/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin asiaa tänään omalta kohdalta ja tulin siihen lopputulemaan että minusta ei kiinnostu kukaan koska olen tylsä. Katselin Pride kulkuetta netistä ja mietin että tuolla on monenlaista ihmistä parisuhteissaan ja ovat värikkäitä ja persoonallisia ulkonäöltä tai luonteeltaan. Nyt pitää enää vain oppia hyväksymään tosiasiat. Karisma tai "se jokin" puuttuu

Kyllä tylsätkin pääsee parisuhteisiin. Vaikea uskoa että vain sosiaaliset ja mielenkiintoiset pääsisivät, silä eihän heitä ole niin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on huono itsetunto, eli ajattelen itsestäni huonoa, juuri noin kuin ap.

Ap voi olla vaikka kuinka mukava ja ihana. Hänhän vain sanoo ettei koe olevansa oikeanlainen tai näe itsessään hyviä ominaisuuksia.

Vierailija
28/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kyse on vain pelkästä huonosta onnesta.  Että ei vain satu itselle sopivaa ihmistä kävelemään vastaan oikeaan aikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tavallaan. Siis silleen, että en halua sitä, mitä heillä on, mutta olen iloinen, että heillä on se. Minusta ei siihen ole, enkä sellaiseksi kykene muuttumaan. 

Sisältöä sitten muualta. Ohis. 

Vierailija
30/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohdin asiaa tänään omalta kohdalta ja tulin siihen lopputulemaan että minusta ei kiinnostu kukaan koska olen tylsä. Katselin Pride kulkuetta netistä ja mietin että tuolla on monenlaista ihmistä parisuhteissaan ja ovat värikkäitä ja persoonallisia ulkonäöltä tai luonteeltaan. Nyt pitää enää vain oppia hyväksymään tosiasiat. Karisma tai "se jokin" puuttuu

"Tylsä" voi myös jollekin tarkoittaa turvallisuutta ja läsnäoloa ja olla juuri sitä, mitä kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tavallaan. Siis silleen, että en halua sitä, mitä heillä on, mutta olen iloinen, että heillä on se. Minusta ei siihen ole, enkä sellaiseksi kykene muuttumaan. 

Sisältöä sitten muualta. Ohis. 

Komppaan. 

Vierailija
32/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen omituinen ja kirjolla, mutta aina on ottajia ollut liikaakin. Onnellisessa parisuhteessa tällä hetkellä 16v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika itsekriittisyys on pahasta ja turhaa. Pitää myös kyetä heittäytymään ja osata nauraa itselleen.  Helpommin sanottu kuin tehty mutta ihan mahdollista. Pitää edetä pienin askelin eikä heti luovuttaa. Tsemppiä kaikille yksinäisille, ette ole yksin!

Vierailija
34/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia ap pidät itseäsi huonona ihmisenä?

Mietipä sitä. Ohis sivusta. 

Itse en ole eläessäni parisuhteessa ollut. ihan toivottomana ja osaamattomana  en osaa itseäni pitää koska olen saanut elmääni sekä miehiä ett naisiai kavereiksi ja ystäviksi. Eivät nämä, eikä yksikään heistä tietenkään ole sama kuinse yksi ja erityinen, jonka kanssa, ehkö vielä joskus etenen parisuhteeseenkin asti. 

Vaan mitä oikeastaan olin sanomassa?  

No sitä, että joskus on turhauttanut, kun syyn ikisinkkuuteni tuntuvat muut tietävän paljon paremmin kuin minä itse. 

 Vaikka ehkä se on luonnollsitakon, että tietänevät ja erottanevat, koska omissa harhoissaan ja itse syytöksissä on huomaamattaan helppoa elää ja olla.

 Mutta myös siksi, että on ni-in helppoa sanoa itse vain, että olen sinkkuna pysynyt siksi, että en vain ole kohdannut sitä oikeaa. 

En edes usko, että olisi olemassa vain yksi tai kaksi syytä miksi olen tai miski kukaan muukaan on sinkkuna: eiväthän kaikki edes halua pariutua, 

 Ja voin kuvitella, että parisuhdekumppanin hakemalla hakeminen on hyvin kuluttavaa ja raskasta. Itse myönnän, että olen ollut  lasika ja saamaton siinäm että olsin etsimällä etsinyt ja metsästänyt itselleni kumppania. Ja kyllä minäkin olen joskus tuntenut sisälläni kateuden piston kun tuntunut, että niin moni löytää ja kohdannut (mahd.) kumppaninsa niin paljon mutkattomammin ja helpommin. - Ymmärtämättä, että tämä kohtaaminen on vasta alku ja mitenkäs siitä sitten sitten edetään tai ovat edenneet.

Ikisinkku mies 40+       

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn.

Vierailija
36/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdin asiaa tänään omalta kohdalta ja tulin siihen lopputulemaan että minusta ei kiinnostu kukaan koska olen tylsä. Katselin Pride kulkuetta netistä ja mietin että tuolla on monenlaista ihmistä parisuhteissaan ja ovat värikkäitä ja persoonallisia ulkonäöltä tai luonteeltaan. Nyt pitää enää vain oppia hyväksymään tosiasiat. Karisma tai "se jokin" puuttuu

"Tylsä" voi myös jollekin tarkoittaa turvallisuutta ja läsnäoloa ja olla juuri sitä, mitä kaipaa.

Minäkin olin tylsä, kunnes löysin keskustelupalstalta toisen kotona viihtyvän introvertin. Suosittelen netissä tutustumassa niille, jotka viihtyvät kotona.

Vierailija
37/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdin asiaa tänään omalta kohdalta ja tulin siihen lopputulemaan että minusta ei kiinnostu kukaan koska olen tylsä. Katselin Pride kulkuetta netistä ja mietin että tuolla on monenlaista ihmistä parisuhteissaan ja ovat värikkäitä ja persoonallisia ulkonäöltä tai luonteeltaan. Nyt pitää enää vain oppia hyväksymään tosiasiat. Karisma tai "se jokin" puuttuu

"Tylsä" voi myös jollekin tarkoittaa turvallisuutta ja läsnäoloa ja olla juuri sitä, mitä kaipaa.

Minäkin olin tylsä, kunnes löysin keskustelupalstalta toisen kotona viihtyvän introvertin. Suosittelen netissä tutustumassa niille, jotka viihtyvät kotona.

Kaverihaussa on vain puppia 👴🏻

Vierailija
38/38 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌻 Nauti kesästä🌻. Onnea jatkoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän