Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkki teille sinkuille mammoille: Kun Maaret 46v rakastui Mattiin 78v , epäilijöitä riitti: ”Minulle sanottiin, että suhteemme on törkeä

Vierailija
27.06.2026 |

Kun Maaret rakastui Mattiin, epäilijöitä riitti: ”Minulle sanottiin, että suhteemme on törkeä”

Maaret ja Matti kävivät ikäeroon liittyvät asiat tarkasti läpi jo suhteen alkuvaiheessa. Arkirakkaus on pitänyt pitkässä parisuhteessa kipinää yllä.

Maaret, 46, ja Matti Siltanen, 78, ovat olleet yhdessä jo lähes kolme vuosikymmentä.

Heidän rakkaustarinansa lähti liikkeelle Maaretin ollessa lukioikäinen.

Matti toimi rehtorina lukiossa, jossa Maaret oli oppilaana. Matti ei opettanut Maaretia, eikä muutoinkaan ollut lukiolaisen arjessa läsnä, mutta jokin hänen persoonassaan vetosi Maaretiin.

https://kotiliesi.fi/ihmiset/tarinat/maaret-ja-matti-rakkaustarina/

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto.

Sitä samaa ajattelee sun ikäiset miehet susta. Kannattaa tähdätä sellaisiin mihin sulla olis edes teoriassa jotain saumaa.

En tiedä, mistä.puhut, mun aviomies on 2 vuotta mua nuorempi. Oliko muuta?

Sinähän varsinainen puuma olet!

Vierailija
62/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä. 

En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä. 

En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.

Lehtijutuissa useimmiten pidetään oikeat ongelmat piilossa. Ulkopuolinen ei voi mitenkään tietää, miten noiden kahden asiat oikeasti ovat.

Vierailija
64/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulin ja Jennin rakkaustarina pysyi vuosia salassa: Kun avioliittoon astuttiin, oli Sauli 60 ja Jenni 31:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005551422.html

Vierailija
65/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ts. Vinkkinä naisille ottakaa vanhus riesoiksenne.

Juujuu, parempi vaan joku parikymppinen panosonni jolla on sivunarttuja sun muita rändömpanoja. Poonuspisteitä vielä jos se on joku lukutaidoton alibaba tai isomela afrikan ihme.

Se olisi palstamamman aitoa rakkautta.

Vierailija
66/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saulin ja Jennin rakkaustarina pysyi vuosia salassa: Kun avioliittoon astuttiin, oli Sauli 60 ja Jenni 31:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005551422.html

Se on ihan eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä. 

En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.

Lehtijutuissa useimmiten pidetään oikeat ongelmat piilossa. Ulkopuolinen ei voi mitenkään tietää, miten noiden kahden asiat oikeasti ovat.

Miksi nuo tavikset olisivat menneet koko lehtijuttuun mukaan, jos suhteessa olisi isompia ongelmia.

Vierailija
68/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä. 

En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.

Lehtijutuissa useimmiten pidetään oikeat ongelmat piilossa. Ulkopuolinen ei voi mitenkään tietää, miten noiden kahden asiat oikeasti ovat.

Miksi nuo tavikset olisivat menneet koko lehtijuttuun mukaan, jos suhteessa olisi isompia ongelmia.

Monilla taviksillakin on tarve päästä julkisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti, Matti, harmaiden värjääminen piiloon ja pikkupoikien hiusmalli eivät tee kasikymppisestä päivääkään nuoremman näköistä. 

Mites olis, jos hän vaikka itse viihtyy tuon näköisenä? Ja hän on hyvännäköinen ja -kroppainen ikäisekseen. Ei mikään lössähtänyt kaljamaha. Sivistynyt opettaja. Eipä ihme että Maarit rakastui.

Kaikki kenkälankkitukka- ja tupeemiehet viihtyvät kuosissaan. Matti myös, vaikka pottamalli huutaakin ikäkriisiä.

Niin näyttävät viihtyvän myös "sisällöntuottajat" omassaan. Piikitetyt huulet repeilypisteessä, katuharjat roikkuu luomista, naama pinkeänä täytöistä, DDD-silarit tönöttää taivasta kohti ja persposkissakin jotain implantteja. Päässä on tekohamppua, hampaat jotkut duplojen näköiset viritykset ja puhe honotuksen sekaista sössötystä.

Ikää saattaa olla 40v, mutta kun pitäisi näyttää siltä että on 20v :D Tulos: 60v :D

Vierailija
70/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vinkki? Lukea kyseistä lehteä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä. 

En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.

Eikä taida mikään rikaskaan Matti olla. Opettajan palkka ollut. Lapsiakin on jo aiemmin tehtynä, heidän elatukseen on mennyt penni jos toinenkin. Ovat eläneet täyttä elämää. Ihana tarina. Toivon monia yhteisiä hyviä vuosia lisää!

Vierailija
72/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää isoista ikäeroista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä. 

En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.

Eikä taida mikään rikaskaan Matti olla. Opettajan palkka ollut. Lapsiakin on jo aiemmin tehtynä, heidän elatukseen on mennyt penni jos toinenkin. Ovat eläneet täyttä elämää. Ihana tarina. Toivon monia yhteisiä hyviä vuosia lisää!

Yläkoulun rehtorin kuukausipalkka on keskimäärin 6000 euroa. Kyllä se lukiolaisesta(kin) tuntuu isolta.

Vierailija
74/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vinkki? Lukea kyseistä lehteä?

Lähteä Mattia vokottelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä. 

En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.

Mikset sitten itse katsele 30 vuotta vanhempaa kumppania? Oletko ikärasisti?

Vierailija
76/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä. 

En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.

Eikä taida mikään rikaskaan Matti olla. Opettajan palkka ollut. Lapsiakin on jo aiemmin tehtynä, heidän elatukseen on mennyt penni jos toinenkin. Ovat eläneet täyttä elämää. Ihana tarina. Toivon monia yhteisiä hyviä vuosia lisää!

Yläkoulun rehtorin kuukausipalkka on keskimäärin 6000 euroa. Kyllä se lukiolaisesta(kin) tuntuu isolta.

Nätti nainen on tämä Maarit, olisi saanut vaikka millaisen insinöörin halutessaan. Tuskin reksin palkka houkutti. Sen verran ovat saaneet kuraa niskaansa, että helpommallakin olisi päässyt.

Rakkautta tuo on, eri asia jos puhuttaisiin jostain miljonääristä. Ja siellä ovat käsi ojossa myös Matin lapset, toivottavasti heillä kaikilla on keskenään lämpimät välit tai ainakin hyväksyntää isän uudelle elämälle ja uusille sisaruksille. Joku kuusi tonnia ei mikään iso raha ole kun aletaan viisihenkistä perhettä elättämään.

Vierailija
77/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v ja en ottaisi ikinä itseäni vanhempaa miestä. Sopiva ikä olisi 36-46v välillä.

Vierailija
78/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46v ja en ottaisi ikinä itseäni vanhempaa miestä. Sopiva ikä olisi 36-46v välillä.

Niin, kun on olemassa myös sellainenkin asia kuin se psyykkinen ikätaso. Parikymppinen voi olla todella vakaa ja järkevä, kun taas vanhempi mies hullantuu joka hameen helmoista tai uhkapelaa perheen rahat jne.

Vierailija
79/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä. 

En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.

Eikä taida mikään rikaskaan Matti olla. Opettajan palkka ollut. Lapsiakin on jo aiemmin tehtynä, heidän elatukseen on mennyt penni jos toinenkin. Ovat eläneet täyttä elämää. Ihana tarina. Toivon monia yhteisiä hyviä vuosia lisää!

Yläkoulun rehtorin kuukausipalkka on keskimäärin 6000 euroa. Kyllä se lukiolaisesta(kin) tuntuu isolta.

Nätti nainen on tämä Maarit, olisi saanut vaikka millaisen insinöörin halutessaan. Tuskin reksin palkka houkutti. Sen verran ovat saaneet kuraa niskaansa, että helpommallakin olisi päässyt.

Rakkautta tuo on, eri asia jos puhuttaisiin jostain miljonääristä. Ja siellä ovat käsi ojossa myös Matin lapset, toivottavasti heillä kaikilla on keskenään lämpimät välit tai ainakin hyväksyntää isän uudelle elämälle ja uusille sisaruksille. Joku kuusi tonnia ei mikään iso raha ole kun aletaan viisihenkistä perhettä elättämään.

Kuusi tonnia on enemmän kuin kaksi tonnia. Tuskinpa Maaritkaan olisi ryhtynyt tuntemaan vastustamatonta vetoa jotakuta pikkupalkkaista miestä kohtaan. Rehtorilla muuten on paljon enemmän valtaa kuin keskivertotoimitusjohtajalla.

Vierailija
80/142 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä. 

En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.

Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.

Eikä taida mikään rikaskaan Matti olla. Opettajan palkka ollut. Lapsiakin on jo aiemmin tehtynä, heidän elatukseen on mennyt penni jos toinenkin. Ovat eläneet täyttä elämää. Ihana tarina. Toivon monia yhteisiä hyviä vuosia lisää!

Yläkoulun rehtorin kuukausipalkka on keskimäärin 6000 euroa. Kyllä se lukiolaisesta(kin) tuntuu isolta.

Nätti nainen on tämä Maarit, olisi saanut vaikka millaisen insinöörin halutessaan. Tuskin reksin palkka houkutti. Sen verran ovat saaneet kuraa niskaansa, että helpommallakin olisi päässyt.

Rakkautta tuo on, eri asia jos puhuttaisiin jostain miljonääristä. Ja siellä ovat käsi ojossa myös Matin lapset, toivottavasti heillä kaikilla on keskenään lämpimät välit tai ainakin hyväksyntää isän uudelle elämälle ja uusille sisaruksille. Joku kuusi tonnia ei mikään iso raha ole kun aletaan viisihenkistä perhettä elättämään.

Kuusi tonnia on enemmän kuin kaksi tonnia. Tuskinpa Maaritkaan olisi ryhtynyt tuntemaan vastustamatonta vetoa jotakuta pikkupalkkaista miestä kohtaan. Rehtorilla muuten on paljon enemmän valtaa kuin keskivertotoimitusjohtajalla.

Osaan laskea. Mutta kuusi tonnia tuskin on syy siihen, että parikymppinen nainen haluaa viisikymppisen miehen. Eihän sellaisella ole kuin 15-20v aikaa tienatakaan ja eläkeikä pudottaa tulot melkeinpä puoleen. Äitiyslomat ja raskaudet ovat pienentäneet Maaritin tuloja monelta vuodelta, joten rahaa on palanut. Ehkä olikin kolmen pienen kanssa kotona pitkään...

Valtaa voi olla tietyissä piireissä, mutta eipä muuta. Olen muuten rehtorin tytär itse, eikä isäukko mikään "Stubbin kaveri" ole, eikä mikään miljonäärikään. Viisi lasta meitä on ja jos elämästä vähänkään nauttii, niin se maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan