Vinkki teille sinkuille mammoille: Kun Maaret 46v rakastui Mattiin 78v , epäilijöitä riitti: ”Minulle sanottiin, että suhteemme on törkeä
Kun Maaret rakastui Mattiin, epäilijöitä riitti: ”Minulle sanottiin, että suhteemme on törkeä”
Maaret ja Matti kävivät ikäeroon liittyvät asiat tarkasti läpi jo suhteen alkuvaiheessa. Arkirakkaus on pitänyt pitkässä parisuhteessa kipinää yllä.
Maaret, 46, ja Matti Siltanen, 78, ovat olleet yhdessä jo lähes kolme vuosikymmentä.
Heidän rakkaustarinansa lähti liikkeelle Maaretin ollessa lukioikäinen.
Matti toimi rehtorina lukiossa, jossa Maaret oli oppilaana. Matti ei opettanut Maaretia, eikä muutoinkaan ollut lukiolaisen arjessa läsnä, mutta jokin hänen persoonassaan vetosi Maaretiin.
https://kotiliesi.fi/ihmiset/tarinat/maaret-ja-matti-rakkaustarina/
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto.
Sitä samaa ajattelee sun ikäiset miehet susta. Kannattaa tähdätä sellaisiin mihin sulla olis edes teoriassa jotain saumaa.
Ajatteletteko miehet että tuollaiset kommentit naisista jotenkin parantaa teidän luuserien tsäänssejä mihinkään suhteisiin? Eiköhän seuraus ole se että yhä useampi nainen tajuaa miesten pohjimmaisen luonteen eikä halua enää suhteeseen kenenkään kanssa.
Ainoa looginen vastaus on, ettei niitä kiinnosta omat tsäänssinsä, koska he tietävät, ettei heillä ole mitään mahkuja minkäänlaiseen naiseen, silloin voi paskoa kaiken.
Rankka juttu, tarpeeksi rankkaa vaikka on nuorempi mies
Omituinen palsta. Aina haetaan näistä ikäerotapauksista ällöttävyyttä ja vastakkainasettelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto.
Sitä samaa ajattelee sun ikäiset miehet susta. Kannattaa tähdätä sellaisiin mihin sulla olis edes teoriassa jotain saumaa.
Ajatteletteko miehet että tuollaiset kommentit naisista jotenkin parantaa teidän luuserien tsäänssejä mihinkään suhteisiin? Eiköhän seuraus ole se että yhä useampi nainen tajuaa miesten pohjimmaisen luonteen eikä halua enää suhteeseen kenenkään kanssa.
Ainoa looginen vastaus on, ettei niitä kiinnosta omat tsäänssinsä, koska he tietävät, ettei heillä ole mitään mahkuja minkäänlaiseen naiseen, silloin voi paskoa kaiken.
Sen lisäksi tällaiset miehet kannattaa, suorastaan tukee, työperäistä maahanmuuttoa, koska suomalaiset naiset eivät enää suostu lisääntymään tällaisten urpojen kanssa.
Luonnonvalinta päässyt valloilleen. Noin se pitääkin mennä. T. Ope M52, 190 cm
Vierailija kirjoitti:
Omituinen palsta. Aina haetaan näistä ikäerotapauksista ällöttävyyttä ja vastakkainasettelua.
Se on aina -AINA- mies, joka tekee tällaisia aloituksia. Niin epätoivoisia ovat 🥺
Vierailija kirjoitti:
Luonnonvalinta päässyt valloilleen. Noin se pitääkin mennä. T. Ope M52, 190 cm
Luonnonvalintaa tosiaan. Siitätkö sinäkin lapsia tyttöoppilaillesi? Mitä vaimosi siitä sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyh. Kun heidän romanssinsa alkoi 30 vuotta sitten, Maaret oli vasta teini ja Matilla oli aikuiset lapset.
Nythän Maaretilla ja Matilla on jo kaksi aikuista lasta ja kolmas lähes täysi-ikäinen asuu vielä kotona. Heillä on on hyvä ja lämmin avioliitto.
Mitä sinä sanot kun sinun lukiolaistyttäresi rakastuu keski-ikäiseen opettajaan ja menee tämän kanssa naimisiin? Et mitään. Sinulta ei kysytä.
Viimeistään kymmenen vuoden kuluttua tuokin Maaret on miehensä omaishoitaja ennen kuin on itse edes kuuttakymmentä.
Sinulla puolestaan on oletus kaikkien elävän joksikin ysikymppisiksi. Tiedoksesi, tuokin mies on elänyt jo miesten keskimääräisen eliniän yli. Saattohoito-osastoilla on kaiken ikäisiä ihmisiä, pitkää elinikää ei ole luvattu kenellekään eivätkä kaikki tarvitse omaishoitajaa koko ikänään, kerran vain napsahtaa verisuoni päästä tai alkaa ottaa sydämestä niin lähtö on nopea. Maaret ja koko hänen perheensä vaikuttavat onnellisilta, kauniilta ja tasapainoisilta ihmisiltä mikä alkaa olla pikemminkin poikkeus kuin sääntö nyky-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa laittomalta. Petofiili gruumannu itelleen teinipimpulan.
Lue nyt ensin vaikka tuo artikkeli. Siinä Maarit aloitti kirjeitään lähettämään Matille, joka lopetti ihastuksen. Molemmat jatkoivat erillään elämäänsä jonkin aikaa, kunnes tapasivat sattumalta. Tajusivat, että rakkaus on. He ovat käyneet jopa tutun papin luona juttelemassa ja katsoneet ja kääntäneet kivet ja kannot, ja sopineet mitä sitten tapahtuu kun mies saattaa vanheta SIIHEN KUNTOON, että tarvitsee kotiapua jne. Myös maarit voi saada vaikka syövän ja Matti jäädä leskeksi.
Kaksi fiksua ja järkevää ihmistä. Matti ei siis ollut vikittelemässä pervostellen mitään teinipimpulaa, vaan meni avioliittoon aikuisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen palsta. Aina haetaan näistä ikäerotapauksista ällöttävyyttä ja vastakkainasettelua.
Niinpä. Ja tekstien törkeysaste kertoo millaista näiden oma elämä on, ja millaisia ihmisiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä.
Eihän Maaretkaan ottanut. Hän otti parikymppisenä viisikymppisen.
Tunteet eivät joskus katso ikää, eikä yksi ihminen tarkoita laajempaa kiinnostusta ”vanhuksiin”. Eikä toisen ikää useinkaan tiedä normaalissa elämässä ihastuessaan ihmiseen, kun ei hae seuraa jostain seuranhakupalvelusta. Sellaistakin tehtiin 30 vuotta sitten - alettiin suhteeseen kun ihminen ihastutti, ilman seuranhakupalvelua.
Juupa juu. Ja sitten kun yksi on haudassa voi ottaa toisen. Tutulla eka mies oli 30 v vanhempi ja viimeisen vuosikymmenen vanhuudenheikko. Seuraava mies sitten muutaman vuoden nuorempi häntä. Itse en olisi huolinut vanhaa ensimmäiseksikään, enkä varsinkaan lisääntymistarkoituksessa, mutta kukin tavallaan. Lapsesta ei tullut aivan terve. Samoin kahdella muulla tutulla, joista toinen sai lapsen noin 35 vuotiaana noin 50 v miehen kanssa ja toinen oli itse 45 v, kun sai noin 45 v "siittäjänsä" kanssa lapsen, myös luomusti ja lievillä älyllisillä lasten kehityshäiriöillä.
Ikäriski on aina ikäriski, niin biologisena kuin sosiaalisenakin. Ja jos ei vaan viehätä ikäistään vanhemmat, niin kuin ei minua viehätä, niin ei rakastukaan.
n47 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnonvalinta päässyt valloilleen. Noin se pitääkin mennä. T. Ope M52, 190 cm
Luonnonvalintaa tosiaan. Siitätkö sinäkin lapsia tyttöoppilaillesi? Mitä vaimosi siitä sanoo?
En ole ottanut asiaa puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu. Ja sitten kun yksi on haudassa voi ottaa toisen. Tutulla eka mies oli 30 v vanhempi ja viimeisen vuosikymmenen vanhuudenheikko. Seuraava mies sitten muutaman vuoden nuorempi häntä. Itse en olisi huolinut vanhaa ensimmäiseksikään, enkä varsinkaan lisääntymistarkoituksessa, mutta kukin tavallaan. Lapsesta ei tullut aivan terve. Samoin kahdella muulla tutulla, joista toinen sai lapsen noin 35 vuotiaana noin 50 v miehen kanssa ja toinen oli itse 45 v, kun sai noin 45 v "siittäjänsä" kanssa lapsen, myös luomusti ja lievillä älyllisillä lasten kehityshäiriöillä.
Ikäriski on aina ikäriski, niin biologisena kuin sosiaalisenakin. Ja jos ei vaan viehätä ikäistään vanhemmat, niin kuin ei minua viehätä, niin ei rakastukaan.
n47 v
Muistathan sen, että tällaiset ovat aika yksilökohtaisia päätöksiä ja yksityisasioita. Maailma on täynnä liittoja, joissa on unohdettu ikä ja eletään aivan muiden kriteerien mukaan. Esim. Hilkka Ahde oli nuori telinevoimistelijalupaus, kun rakastui itseään vanhempaan Mattiin, ja jäiSuomeen, vaikka oli lähdössä ulkomaille opiskelemaan. Kaikesta näki kuinka onni huokui siitä naisesta. Ne katseet ja rakkaus. Suri pitkään, ihan kuin Elina Kiikko-Kanerva Ilkkaansa.
Ja nyt hänellä on uusi kumppani. Elämä on elämisen arvoista. Muistoja ei vie kukaan.
On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori Maaret on saanut hyvää seksiä kokeneelta ketulta. Noinhan sen kuuluu mennäkin.
Mutta saako edelleen? En oikein jaksa uskoa. 46-vuotias nainen on elämänsä vedossa, 78-vuotiaalla miehellä ei enää seiso.
Ei ole seisonut sinun kanssa vai?
M81
Lapset nyt kuitenkin heti haistaa perintöä odotellessa suhteen.
Ikäero näyttää pieneltä. Maaret näyttää 50-60 ja mies 65. Noin ne noissa yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Hyh. Kun heidän romanssinsa alkoi 30 vuotta sitten, Maaret oli vasta teini ja Matilla oli aikuiset lapset.
Jaiks. Kuulostaa vähän samalta kuin case Janne Puhakka ja Rolf Nordmo, jossa Rolf oli noin 30 vuotta vanhempi, oli perhettä ja lapsia sekä tutustunut teini-ikäiseen Janneen. Toivottavasti Maaretin ja Matin suhde ei pääty samalla tavalla, jos Maaret haluaa vaikkapa joskus erota.
No hyh hyh.