Vinkki teille sinkuille mammoille: Kun Maaret 46v rakastui Mattiin 78v , epäilijöitä riitti: ”Minulle sanottiin, että suhteemme on törkeä
Kun Maaret rakastui Mattiin, epäilijöitä riitti: ”Minulle sanottiin, että suhteemme on törkeä”
Maaret ja Matti kävivät ikäeroon liittyvät asiat tarkasti läpi jo suhteen alkuvaiheessa. Arkirakkaus on pitänyt pitkässä parisuhteessa kipinää yllä.
Maaret, 46, ja Matti Siltanen, 78, ovat olleet yhdessä jo lähes kolme vuosikymmentä.
Heidän rakkaustarinansa lähti liikkeelle Maaretin ollessa lukioikäinen.
Matti toimi rehtorina lukiossa, jossa Maaret oli oppilaana. Matti ei opettanut Maaretia, eikä muutoinkaan ollut lukiolaisen arjessa läsnä, mutta jokin hänen persoonassaan vetosi Maaretiin.
https://kotiliesi.fi/ihmiset/tarinat/maaret-ja-matti-rakkaustarina/
Kommentit (144)
Törkeää että Matti joutuu tyytymään noin vanhaan naiseen! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä.
En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.
Eikä taida mikään rikaskaan Matti olla. Opettajan palkka ollut. Lapsiakin on jo aiemmin tehtynä, heidän elatukseen on mennyt penni jos toinenkin. Ovat eläneet täyttä elämää. Ihana tarina. Toivon monia yhteisiä hyviä vuosia lisää!
Yläkoulun rehtorin kuukausipalkka on keskimäärin 6000 euroa. Kyllä se lukiolaisesta(kin) tuntuu isolta.
Nätti nainen on tämä Maarit, olisi saanut vaikka millaisen insinöörin halutessaan. Tuskin reksin palkka houkutti. Sen verran ovat saaneet kuraa niskaansa, että helpommallakin olisi päässyt.
Rakkautta tuo on, eri asia jos puhuttaisiin jostain miljonääristä. Ja siellä ovat käsi ojossa myös Matin lapset, toivottavasti heillä kaikilla on keskenään lämpimät välit tai ainakin hyväksyntää isän uudelle elämälle ja uusille sisaruksille. Joku kuusi tonnia ei mikään iso raha ole kun aletaan viisihenkistä perhettä elättämään.
Kuusi tonnia on enemmän kuin kaksi tonnia. Tuskinpa Maaritkaan olisi ryhtynyt tuntemaan vastustamatonta vetoa jotakuta pikkupalkkaista miestä kohtaan. Rehtorilla muuten on paljon enemmän valtaa kuin keskivertotoimitusjohtajalla.
Osaan laskea. Mutta kuusi tonnia tuskin on syy siihen, että parikymppinen nainen haluaa viisikymppisen miehen. Eihän sellaisella ole kuin 15-20v aikaa tienatakaan ja eläkeikä pudottaa tulot melkeinpä puoleen. Äitiyslomat ja raskaudet ovat pienentäneet Maaritin tuloja monelta vuodelta, joten rahaa on palanut. Ehkä olikin kolmen pienen kanssa kotona pitkään...
Valtaa voi olla tietyissä piireissä, mutta eipä muuta. Olen muuten rehtorin tytär itse, eikä isäukko mikään "Stubbin kaveri" ole, eikä mikään miljonäärikään. Viisi lasta meitä on ja jos elämästä vähänkään nauttii, niin se maksaa.
Kuuden tonnin kuukausipalkka on hyvinkin monelle syy katsoa muita juttuja läpi sormien.
No heh, just joo. Olisi nyt edes Matti ollut vaikka ministeri tai vastaava, ja kertonut haaveistaan pyrkiä presidentiksi, niin sitten jo alkaisin uskoa, että kiipijä tämä Maare voisi ollakin. Nyt en siihen todellakaan usko.
Ei tarvitse olla kiipijä, kunhan vain varmistelee kohtuuleveän leivän loppuiäkseen.
Kohtuuleveää varmaan elellä eläkeläisen kanssa, jonka kk-tulot ovat olleet 6 tonnia bruttona? :'D Ja leskeneläkekin tosi hulppea? No ihan miten vaan. Jos olisin kiipijä, tähtäin olisi aika paljon korkeammalla. Saattaa myös olla, että Matti, kiltti ja fiksukin kun on, on kenties auttanut vanhimpia lapsiaan taloudellisesti jne. Ehkä ok-talokin on jäänyt ex-vaimolle/lapsille ja nämä kaksi ovat joutuneet ottamaan isot asuntolainat jne? Kun ei taustoista oikein tiedä.
Ei aina ole kyse ääripäistä. Joku yrittää kiivetä korkealle, toiselle riittää turvattu elämä. Lukiolaistyllerön mielestä rehtori voi olla tosi hyvä saalis.
Aikuisten lasten viisikymppinen isukki. Melkoinen saalis, ja oikein kuuden tonnin bruttotulotkin. Mua ihan jo häikäisee..
Kyllä sillä saa ihan mukavan elintason. Eivät kaikki kurkota kuuta taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä.
En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.
Eikä taida mikään rikaskaan Matti olla. Opettajan palkka ollut. Lapsiakin on jo aiemmin tehtynä, heidän elatukseen on mennyt penni jos toinenkin. Ovat eläneet täyttä elämää. Ihana tarina. Toivon monia yhteisiä hyviä vuosia lisää!
Yläkoulun rehtorin kuukausipalkka on keskimäärin 6000 euroa. Kyllä se lukiolaisesta(kin) tuntuu isolta.
Nätti nainen on tämä Maarit, olisi saanut vaikka millaisen insinöörin halutessaan. Tuskin reksin palkka houkutti. Sen verran ovat saaneet kuraa niskaansa, että helpommallakin olisi päässyt.
Rakkautta tuo on, eri asia jos puhuttaisiin jostain miljonääristä. Ja siellä ovat käsi ojossa myös Matin lapset, toivottavasti heillä kaikilla on keskenään lämpimät välit tai ainakin hyväksyntää isän uudelle elämälle ja uusille sisaruksille. Joku kuusi tonnia ei mikään iso raha ole kun aletaan viisihenkistä perhettä elättämään.
Kuusi tonnia on enemmän kuin kaksi tonnia. Tuskinpa Maaritkaan olisi ryhtynyt tuntemaan vastustamatonta vetoa jotakuta pikkupalkkaista miestä kohtaan. Rehtorilla muuten on paljon enemmän valtaa kuin keskivertotoimitusjohtajalla.
Osaan laskea. Mutta kuusi tonnia tuskin on syy siihen, että parikymppinen nainen haluaa viisikymppisen miehen. Eihän sellaisella ole kuin 15-20v aikaa tienatakaan ja eläkeikä pudottaa tulot melkeinpä puoleen. Äitiyslomat ja raskaudet ovat pienentäneet Maaritin tuloja monelta vuodelta, joten rahaa on palanut. Ehkä olikin kolmen pienen kanssa kotona pitkään...
Valtaa voi olla tietyissä piireissä, mutta eipä muuta. Olen muuten rehtorin tytär itse, eikä isäukko mikään "Stubbin kaveri" ole, eikä mikään miljonäärikään. Viisi lasta meitä on ja jos elämästä vähänkään nauttii, niin se maksaa.
Kuuden tonnin kuukausipalkka on hyvinkin monelle syy katsoa muita juttuja läpi sormien.
No heh, just joo. Olisi nyt edes Matti ollut vaikka ministeri tai vastaava, ja kertonut haaveistaan pyrkiä presidentiksi, niin sitten jo alkaisin uskoa, että kiipijä tämä Maare voisi ollakin. Nyt en siihen todellakaan usko.
Ei tarvitse olla kiipijä, kunhan vain varmistelee kohtuuleveän leivän loppuiäkseen.
Kohtuuleveää varmaan elellä eläkeläisen kanssa, jonka kk-tulot ovat olleet 6 tonnia bruttona? :'D Ja leskeneläkekin tosi hulppea? No ihan miten vaan. Jos olisin kiipijä, tähtäin olisi aika paljon korkeammalla. Saattaa myös olla, että Matti, kiltti ja fiksukin kun on, on kenties auttanut vanhimpia lapsiaan taloudellisesti jne. Ehkä ok-talokin on jäänyt ex-vaimolle/lapsille ja nämä kaksi ovat joutuneet ottamaan isot asuntolainat jne? Kun ei taustoista oikein tiedä.
Ei aina ole kyse ääripäistä. Joku yrittää kiivetä korkealle, toiselle riittää turvattu elämä. Lukiolaistyllerön mielestä rehtori voi olla tosi hyvä saalis.
Aikuisten lasten viisikymppinen isukki. Melkoinen saalis, ja oikein kuuden tonnin bruttotulotkin. Mua ihan jo häikäisee..
Kyllä sillä saa ihan mukavan elintason. Eivät kaikki kurkota kuuta taivaalta.
Eli Maaret 20v nai itseään 30v vanhemman Matin 50v, joka tuohon aikaan on voinut mitä ilmeisimmin, mahdollisesti, jäädä eläkkeelle jo 60-vuotiaana. Tulot laskevat silloin 6000 brutosta huimasti alas, korkeintaan neljään tonniin, joilla siis elätetään vaimo ja kolme teiniä.
Tässä välissä, 10 vuoden aikana, Maaret on saanut kolme lasta, ja isukin tulot voivat olla tuon 4000 bruttona. Maaret itse on kolme kertaa äitiyslomalla, kenties vuosia hoitovapaalla tai jopa kokonaan lasten kanssa kotona.
Mahdollinen asunnon hankinta tuo mukanaan asuntolainan, koska ison perheen asunnon pitää olla aika iso, joten sitä on lainakin.
En mä oikein usko, että tuo Matti mikään saalis varakkuuden perusteella on ollut. Tähän lisäksi yhteiskunnan painolasti ja ex-vaimo ja ne aikuiset lapset, joilla voi olla vaikka millainen avuntarve taloudellisesti jne.
Aikuisten lasten viisikymppinen isukki. Melkoinen saalis, ja oikein kuuden tonnin bruttotulotkin. Mua ihan jo häikäisee..