Vinkki teille sinkuille mammoille: Kun Maaret 46v rakastui Mattiin 78v , epäilijöitä riitti: ”Minulle sanottiin, että suhteemme on törkeä
Kun Maaret rakastui Mattiin, epäilijöitä riitti: ”Minulle sanottiin, että suhteemme on törkeä”
Maaret ja Matti kävivät ikäeroon liittyvät asiat tarkasti läpi jo suhteen alkuvaiheessa. Arkirakkaus on pitänyt pitkässä parisuhteessa kipinää yllä.
Maaret, 46, ja Matti Siltanen, 78, ovat olleet yhdessä jo lähes kolme vuosikymmentä.
Heidän rakkaustarinansa lähti liikkeelle Maaretin ollessa lukioikäinen.
Matti toimi rehtorina lukiossa, jossa Maaret oli oppilaana. Matti ei opettanut Maaretia, eikä muutoinkaan ollut lukiolaisen arjessa läsnä, mutta jokin hänen persoonassaan vetosi Maaretiin.
https://kotiliesi.fi/ihmiset/tarinat/maaret-ja-matti-rakkaustarina/
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyh. Kun heidän romanssinsa alkoi 30 vuotta sitten, Maaret oli vasta teini ja Matilla oli aikuiset lapset.
Jaiks. Kuulostaa vähän samalta kuin case Janne Puhakka ja Rolf Nordmo, jossa Rolf oli noin 30 vuotta vanhempi, oli perhettä ja lapsia sekä tutustunut teini-ikäiseen Janneen. Toivottavasti Maaretin ja Matin suhde ei pääty samalla tavalla, jos Maaret haluaa vaikkapa joskus erota.
Voi hyvä luoja! :O Pakko on uskoa mitä just luin! Nyt aletaan jo hätistellä sikamaisimman törkeyden rajoja.
Kyllä se nyt niin on mammat että tuossa nyt vaan on se teidän kaapin paikka, ettekä sille mitään voi vaikka kuinka paljon täällä räksytätte. Se on joko nuori pimatsu mulle täällä suomessa tai sitten haen teinivaimon thaimaasta.
T. Pena 66v
Ts. Vinkkinä naisille ottakaa vanhus riesoiksenne.
Vierailija kirjoitti:
Juujuu, parempi vaan joku parikymppinen panosonni jolla on sivunarttuja sun muita rändömpanoja. Poonuspisteitä vielä jos se on joku lukutaidoton alibaba tai isomela afrikan ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyh. Kun heidän romanssinsa alkoi 30 vuotta sitten, Maaret oli vasta teini ja Matilla oli aikuiset lapset.
Nythän Maaretilla ja Matilla on jo kaksi aikuista lasta ja kolmas lähes täysi-ikäinen asuu vielä kotona. Heillä on on hyvä ja lämmin avioliitto.
Mitä sinä sanot kun sinun lukiolaistyttäresi rakastuu keski-ikäiseen opettajaan ja menee tämän kanssa naimisiin? Et mitään. Sinulta ei kysytä.
Viimeistään kymmenen vuoden kuluttua tuokin Maaret on miehensä omaishoitaja ennen kuin on itse edes kuuttakymmentä.
Asia koskee Maaretia. Valittaako hän? Ei valita. Sen sijaan sinua asia ei koske millään tavalla, ja sinä valitat. Sinähän toisin sanoen kuvaat tätä Maaretia joksikin tahdottomaksi hölmöksi. Aika loukkaavaa minusta.
Ihana tarina. Kateellinen tuollaisesta yhteydestä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ei Lipposen Päivikään Paavoa hoida, vaan viettää aikaansa itsekseen heidän kesäpaikassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu, parempi vaan joku parikymppinen panosonni jolla on sivunarttuja sun muita rändömpanoja. Poonuspisteitä vielä jos se on joku lukutaidoton alibaba tai isomela afrikan ihme.
Aattele, jopa nekin saa ja sä et
Näin 47 vuotiaana ei tulis mieleenkään katsella yli 50 ukkoja, ylipäätään tullut oltua n. 10 v nuorempien kanssa, paitsi nuorena tuli oltua vanhempien kanssa. Tuntuu et yli 50v mies ei ole millään tavoin vetovoimainen, itseni tunnen 35 vuotiaaksi ja sen ikäiseksi luullaankin.
Poikkeuksina aina löytyy, näissä parisuhteissakin. Ei se rakkaus ikää aina katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto.
Sitä samaa ajattelee sun ikäiset miehet susta. Kannattaa tähdätä sellaisiin mihin sulla olis edes teoriassa jotain saumaa.
En tiedä, mistä.puhut, mun aviomies on 2 vuotta mua nuorempi. Oliko muuta?
Tämä viesti on totta!
Yhä nuorempia tulee markkinoille, tulee olemaan rumille läskinaisille kova paikka! Kuukautisveren ja virtsankarkailun tuoksut yltyvät kerrostalojen käytävillä!
Matti, Matti, harmaiden värjääminen piiloon ja pikkupoikien hiusmalli eivät tee kasikymppisestä päivääkään nuoremman näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Yhä nuorempia tulee markkinoille, tulee olemaan rumille läskinaisille kova paikka! Kuukautisveren ja virtsankarkailun tuoksut yltyvät kerrostalojen käytävillä!
No eipä se ole sen kummempaa eturauhasen viilaamisen, peräpukamien, erektiohäiriöiden ja paskankarkailun kanssa. Samalla lailla se pesemätön persus sinne rappuun haisee. Nuoret pimut kävelee pihalla ohi nenäänsä pidellen, kun pappa istuu penkillä tavarat pöksyissä. Useimmiten löyhkää vielä vanha viinakin. Katkerimmat tapaukset huutelee huorraa perään.
Vierailija kirjoitti:
Matti, Matti, harmaiden värjääminen piiloon ja pikkupoikien hiusmalli eivät tee kasikymppisestä päivääkään nuoremman näköistä.
Mites olis, jos hän vaikka itse viihtyy tuon näköisenä? Ja hän on hyvännäköinen ja -kroppainen ikäisekseen. Ei mikään lössähtänyt kaljamaha. Sivistynyt opettaja. Eipä ihme että Maarit rakastui.
Vierailija kirjoitti:
Kuukautisveri ei kyllä haise mihinkään, jos itsestään huolehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilra ei verta tule muttei kyllä virtsaakaan ylimääräisesti. Usein vanhemmilla ainakin nykyisillä 50v naisilla treenatut pimput ainakin jo synnyttänyt. Nuoret ei edes tied pimppitreeneistä ennekun synnyttänyt. Itse tiukempi nyt 50v ku 20v vaikka kolme synnytystä takana. Ehtinyt treenailla vuosikymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites olis, jos hän vaikka itse viihtyy tuon näköisenä? Ja hän on hyvännäköinen ja -kroppainen ikäisekseen. Ei mikään lössähtänyt kaljamaha. Sivistynyt opettaja. Eipä ihme että Maarit rakastui.
Kaikki kenkälankkitukka- ja tupeemiehet viihtyvät kuosissaan. Matti myös, vaikka pottamalli huutaakin ikäkriisiä.
Leskellä on yleensä oikeutensa ja testamentti voi olla yllätys. Ja voihan olla myös niinkin, ettei pesässä ole mitään jaettavaa. Saattaa olla vaikka velkaa, kun "vanhus" on törsäillyt menemään.