Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko olleet mökillä tänä kesänä? Joko sukulaisten, vuokra- tai omassa?

Vierailija
14.07.2025 |

Itse olen parhaillaan vuokramökillä tämän viikon. 🥰

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesän olen mökillä tyttöystävän kanssa. Toukokuussa jo muutettiin mökille. Ei mökkiä hankittu että siellä ollaan vaan joskus ja jouluna vaan monta kesää ollaan jo oltu mökillä. Elokuun lopulla takas kotiin.

Vierailija
2/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä mene!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio mennä. Omistan kyllä 1/6 suvun mökistä, mutten ole käynyt vuosiin.

Vierailija
4/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just viikonlopun, kyllästyin ja tulin kotiin. 

Vierailija
5/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mökillä. Käyn suunnilleen kerran kuussa ja otan pidennetyn viikonlopun. Mökki on oma. Joskus harvoin vierailen muiden mökillä.

Vierailija
6/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin loman alussa viikko, ja huomenna, kun tullaan reissusta, lähdetään heti mökille

Vierailija
7/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oma myyty pois jo vuosia sitten. En ole mökkeilijä. Kahvilla voin vanhempien mökillä käydä, yöksi kotiin ehdottomasti.

Vierailija
8/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon olin vanhempieni mökillä ja tänään tultiin sieltä pois. Oli todella mukava reissu. Vaatteita pestään ja torstaina mökille takaisin. Viisi päivää ollaan mökillä ja taas himaan, sillä sitten alkaa mun festarit.

Mun vanhempieni mökki on ihanteellinen mökiksi. Ei moderni, eikä liian alkeellinenkaan. Eikä mikään työleiri, kun kaikki paikat ovat kondiksessa. Ykköspaikka vetää rennosti.

Vierailija
9/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa tänä kesänä.

Vierailija
10/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltu lähes joka viikko pidennettyjä viikonloppuja. On pitänyt käydä kaupungissa, kun on yksi vanhus huollettavana. Käymme myös talvisin lähes joka viikonloppu.

Vierailija
11/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin loman alussa viikko, ja huomenna, kun tullaan reissusta, lähdetään heti mökille

Taas yksi ihana reissu vauvapalstaa selaillessa 😂

Vierailija
12/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oltu omalla mökillä pikku taukoja lukuunottamatta toukokuun puolestavälistä alkaen. Etätöitä teen ja nyt heinäkuun lomilla. Mies on eläkkeellä.

Vietetään aikaa mökillä vuosittain toukokuun puolestavälistä lokakuun alkuun yleensä. Lokakuun puolessavälissä tulee usein ensilumi Lappiin, silloin jo liian kylmää

Vierailija
13/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon olin. Menen taas ehkä ensi viikolla.

Vierailija
14/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kesän olen mökillä tyttöystävän kanssa. Toukokuussa jo muutettiin mökille. Ei mökkiä hankittu että siellä ollaan vaan joskus ja jouluna vaan monta kesää ollaan jo oltu mökillä. Elokuun lopulla takas kotiin.

Toi on ihana elämäntyyli, mutta meidän mökillä on kyllä aivan liian kylmä toukokuussa. Kylmä oli tänä vuonna kesäkuussakin. 

Vierailija
15/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinyyli-Vilmalla on kiva kelluskella järvellä. 

Vierailija
16/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan mökkeilyä, eikä lapsetkaan siitä välitä.

Vierailija
17/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi ihana reissu vauvapalstaa selaillessa 😂

Niin. Oon menossa nukkumaan, kun lento lähtee niin, että kentällä pitää olla ennen viittä.. Mutta voisin tietysti sängystä tuijotella lentokentän parkkipaikkaa😂

Vierailija
18/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on yhden ainokaisen viikon vuodesta mökillä ja käyttää sen(kin) ajan palstailuun - autuaita ovat yksinkertaiset, autuas on AP.

Vierailija
19/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työtön olen täällä mökillä vähän niin kuin mökkitalkkarihommissa. Veneen, laiturinpaikan tms. kustannuksiin kun mulla ei ole varaa osallistua. 

Toinen vaihtoehto olis pimeä pieni yksiö kaupungissa, joten tämä on mulle  henkireikä. 

Vierailija
20/34 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on yhden ainokaisen viikon vuodesta mökillä ja käyttää sen(kin) ajan palstailuun - autuaita ovat yksinkertaiset, autuas on AP.

Kaikki ei suorita lomaa. Välillä voi olla vaikka Aivovapaalla👍