Vinkki teille sinkuille mammoille: Kun Maaret 46v rakastui Mattiin 78v , epäilijöitä riitti: ”Minulle sanottiin, että suhteemme on törkeä
Kun Maaret rakastui Mattiin, epäilijöitä riitti: ”Minulle sanottiin, että suhteemme on törkeä”
Maaret ja Matti kävivät ikäeroon liittyvät asiat tarkasti läpi jo suhteen alkuvaiheessa. Arkirakkaus on pitänyt pitkässä parisuhteessa kipinää yllä.
Maaret, 46, ja Matti Siltanen, 78, ovat olleet yhdessä jo lähes kolme vuosikymmentä.
Heidän rakkaustarinansa lähti liikkeelle Maaretin ollessa lukioikäinen.
Matti toimi rehtorina lukiossa, jossa Maaret oli oppilaana. Matti ei opettanut Maaretia, eikä muutoinkaan ollut lukiolaisen arjessa läsnä, mutta jokin hänen persoonassaan vetosi Maaretiin.
https://kotiliesi.fi/ihmiset/tarinat/maaret-ja-matti-rakkaustarina/
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saulin ja Jennin rakkaustarina pysyi vuosia salassa: Kun avioliittoon astuttiin, oli Sauli 60 ja Jenni 31:
Se on ihan eri asia.
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Yhä nuorempia tulee markkinoille, tulee olemaan rumille läskinaisille kova paikka! Kuukautisveren ja virtsankarkailun tuoksut yltyvät kerrostalojen käytävillä!
"Comments are turned off"
Miksiköhän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saulin ja Jennin rakkaustarina pysyi vuosia salassa: Kun avioliittoon astuttiin, oli Sauli 60 ja Jenni 31:
Se on ihan eri asia.
Millä tavalla?
Sauli on komea menestyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos on sama paino
kuin 17-veenä, ei synnyttänyt, ei
imettänyt, niin on vara reilusti
nuorempaan orhiin.
Omanikäiset näyttävät kuin
isältäni. Jos oma painoni
tästä kipuaa ja harmaannun,
niin katsellaan sitten uudestaan.
vEla_E
Ja mulla on varaa reilusti alaikäisiin thaimaassa 👍🏼
Ootte vaan kateellisia kun tolla on noin hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 v enkä todellakaan ottaisi 78-vuotiasta miestä.
En minäkään. Olen 67 enkä voisi kuvitellakaan että olisin itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.
Onneksi tämä Maaret ei ollut ikärasisti. Heidän välillään näyttää olevan aitoa rakkautta.
Mikset sitten itse katsele 30 vuotta vanhempaa kumppania? Oletko ikärasisti?
Ei se rakkaus aina katso ikää. Kaikki eivät ole yhtä rohkeita kuin tämä pari. Tiedän tapauksesta erään kaverini kautta. Kyllä tätä paria pilkattiin suhteen alkuaikoina ja varsinkin Maaretille naurettiin. Koko Nurmoo kohisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46v ja en ottaisi ikinä itseäni vanhempaa miestä. Sopiva ikä olisi 36-46v välillä.
Sinä et ole tämä Maaret etkä ole tavannut Matin kaltaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ootte vaan kateellisia kun tolla on noin hyvä mies.
Vanha lääkesieppo kääpä 🧓👩🦲👴🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte vaan kateellisia kun tolla on noin hyvä mies.
Vanha lääkesieppo kääpä 🧓👩🦲👴🏻
Sellainen sinäkin joskus vanhuksena olet, jos sairastut. Aina yhtä huvittavaa tuo vanhempien ihmisten solvaaminen. Joku päivä sieltä katsoo juuri se mitä olet pilkannut. Mitä silloin sanot elämäsi ehtoopäiviään viettävälle itsellesi?
Ota huomioon se, että ovat olleet kymmeniä vuosia yhdessä. Monille jo parin vuoden avioliitto on maksimi.
Tuo pariskunta on "me" ja sellainen tiimi, joka on mennyt monesta vaikeasta paikasta läpi. Ovat saaneet kokea aidon onnen. Mutta jää sinä kasvamaan ja toivo että kehityt psyykkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 46v ja en ottaisi ikinä itseäni vanhempaa miestä. Sopiva ikä olisi 36-46v välillä.
Niin, kun on olemassa myös sellainenkin asia kuin se psyykkinen ikätaso. Parikymppinen voi olla todella vakaa ja järkevä, kun taas vanhempi mies hullantuu joka hameen helmoista tai uhkapelaa perheen rahat jne.
Minkään ikäisellä uhkapelaajalla ja pettäjällä ei tee yhtään mitään. Roskiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte vaan kateellisia kun tolla on noin hyvä mies.
Vanha lääkesieppo kääpä 🧓👩🦲👴🏻
Sellainen sinäkin joskus vanhuksena olet, jos sairastut. Aina yhtä huvittavaa tuo vanhempien ihmisten solvaaminen. Joku päivä sieltä katsoo juuri se mitä olet pilkannut. Mitä silloin sanot elämäsi ehtoopäiviään viettävälle itsellesi?
Ota huomioon se, että ovat olleet kymmeniä vuosia yhdessä. Monille jo parin vuoden avioliitto on maksimi.
Tuo pariskunta on "me" ja sellainen tiimi, joka on mennyt monesta vaikeasta paikasta läpi. Ovat saaneet kokea aidon onnen. Mutta jää sinä kasvamaan ja toivo että kehityt psyykkisesti.
Jos joku katselee kymmeniä vuosia nuorempaa lukiolaista, siinä ei ole mitään ihailtavaa. Voi olla vain häiriintyneiden taipumusten peittely-yritys. Ja lapsia sitten kuvioon vielä 🤢
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin nuori kuin vanha, jos iso ikäero. Esim jokin korskea kaksvitonen poju kelpais hyvin näin nelikymppisenä naisena. Ei edes yhtä isoa ikäeroa kuin tuossa otsikon esimerkissä.
Ja vanhojen väsyneiden kääkkämiesten sappi kiehuu ulos korvista 🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu. Ja sitten kun yksi on haudassa voi ottaa toisen. Tutulla eka mies oli 30 v vanhempi ja viimeisen vuosikymmenen vanhuudenheikko. Seuraava mies sitten muutaman vuoden nuorempi häntä. Itse en olisi huolinut vanhaa ensimmäiseksikään, enkä varsinkaan lisääntymistarkoituksessa, mutta kukin tavallaan. Lapsesta ei tullut aivan terve. Samoin kahdella muulla tutulla, joista toinen sai lapsen noin 35 vuotiaana noin 50 v miehen kanssa ja toinen oli itse 45 v, kun sai noin 45 v "siittäjänsä" kanssa lapsen, myös luomusti ja lievillä älyllisillä lasten kehityshäiriöillä.
Ikäriski on aina ikäriski, niin biologisena kuin sosiaalisenakin. Ja jos ei vaan viehätä ikäistään vanhemmat, niin kuin ei minua viehätä, niin ei rakastukaan.
n47 v
Muistathan sen, että tällaiset ovat aika yksilökohtaisia päätöksiä ja yksityisasioita. Maailma on täynnä liittoja, joissa on unohdettu ikä ja eletään aivan muiden kriteerien mukaan. Esim. Hilkka Ahde oli nuori telinevoimistelijalupaus, kun rakastui itseään vanhempaan Mattiin, ja jäiSuomeen, vaikka oli lähdössä ulkomaille opiskelemaan. Kaikesta näki kuinka onni huokui siitä naisesta. Ne katseet ja rakkaus. Suri pitkään, ihan kuin Elina Kiikko-Kanerva Ilkkaansa.
Ja nyt hänellä on uusi kumppani. Elämä on elämisen arvoista. Muistoja ei vie kukaan.
Kaikenlaista voi myös näytellä. Ilkka tunnettiin kiinnostuksestaan liian nuoriin blondeihin ja Martti ahdisteli naisia töissä. Ihmeellistä että Ilkan tiedetyt naisystävät kumpikin tummia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori Maaret on saanut hyvää seksiä kokeneelta ketulta. Noinhan sen kuuluu mennäkin.
Mutta saako edelleen? En oikein jaksa uskoa. 46-vuotias nainen on elämänsä vedossa, 78-vuotiaalla miehellä ei enää seiso.
Ei ole seisonut sinun kanssa vai?
M81
Otapa ne vanhuspsykoosin lääkkeesi. Alkaa taas muistiharhat elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 46v ja en ottaisi ikinä itseäni vanhempaa miestä. Sopiva ikä olisi 36-46v välillä.
Niin, kun on olemassa myös sellainenkin asia kuin se psyykkinen ikätaso. Parikymppinen voi olla todella vakaa ja järkevä, kun taas vanhempi mies hullantuu joka hameen helmoista tai uhkapelaa perheen rahat jne.
Minkään ikäisellä uhkapelaajalla ja pettäjällä ei tee yhtään mitään. Roskiin!
Ja niin se itse pointti vaan vilahti täysin ohi, viuuuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ts. Vinkkinä naisille ottakaa vanhus riesoiksenne.
Juujuu, parempi vaan joku parikymppinen panosonni jolla on sivunarttuja sun muita rändömpanoja. Poonuspisteitä vielä jos se on joku lukutaidoton alibaba tai isomela afrikan ihme.
Öhöhö öhöh. Vaihtoehdot vanha kurapersus tai nuori kurapersus. Väliin jää ne normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu. Ja sitten kun yksi on haudassa voi ottaa toisen. Tutulla eka mies oli 30 v vanhempi ja viimeisen vuosikymmenen vanhuudenheikko. Seuraava mies sitten muutaman vuoden nuorempi häntä. Itse en olisi huolinut vanhaa ensimmäiseksikään, enkä varsinkaan lisääntymistarkoituksessa, mutta kukin tavallaan. Lapsesta ei tullut aivan terve. Samoin kahdella muulla tutulla, joista toinen sai lapsen noin 35 vuotiaana noin 50 v miehen kanssa ja toinen oli itse 45 v, kun sai noin 45 v "siittäjänsä" kanssa lapsen, myös luomusti ja lievillä älyllisillä lasten kehityshäiriöillä.
Ikäriski on aina ikäriski, niin biologisena kuin sosiaalisenakin. Ja jos ei vaan viehätä ikäistään vanhemmat, niin kuin ei minua viehätä, niin ei rakastukaan.
n47 v
Muistathan sen, että tällaiset ovat aika yksilökohtaisia päätöksiä ja yksityisasioita. Maailma on täynnä liittoja, joissa on unohdettu ikä ja eletään aivan muiden kriteerien mukaan. Esim. Hilkka Ahde oli nuori telinevoimistelijalupaus, kun rakastui itseään vanhempaan Mattiin, ja jäiSuomeen, vaikka oli lähdössä ulkomaille opiskelemaan. Kaikesta näki kuinka onni huokui siitä naisesta. Ne katseet ja rakkaus. Suri pitkään, ihan kuin Elina Kiikko-Kanerva Ilkkaansa.
Ja nyt hänellä on uusi kumppani. Elämä on elämisen arvoista. Muistoja ei vie kukaan.
Kaikenlaista voi myös näytellä. Ilkka tunnettiin kiinnostuksestaan liian nuoriin blondeihin ja Martti ahdisteli naisia töissä. Ihmeellistä että Ilkan tiedetyt naisystävät kumpikin tummia
Taisin sanoa, että Elina suri vuosia. Ei ole varmaan vieläkään toipunut. Hän antoi kaiken anteeksi, mikä taas ei kuulu muille mitenkään. Rakkaus on, edelleen. Petettykin voi rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhä nuorempia tulee markkinoille, tulee olemaan rumille läskinaisille kova paikka! Kuukautisveren ja virtsankarkailun tuoksut yltyvät kerrostalojen käytävillä!
Rumia, tyhmiä ja lyhyitä miehiä on ihan haitaksi asti. Mistä löytyykin ne pahimmat pahnan pohjat 🥴
Ihana rakkaustarina