Edes ylilauta ei ole niin sairas kuin tämä sivusto ja sen käyttäjät
Mitä sallitaan ja ei sallita, ei terveelle järjelle käy päähän.
Kommentit (56)
Mikään eikä kukaan estä menemästä sinne Ylilaudallesi. Vai eikö raha riitä? Ei tällä palstalla ole pakko hengailla.
Nnoudattakaa hyvät ihmiset iset tämän palstan säätöjä. Muu ei tätä muuta. Poistakaa porukalla heti asiattomat viestit. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
No kyllä täälläkin on jonkinlainen mode ja sairaimmat lähtee varmaan poistoon.
Mars takaisin laudallesi AP. Emme jää kaipaamaan.
Nykyinen poliittinen ilmapiiri tekee sen, että on ok olla muikku avoimesti vähemmistöjä kohtaan, tai ketä vaan kohtaan. Toisaalta, kun valtio ei enää elätä, niin se ketuttaa myös ihmisiä
Kukaan täällä tai muualla huutelijoista et ääneen sanoisi tai ainakaan suoraan kohteelleen.
Henkilökohtaisesti tulee kumminkin joku inhimillisyys esiin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä täälläkin on jonkinlainen mode ja sairaimmat lähtee varmaan poistoon.
Ei aina lähde! Ihan vapaasti saa uhkailla ja vaikka mitä!
Vauva palstalla kokoontuu äärimielipiteiden ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nnoudattakaa hyvät ihmiset iset tämän palstan säätöjä. Muu ei tätä muuta. Poistakaa porukalla heti asiattomat viestit. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Siis ihan oikeasti? Joku kollektiivinen yhdenmielisyys, ei eriäviä mielipitetiä. Vttu mikä sosialismi palsta,
🤸
It is what it is.
Wackofoorumi. 😩🤯
- Hubba El Ebba
🤸 x
Palsta on suljettava mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole sairas!
Olet sairaudentunnoton, jos trollaat täällä!
Hah, täältä on hiton paljon naisia siirtynyt laudalle, nuoremmista keski-ikäisiin kun täällä on niin mielenvikaista porukkaa. :D
PS.
Siellä saa vapaasti myös keskustella vuorokauden ympäri
Tähän auttaa vain naisilta netti kii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nnoudattakaa hyvät ihmiset iset tämän palstan säätöjä. Muu ei tätä muuta. Poistakaa porukalla heti asiattomat viestit. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Siis ihan oikeasti? Joku kollektiivinen yhdenmielisyys, ei eriäviä mielipitetiä. Vttu mikä sosialismi palsta,
Saa ja pitää olla eriä
vämielipide. Se miten sen selittää nii ettei panettele ketjussa muita keskustelijoita eikä vähättele, panettele eikä levittele väärää tietoa. Eikä mene kenenkään henkilökohtaiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, täältä on hiton paljon naisia siirtynyt laudalle, nuoremmista keski-ikäisiin kun täällä on niin mielenvikaista porukkaa. :D
PS.
Siellä saa vapaasti myös keskustella vuorokauden ympäri
Kunhan ei Ukrainaa kritisoi
Ei sinne russakkabotteja kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole sairas!
Olet sairaudentunnoton, jos trollaat täällä!
Onko se hyvä vai huono asia?!
Vierailija kirjoitti:
Tähän auttaa vain naisilta netti kii!
...ja sulta pää kii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nnoudattakaa hyvät ihmiset iset tämän palstan säätöjä. Muu ei tätä muuta. Poistakaa porukalla heti asiattomat viestit. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Siis ihan oikeasti? Joku kollektiivinen yhdenmielisyys, ei eriäviä mielipitetiä. Vttu mikä sosialismi palsta,
Saa ja pitää olla eriä
vämielipide. Se miten sen selittää nii ettei panettele ketjussa muita keskustelijoita eikä vähättele, panettele eikä levittele väärää tietoa. Eikä mene kenenkään henkilökohtaiseen elämään.
Minä en ole panetellut!
Ylilautalaiset ovat todellaisia hyväkäytöksisiä herrasmiehiä verrattuna tämän palstan raadolliseen kanalaumaan.
Öööööh öööööh