Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edes ylilauta ei ole niin sairas kuin tämä sivusto ja sen käyttäjät

Vierailija
27.06.2026 |

Mitä sallitaan ja ei sallita, ei terveelle järjelle käy päähän.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööh öööööh

Vierailija
2/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään eikä kukaan estä menemästä sinne Ylilaudallesi. Vai eikö raha riitä? Ei tällä palstalla ole pakko hengailla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nnoudattakaa hyvät ihmiset iset tämän palstan säätöjä.   Muu ei tätä muuta.  Poistakaa porukalla heti asiattomat viestit.  👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
4/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä täälläkin on jonkinlainen mode ja sairaimmat lähtee varmaan poistoon. 

Vierailija
5/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars takaisin laudallesi AP. Emme jää kaipaamaan.

Vierailija
6/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen poliittinen ilmapiiri tekee sen, että on ok olla muikku avoimesti vähemmistöjä kohtaan, tai ketä vaan kohtaan.  Toisaalta, kun valtio ei enää elätä, niin se ketuttaa myös ihmisiä

Kukaan täällä tai muualla huutelijoista et ääneen sanoisi tai ainakaan suoraan kohteelleen.

 Henkilökohtaisesti tulee kumminkin joku inhimillisyys esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä täälläkin on jonkinlainen mode ja sairaimmat lähtee varmaan poistoon. 

Ei aina lähde! Ihan vapaasti saa uhkailla ja vaikka mitä!

Vierailija
8/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva palstalla kokoontuu äärimielipiteiden ystävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnoudattakaa hyvät ihmiset iset tämän palstan säätöjä.   Muu ei tätä muuta.  Poistakaa porukalla heti asiattomat viestit.  👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Siis ihan oikeasti? Joku kollektiivinen yhdenmielisyys, ei eriäviä mielipitetiä. Vttu mikä sosialismi palsta, 

 

🤸

It is what it is.

Wackofoorumi. 😩🤯

- Hubba El Ebba

🤸 x

Vierailija
10/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on suljettava mahdollisimman pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole sairas!

Vierailija
12/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole sairas!

Olet sairaudentunnoton, jos trollaat täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, täältä on hiton paljon naisia siirtynyt laudalle, nuoremmista keski-ikäisiin kun täällä on niin mielenvikaista porukkaa. :D

 

PS.

 

Siellä saa vapaasti myös keskustella vuorokauden ympäri

Vierailija
14/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän auttaa vain naisilta netti kii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnoudattakaa hyvät ihmiset iset tämän palstan säätöjä.   Muu ei tätä muuta.  Poistakaa porukalla heti asiattomat viestit.  👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Siis ihan oikeasti? Joku kollektiivinen yhdenmielisyys, ei eriäviä mielipitetiä. Vttu mikä sosialismi palsta, 

Saa ja pitää olla eriä 

vämielipide. Se miten sen selittää nii  ettei panettele ketjussa muita keskustelijoita eikä vähättele, panettele eikä levittele väärää tietoa.  Eikä mene kenenkään henkilökohtaiseen elämään.

Vierailija
16/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, täältä on hiton paljon naisia siirtynyt laudalle, nuoremmista keski-ikäisiin kun täällä on niin mielenvikaista porukkaa. :D

 

PS.

 

Siellä saa vapaasti myös keskustella vuorokauden ympäri

Kunhan ei Ukrainaa kritisoi 

Ei sinne russakkabotteja kaivata.

Vierailija
17/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole sairas!

Olet sairaudentunnoton, jos trollaat täällä!

Onko se hyvä vai huono asia?!

Vierailija
18/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän auttaa vain naisilta netti kii!

...ja sulta pää kii

Vierailija
19/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nnoudattakaa hyvät ihmiset iset tämän palstan säätöjä.   Muu ei tätä muuta.  Poistakaa porukalla heti asiattomat viestit.  👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Siis ihan oikeasti? Joku kollektiivinen yhdenmielisyys, ei eriäviä mielipitetiä. Vttu mikä sosialismi palsta, 

Saa ja pitää olla eriä 

vämielipide. Se miten sen selittää nii  ettei panettele ketjussa muita keskustelijoita eikä vähättele, panettele eikä levittele väärää tietoa.  Eikä mene kenenkään henkilökohtaiseen elämään.

Minä en ole panetellut!

Vierailija
20/56 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilautalaiset ovat todellaisia hyväkäytöksisiä herrasmiehiä verrattuna tämän palstan raadolliseen kanalaumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi