Säilyykö kaupan hiusväri avattuna
Millaisia kaupan hiusvärit ovat nykyään, säilyykö väripurkki ja kehite avattuna ettei kaikkea tarvitse käyttää kerralla? Tytär haluaisi värjätä etuhiuksiinsa parit vaaleat raidat, väriainetta menisi niin vähän ettei siihen tosiaankaan saa kaikkea menemään kerralla. Mielestäni tuhlausta ostaa hänelle väriä, jos sitten puolet joutuu heittämään pois.
Valaiskaa tietävämmät, en ole vuosiin värjännyt kaupan väreillä niin en tiedä millaisia ovat nykyään.
Kommentit (17)
Ainakin noissa mun kaapissa olevissa vaalennusaineissa lukee, että säilyvät 12 kk avaamisesta.
Huonosti säilyy avattuna, varsinkin se hapetin. Itse väri säilyy paremmin, mutta sitten joutuu ostamaan vetyperoksidia tilalle.
Saako sitä ostettua kaupasta erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Huonosti säilyy avattuna, varsinkin se hapetin. Itse väri säilyy paremmin, mutta sitten joutuu ostamaan vetyperoksidia tilalle.
Saako vetyperoksidia ostettua kaupasta erikseen?
Kyllä säilyy. Ovat ihan samaa ainetta kuin kampaamoissakin, ja sielläkin säilytetään avattuja purkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti säilyy avattuna, varsinkin se hapetin. Itse väri säilyy paremmin, mutta sitten joutuu ostamaan vetyperoksidia tilalle.
Saako vetyperoksidia ostettua kaupasta erikseen?
Etsi tuolta https://shop.newhairstore.fi/hiukset/
Voisi hyvin löytyäkin.
Väri säilyy ja hapete säilyy, RAJALLISEN ajan, valmiiksi sekoitettu väri ei säily!! Eli sekoita tarvitsemasi määrä muoviastiassa niin voit käyttää useamman kerran pienien alueiden värjäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Väri säilyy ja hapete säilyy, RAJALLISEN ajan, valmiiksi sekoitettu väri ei säily!! Eli sekoita tarvitsemasi määrä muoviastiassa niin voit käyttää useamman kerran pienien alueiden värjäämiseen.
Ja korkit kannattaa pitää kiinni. Muuten aineet hapettuvat, eivätkä tartu enää.
Siis säilyy JOS et sekoita niitä aineita yhteen eli jos oot jo sekoittanut se pitää käyttää kerralla tai heittää menee. Purkki voi myös räjähtää oikeesti jos säilyttää liikaa mut tosiaan joo säilyy erikseen itse kehitejauhe ja väri. Tai Riippuu mistä väristä puhut. ne yleensä kirjavat suoravärit jostain esim cybershopista säilyy kyllä. Hennaväreistä ei tietoa
Vierailija kirjoitti:
Siis säilyy JOS et sekoita niitä aineita yhteen eli jos oot jo sekoittanut se pitää käyttää kerralla tai heittää menee. Purkki voi myös räjähtää oikeesti jos säilyttää liikaa mut tosiaan joo säilyy erikseen itse kehitejauhe ja väri. Tai Riippuu mistä väristä puhut. ne yleensä kirjavat suoravärit jostain esim cybershopista säilyy kyllä. Hennaväreistä ei tietoa
Tarkoitus olisi siis tehdä tyttärelle muutamat blondit raidat tavallisella vaalealla kestovärillä, värin ajattelin ostaa ihan prismasta tai cittarista.
AP
Osta tuubi. Se säilyy.
Ne sekoitettavat pitää varmaan käyttää samantien.
Jos et sekoita niin säilyvät omissa pusseissa ja pulloissaan. Jos sekoitat, eivät säily.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä säilyy. Ovat ihan samaa ainetta kuin kampaamoissakin, ja sielläkin säilytetään avattuja purkkeja.
Kannattaa ottaa pulloista vain osa ja sekoittaa yhteen.
Kyllä säilyy. Itse värjään n. kuukauden välein ja käytän yhdellä kertaa puolet aineista.
Itselläni tukka lyhentynyt vuosien aikana niin paljon, että yhdestä väripaketista riittää minulle varmaan 6 värjäyskertaa (1,5 kk välein) ja mitään mutkia ei ole tullut matkaan tämän menettelytavan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä säilyy. Ovat ihan samaa ainetta kuin kampaamoissakin, ja sielläkin säilytetään avattuja purkkeja.
Juu, mutta korkit hapettin pulloissa ym.
Ei säily, ja se lukee kyllä siellä paketissakin.