Pitääkö perussuomalaiset Jussi Halla-ahoa älykkäänä, koska hän osaa ajaa polkupyörällä?
Kommentit (73)
En usko että Halla-aho on lähtenyt Ouluun pyöräileen, joten on perussuomalaisilla joku toinenkin älykkö.
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Pitää olla itsekin älykkö, että arvostaa Jussin älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla itsekin älykkö, että arvostaa Jussin älykkyyttä.
Kuten vaikka Jani Mäkelä?
Persuilla on tosiaan aika matalat kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla itsekin älykkö, että arvostaa Jussin älykkyyttä.
Kuten vaikka Jani Mäkelä?
Tarkoitatko ehkä 'päiväunissaan erikoisjoukoista kieltäytynyttä' -Jania?
Osaako se? Siis ilman apupyöriä? En tiennytkään...
Olisihan se vasurille ihmeellistä edes tuollainen taito
Vierailija kirjoitti:
Osaako se? Siis ilman apupyöriä? En tiennytkään...
Se on eduskuntatalon käytävillä treenannu. Ystävänsä ja puoluetoverinsa Teemuhan kertoi, että siellä ei oikein oo mitään tekemistä..
Pyörällä ajaminen on yllättävän vaikeaa, tietäsitte jos olisitte koskaan kokeillut.
Osaa melkein lukea ja kirjoitaa.
Peräaukko kummassakin päässä ruuansulatuskanavaa on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako se? Siis ilman apupyöriä? En tiennytkään...
Se on eduskuntatalon käytävillä treenannu. Ystävänsä ja puoluetoverinsa Teemuhan kertoi, että siellä ei oikein oo mitään tekemistä..
Temu on treenannut kaljottelua. Onkos Jussi sattuneista geneettisistä syystä puolukkamehumiehiä?
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se vasurille ihmeellistä edes tuollainen taito
Useimmille persuille suoraan käveleinen on haastavaa. Siksi esim Sanna Antikainen kulkee 30 m matkat taksilla.
Onko se Oulun puukottaja-pyöräilijä persu?
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Olen nähnyt sirkuksessa kun karhu pyöräilee!
Vihervassarit ainakin pitää Jussia vähä-älyisenä, koska luopui autosta ja pyöräilee töihin lihasvoimin. Siksi särkivät Jussin pyörän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Olen nähnyt sirkuksessa kun karhu pyöräilee!
Sen takia naiset valitseekin ennemmin karhun kuin miehen: se on älykkäämpi!
Pitääkö palstalaiset ketjun aloittajaa älykkäänä vai helvetin tyhmänä?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö palstalaiset ketjun aloittajaa älykkäänä vai helvetin tyhmänä?
Itse pidän itseäni helvetin tyhmänä, mutta en osaakkaan pyöräillä.
-ap
Silmälasit myös ja päältä kalju.