Pitääkö perussuomalaiset Jussi Halla-ahoa älykkäänä, koska hän osaa ajaa polkupyörällä?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit ainakin pitää Jussia vähä-älyisenä, koska luopui autosta ja pyöräilee töihin lihasvoimin. Siksi särkivät Jussin pyörän.
Niinhän se Jussi-parka väitti, vaan kun ei yhdessäkään fillarissa ole omistajan nimeä eikä rekisterinumeroa, josta sen voisi selvittää. Mutta kuten sinustakin näimme, persujen ÄO on sangen matala :D
(ja oheisesta tiedeartikkelista)
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797611421206
Demarit varmaan ottaisivat Eirasta aina taksin alle kilometrin päähän eduskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Oikeistolaisilla on korkeampi älykkyysosamäärä kuin vasemmistolaisilla. Kyllähän vassarit aikamoisia apinoita ovat, koska ovat ali-ihmisiä.
Ihan suotta intät kun tutkimustulokset kertovat päinvastaista :D Edelleenkin odotan sitä tiedelähdettäsi. Omani on tässä:
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797611421206
"äärioikeistolaiseksi varttuneet olivat jo lapsina paljon ikäisiään matalaälyisempiä ja iän myötä ero kasvoi."
Vierailija kirjoitti:
Demarit varmaan ottaisivat Eirasta aina taksin alle kilometrin päähän eduskuntaan.
Ketkä demarit asuu Eirassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se vasurille ihmeellistä edes tuollainen taito
Useimmille persuille suoraan käveleinen on haastavaa. Siksi esim Sanna Antikainen kulkee 30 m matkat taksilla.
Muistanpa, että Virheillä on Eduskunnassa ennätys veronmaksajain rahojen tuhlaamisessa turhiin taksimatkoihin!
Seuraavana tulevat muut sosialistit ja fasistipunikit, kuten SDP.
Lähde?
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/7723682
"Outokumpulainen Sanna Antikainen ajoi kolmessa kuukaudessa 60 taksimatkaa eduskunnan kortilla."
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on tosiaan aika matalat kriteerit.
Halla-aho koulutukseltaan tohtori. Kyllä se jotain älykkyydestäkin kertoo, tosin sitä taitaa olla joka toinen palstalainen, kertomansa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Demarit varmaan ottaisivat Eirasta aina taksin alle kilometrin päähän eduskuntaan.
Onneks Pekka ja Sanna kävelee yhdessä sata metriä kosteiden pikkujoulujen jälkeen samaan taloon, mutta tietenkin ERI asuntoon. Onhan Pekka uskonmiehiä 😇 Eiku taksillahan ne menikin ja sen jälkeen Pekasta tulikin poikamies, kun Seiskakin sen taksimatkan bongasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Oikeistolaisilla on korkeampi älykkyysosamäärä kuin vasemmistolaisilla. Kyllähän vassarit aikamoisia apinoita ovat, koska ovat ali-ihmisiä.
Vanha totuus on, että puoluekanta korreloi älykkyyteen. Pohjimmiltaan kyse on kyvystä pystyä järkeilemään syy-seuraussuhdetta pitemmälle. Tämä mahdollistaa myös empatian, johon vasemmistolaiset eivät pysty. Esimerkkinä Marinin viiden v**un hallitus, joka poisti ns. eläkeputken vaikka yli 55-vuotiaiden on käytännössä mahdotonta työllistyä nyky-Suomessa!
Juuri siksi sosialismi ei voi toimia missään pitkän päälle.
Despite their important implications for interpersonal behaviors and relations, cognitive abilities have been largely ignored as explanations of prejudice. We proposed and tested mediation models in which lower cognitive ability predicts greater prejudice, an effect mediated through the endorsement of right-wing ideologies (social conservatism, right-wing authoritarianism) and low levels of contact with out-groups. In an analysis of two large-scale, nationally representative United Kingdom data sets (N = 15,874), we found that lower general intelligence (g) in childhood predicts greater racism in adulthood, and this effect was largely mediated via conservative ideology. A secondary analysis of a U.S. data set confirmed a predictive effect of poor abstract-reasoning skills on antihomosexual prejudice, a relation partially mediated by both authoritarianism and low levels of intergroup contact. All analyses controlled for education and socioeconomic status. Our results suggest that cognitive abilities play a critical, albeit underappreciated, role in prejudice. Consequently, we recommend a heightened focus on cognitive ability in research on prejudice and a better integration of cognitive ability into prejudice models.
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797611421206
Äärioikeistolaiset ovat muita tyhmempiä. Vertaisarvioitu, erittäin laajalla aineistolla tehty tieteellinen tutkimus eli tätä nykyä TOTUUS. Juuri siksihän persut vihaavat tiedettä ja tutkimusta, kun eivät osaa niitä eivätkä saa vääristellyksi mieleisiään tutkimustuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän voidaan verrata Fatima Diarreaan, joka kinusi Helkamalta kalliin sähköpolkupyörän lahjukseksi Hell-sink-in kaupunkipyöräjutussa, mutta ei ole ilmeisesti vieläkään oppinut ajamaan sillä - vai onko joku muka nähnyt?
Kestääköhän pyörä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on tosiaan aika matalat kriteerit.
Halla-aho koulutukseltaan tohtori. Kyllä se jotain älykkyydestäkin kertoo, tosin sitä taitaa olla joka toinen palstalainen, kertomansa mukaan.
Niin ja jakoi 8 vuotta käydä Vieraissa ja teetti syrjähyppylapsen. On se kova, 😝
!PS:n kansanedustaja on ajanut 2 kertaa maapallon ympäri 2 vuodessa – Lasku veronmaksajille 45 000 euroa
Eduskunta on maksanut kansanedustajille verovapaita kilometrikorvauksia miljoonan euron edestä tällä vaalikaudella. Kolme PS-edustajaa on saanut korvauksia yli 40 000 euroa.!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/70ff26cc-ccb8-46d8-898e-fe267ecbc…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Vertaa omaa koulutustasoa Jussiin se kertoo jotain,epäilen ettet osaa lukea kirjoitat välttävästi.
Suomessa korkeimmin koulutetut äänestäjäkunnat ovat Vihreillä, RKP:llä ja Kokoomuksella. Näiden puolueiden kannattajissa on keskimääräistä enemmän korkeakoulututkinnon, erityisesti yliopistotutkinnon suorittaneita. [1, 2, 3]
Yksityiskohtaisemmat puolueiden äänestäjäprofiilit koulutuksen mukaan:
Vihreät: Äänestäjäkunnassa on erittäin korkea osuus korkeakoulutettuja, ja puolue kerää erityisesti paljon nais- ja opiskelijaääniä. Vihreiden ehdokkaiden koulutustaso on perinteisesti ollut puolueiden kärkeä. [1, 2]
RKP: Puolueen äänestäjissä on perinteisesti korostunut korkea koulutustaso ja vakaa sosioekonominen asema.
Kokoomus: Puolue saa vahvaa kannatusta ylemmiltä toimihenkilöiltä ja hyvin toimeentulevilta, joilla on usein korkea-asteen tutkinto.
https://www.vaalitutkimus.fi/report/raportti/puolueiden-aanestajat/
PS loistaa yhdessä asiassa: työttömien ja rikostuomion saaneiden ehdokkaiden ja äänestäjien määrässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on tosiaan aika matalat kriteerit.
Halla-aho koulutukseltaan tohtori. Kyllä se jotain älykkyydestäkin kertoo, tosin sitä taitaa olla joka toinen palstalainen, kertomansa mukaan.
Niin ja jakoi 8 vuotta käydä Vieraissa ja teetti syrjähyppylapsen. On se kova, 😝
Jussi jaksaa polkea sekä pyörää että...
Missäs Halla-aho on? Matkustanut Ouluun pyöräilemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako se? Siis ilman apupyöriä? En tiennytkään...
Se on eduskuntatalon käytävillä treenannu. Ystävänsä ja puoluetoverinsa Teemuhan kertoi, että siellä ei oikein oo mitään tekemistä..
Helposti voi olla poissa esim TV,n viihdeohjelmissa viikon jos toisenkin
Temuhan haahuilee hautuumaalla päivät kaljottelemassa kun ei ole mitään tekemistä. Ei kai tuo haittaa jos joku reippaampi käyttää luppoajan tosi-tv-kisassa, jossa mitataan fyysistä ja henkistä kanttia (jota persuilla ei ole. Esim. Mäkelän Janihan alkaisi vollottaa jo ekassa käskynjaossa että hänellä on ihan liian pienet saappaat.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se vasurille ihmeellistä edes tuollainen taito
Useimmille persuille suoraan käveleinen on haastavaa. Siksi esim Sanna Antikainen kulkee 30 m matkat taksilla.
Muistanpa, että Virheillä on Eduskunnassa ennätys veronmaksajain rahojen tuhlaamisessa turhiin taksimatkoihin!
Seuraavana tulevat muut sosialistit ja fasistipunikit, kuten SDP.
Sunalla ennätys km korvauksissa ja taximatkoissa taattua SDP touhua
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Hän uskaltaa kyseenalaistaa järjettömiä asioita, joista ei ole saanut aiemmin korrektiussyistä keskustella. Älyllisesti perustellen ilman tunteisiin vetoamista. Siitä monet suomalaiset pitävät. En tiedä, onko hän sinällään mikään suuri älykkö.
Eihän hän mikään älykkö ole. Mutta muihin persuihin verrattuna toki, kun osaa lukea, kirjoittaa ja puhua kirjakieltä. Persueliitillä heittää tämä kirjakielivaihe ei opettajatätimoodi defensiivisesti päälle kun ne joutuu median eteen. Pakonomainen kirjakieli kertoo, että yritetään hillitä tunteita ja äänen vapinaa, saada aikaa miettimiseen. Eikä se kirjakielikään osu ihan kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako se? Siis ilman apupyöriä? En tiennytkään...
Se on eduskuntatalon käytävillä treenannu. Ystävänsä ja puoluetoverinsa Teemuhan kertoi, että siellä ei oikein oo mitään tekemistä..
Helposti voi olla poissa esim TV,n viihdeohjelmissa viikon jos toisenkin
Temuhan haahuilee hautuumaalla päivät kaljottelemassa kun ei ole mitään tekemistä. Ei kai tuo haittaa jos joku reippaampi käyttää luppoajan tosi-tv-kisassa, jossa mitataan fyysistä ja henkistä kanttia (jota persuilla ei ole. Esim. Mäkelän Janihan alkaisi vollottaa jo ekassa käskynjaossa että hänellä on ihan liian pienet saappaat.)
Oi sentään, naurahdin ihan ääneen, kun ajattelin Jania motivaatiomontulla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Vertaa omaa koulutustasoa Jussiin se kertoo jotain,epäilen ettet osaa lukea kirjoitat välttävästi.
No, sinä se et osaa edes kirjoittaa. Neljä kirjoitusvirhettä yhdessä lauseessa todistaa sen..
Ne eivät ole pelkästään kirjoitus- vaan aika pahoja kielioppivirheitä. Persu ei siis pärjää muille natiiveille edes äidinkielessään.
Jussi uhriutui julkisuudessa, kunnes totuus selvisi.