Pitääkö perussuomalaiset Jussi Halla-ahoa älykkäänä, koska hän osaa ajaa polkupyörällä?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Vertaa omaa koulutustasoa Jussiin se kertoo jotain,epäilen ettet osaa lukea kirjoitat välttävästi.
No, sinä se et osaa edes kirjoittaa. Neljä kirjoitusvirhettä yhdessä lauseessa todistaa sen..
Ne eivät ole pelkästään kirjoitus- vaan aika pahoja kielioppivirheitä. Persu ei siis pärjää muille natiiveille edes äidinkielessään.
Mutta maahanmuuttajilta vaaditaan täydellinen kielitaito jo ennenkuin ne edes ylittää Suomen rajan.
Ei persueliittiin pääsyyn muuta tarvita kuin että osaa auttavasti lukea ja kirjoittaa. Normipersuhan lukee lehdistäkin vain otsikot ja ymmärtää jopa ne väärin.
Eduskuntapersu joutuu lukemaan vähän enemmän, paitsi Temu Keskikalja, joka käyttää sen ajan kaljotteluun koska häntä ei muu kiinnosta kuin natseilu ja juominen.
Ei muuten ole mikään häävi historioitsija vaan vääristelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako se? Siis ilman apupyöriä? En tiennytkään...
Se on eduskuntatalon käytävillä treenannu. Ystävänsä ja puoluetoverinsa Teemuhan kertoi, että siellä ei oikein oo mitään tekemistä..
Helposti voi olla poissa esim TV,n viihdeohjelmissa viikon jos toisenkin
Onneks Jani kieltäytyi, kun häntä "pyydettiin" osallistumaan. Siinä on mies, joka ottaa aina kaikki muut ihmiset ja tilanteet huomioon!
Jani on hieno mies, menee vielä pitkälle ehkä jopa presitentiksi
Menee pitkälle joka ilta ja tippuu eduskunnasta 2027, kuten 66% eduskuntapersuista.
Jussi osaa ajaa polkupyörällä ja groomata kokoomusnuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako se? Siis ilman apupyöriä? En tiennytkään...
Se on eduskuntatalon käytävillä treenannu. Ystävänsä ja puoluetoverinsa Teemuhan kertoi, että siellä ei oikein oo mitään tekemistä..
Helposti voi olla poissa esim TV,n viihdeohjelmissa viikon jos toisenkin
Onneks Jani kieltäytyi, kun häntä "pyydettiin" osallistumaan. Siinä on mies, joka ottaa aina kaikki muut ihmiset ja tilanteet huomioon!
Jani on hieno mies, menee vielä pitkälle ehkä jopa presitentiksi
Menee pitkälle joka ilta ja tippuu eduskunnasta 2027, kuten 66% eduskuntapersuista.
Sittenpähän jää enemmän aikaa Tehtaanpuiston puskissa päivystämiaeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Oikeistolaisilla on korkeampi älykkyysosamäärä kuin vasemmistolaisilla. Kyllähän vassarit aikamoisia apinoita ovat, koska ovat ali-ihmisiä.
Vanha totuus on, että puoluekanta korreloi älykkyyteen. Pohjimmiltaan kyse on kyvystä pystyä järkeilemään syy-seuraussuhdetta pitemmälle. Tämä mahdollistaa myös empatian, johon vasemmistolaiset eivät pysty. Esimerkkinä Marinin viiden v**un hallitus, joka poisti ns. eläkeputken vaikka yli 55-vuotiaiden on käytännössä mahdotonta työllistyä nyky-Suomessa!
Juuri siksi sosialismi ei voi toimia missään pitkän päälle.
Despite their important implications for interpersonal behaviors and relations, cognitive abilities have been largely ignored as explanations of prejudice. We proposed and tested mediation models in which lower cognitive ability predicts greater prejudice, an effect mediated through the endorsement of right-wing ideologies (social conservatism, right-wing authoritarianism) and low levels of contact with out-groups. In an analysis of two large-scale, nationally representative United Kingdom data sets (N = 15,874), we found that lower general intelligence (g) in childhood predicts greater racism in adulthood, and this effect was largely mediated via conservative ideology. A secondary analysis of a U.S. data set confirmed a predictive effect of poor abstract-reasoning skills on antihomosexual prejudice, a relation partially mediated by both authoritarianism and low levels of intergroup contact. All analyses controlled for education and socioeconomic status. Our results suggest that cognitive abilities play a critical, albeit underappreciated, role in prejudice. Consequently, we recommend a heightened focus on cognitive ability in research on prejudice and a better integration of cognitive ability into prejudice models.
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797611421206
Äärioikeistolaiset ovat muita tyhmempiä. Vertaisarvioitu, erittäin laajalla aineistolla tehty tieteellinen tutkimus eli tätä nykyä TOTUUS. Juuri siksihän persut vihaavat tiedettä ja tutkimusta, kun eivät osaa niitä eivätkä saa vääristellyksi mieleisiään tutkimustuloksia.
Oikeistokonservatiivinen ei ole äärioikeistoa. TERMIT KUNTOON
Mestari on myös kitaramestari. Voi vassari kokeilla onnistuuko?
Jussi valitsi persut koska hän erottuisi älykkyydellään vajaamielisten joukosta.
Jussi osaa pyöräillä ja polttaa röökiä samaan aikaan. Se vaatii jo taitoa, pyörän hallintaa yhdellä kädellä ja hengityksen rytmittämistä imujen välillä. Ei ole ihan jokapojasta siihen. Siksi Mestari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Vertaa omaa koulutustasoa Jussiin se kertoo jotain,epäilen ettet osaa lukea kirjoitat välttävästi.
No, sinä se et osaa edes kirjoittaa. Neljä kirjoitusvirhettä yhdessä lauseessa todistaa sen..
Ne eivät ole pelkästään kirjoitus- vaan aika pahoja kielioppivirheitä. Persu ei siis pärjää muille natiiveille edes äidinkielessään.
Mutta maahanmuuttajilta vaaditaan täydellinen kielitaito jo ennenkuin ne edes ylittää Suomen rajan.
Valetta, missä noin sanotaan, ja kuka sanoo
Brysselissä ollessaan Jussi Halla-aho äänesti muiden Putinin rahoittaminen äärioikeistoIaisten ryhmien mukana kaikkia Venäjä-pakotteita vastaan.
Jussi Halla-aho on osa ratkaisua. Oman auton käyttäjät on itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho on osa ratkaisua. Oman auton käyttäjät on itsekkäitä.
Niin. Siihen tarvitaan myös ajokortti. Sitä ei joka jussi saakaan.
Onkohan Juice käynyt Oulussa pyöräilemässä viime aikoina? Osallistumassa hallituksen "Me puhumme teoin"-kampanjaan? Ryde ainakin on hienosti osallistunut tähän yhdenvertaisuus-projektiin.
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797611421206
Siinä tiedelähde persujen (äärioikeiston) matalampiälyisyydestä verrattuna kaikkiin muihin ihmisiin.