Pitääkö perussuomalaiset Jussi Halla-ahoa älykkäänä, koska hän osaa ajaa polkupyörällä?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brysselissä ollessaan Jussi Halla-aho äänesti muiden Putinin rahoittaminen äärioikeistoIaisten ryhmien mukana kaikkia Venäjä-pakotteita vastaan.
Ei yllätä.
Jep, persuthan valehtelee lähes joka asiassa.
Halusivat myös venäjän kielen Itä-Suomen kouluihin ja kannattivat intohimoisesti Rosatomia Suomeen. Ukrainan suursodankin jälkeen olivat vielä EU-parlamentin ID-ryhmässä muiden Kremlin rahoittamien äärioikeistolaisten kanssa. Jussihan oli yksi perustajajäsenistä. Laativat 2015 - Krimin valloituksen jälkeen - puolustusselonteon puolueessa, jossa vastustettiin NATO-jäsenyyttä.
Persut vastustivat koko Halla-ahon puheenjohtajakauden ajan Natoa eikä sitä muutettu Purrankaan aikana
Onko mitään todisteita että Halla-aho ajaa pyörällä, jos vain taluttelee sitä ympäriinsä imagosyistä?
Vierailija kirjoitti:
En älykkäänä, mutta jollain lailla kyvykkäänä, kun on oppinut pyörällä ajamaan 🤭
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään todisteita että Halla-aho ajaa pyörällä, jos vain taluttelee sitä ympäriinsä imagosyistä?
Käykö vielä Vesalassa polkemassa?
Vierailija kirjoitti:
Jussi osaa ajaa polkupyörällä ja groomata kokoomusnuoria.
Fiksu kaveri. Osaa valita kohteekseen hitaalla käyvät ja helposti manipuloitavat mt-tapaukset.
Kertakaikkiaan, miten hän voi osata kun ei ole käynyt opiskelemassa saapujanaisten pyöräilykurssia. Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään todisteita että Halla-aho ajaa pyörällä, jos vain taluttelee sitä ympäriinsä imagosyistä?
Käykö vielä Vesalassa polkemassa?
Eikös Mestari polkenut samaa kokoomusleidia 8 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi osaa ajaa polkupyörällä ja groomata kokoomusnuoria.
Fiksu kaveri. Osaa valita kohteekseen hitaalla käyvät ja helposti manipuloitavat mt-tapaukset.
Totta, punavihreät näyttäytyvät poikkeuksellisen hölmöiltä yrittäessä depatoida Jussin kanssa. Melkein ymmärrän miksi punavihreät haluavat sensuroida ja estää kaiken keskustelun, näyttäytyyhän tuo Jussin ylivertaisuus punavihreisiin nähden kun veisi tikkarin lapselta.
Mutta että retardeja punavihreät, olisiko äo heillä alle 75?
Onko Rantasen perheessä saatu klamydiakierre katkaistua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään todisteita että Halla-aho ajaa pyörällä, jos vain taluttelee sitä ympäriinsä imagosyistä?
Käykö vielä Vesalassa polkemassa?
Eikös Mestari polkenut samaa kokoomusleidia 8 vuotta?
Jussilla oli sekä vaimo, että salarakas samanaikaisesti kantavana. Salarakkaan kanssa siittämänsä lapsen julisti tv- ohjelmassa valitettavaksi virheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Rantasen perheessä saatu klamydiakierre katkaistua?
Olisi syytä hoitaa kyllä ettei pääse pesimään aivoihin kuten punavihreillä.
Ei, Halla-aho on älykäs, koska saa aina vihervassarit näyttämään joka haastattelussa aika vajailta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Rantasen perheessä saatu klamydiakierre katkaistua?
Emäntä ei ole ehtinyt syödä lääkkeitä, kun on ollut kommentointikiireitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö palstalaiset ketjun aloittajaa älykkäänä vai helvetin tyhmänä?
Itse pidän itseäni helvetin tyhmänä, mutta en osaakkaan pyöräillä.
-ap
Et osaa myöskään suomen kielioppia. Osaatko siis mitään muutakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit varmaan ottaisivat Eirasta aina taksin alle kilometrin päähän eduskuntaan.
Ketkä demarit asuu Eirassa?
Demarit asuvat Töölön vähävaraisten työläisten kaupunginosassa.
Sillä on korkea otsa (ja silmät kaukana toisistaan) sekä tutkinto semantiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi osaa ajaa polkupyörällä ja groomata kokoomusnuoria.
Fiksu kaveri. Osaa valita kohteekseen hitaalla käyvät ja helposti manipuloitavat mt-tapaukset.
Totta, punavihreät näyttäytyvät poikkeuksellisen hölmöiltä yrittäessä depatoida Jussin kanssa. Melkein ymmärrän miksi punavihreät haluavat sensuroida ja estää kaiken keskustelun, näyttäytyyhän tuo Jussin ylivertaisuus punavihreisiin nähden kun veisi tikkarin lapselta.
Mutta että retardeja punavihreät, olisiko äo heillä alle 75?
Mutta että retardeja yrittäessä depatoida? Taisit juuri tahtomattasi todistaa jotain.
Halla-Aho ja Li Andersson ovat poikkeuksellisen fiksuja poliitikoiksi, vaikka kummankin puoluekanta on itselleni täysin väärä. No oikeaa en tällä hetkellä löydäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö palstalaiset ketjun aloittajaa älykkäänä vai helvetin tyhmänä?
Itse pidän itseäni helvetin tyhmänä, mutta en osaakkaan pyöräillä.
-ap
Et osaa myöskään suomen kielioppia. Osaatko siis mitään muutakaan?
En.
-ap
Halusivat myös venäjän kielen Itä-Suomen kouluihin ja kannattivat intohimoisesti Rosatomia Suomeen. Ukrainan suursodankin jälkeen olivat vielä EU-parlamentin ID-ryhmässä muiden Kremlin rahoittamien äärioikeistolaisten kanssa. Jussihan oli yksi perustajajäsenistä. Laativat 2015 - Krimin valloituksen jälkeen - puolustusselonteon puolueessa, jossa vastustettiin NATO-jäsenyyttä.