Pitääkö perussuomalaiset Jussi Halla-ahoa älykkäänä, koska hän osaa ajaa polkupyörällä?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Oikeistolaisilla on korkeampi älykkyysosamäärä kuin vasemmistolaisilla. Kyllähän vassarit aikamoisia apinoita ovat, koska ovat ali-ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se vasurille ihmeellistä edes tuollainen taito
Useimmille persuille suoraan käveleinen on haastavaa. Siksi esim Sanna Antikainen kulkee 30 m matkat taksilla.
Muistanpa, että Virheillä on Eduskunnassa ennätys veronmaksajain rahojen tuhlaamisessa turhiin taksimatkoihin!
Seuraavana tulevat muut sosialistit ja fasistipunikit, kuten SDP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Oikeistolaisilla on korkeampi älykkyysosamäärä kuin vasemmistolaisilla. Kyllähän vassarit aikamoisia apinoita ovat, koska ovat ali-ihmisiä.
Vanha totuus on, että puoluekanta korreloi älykkyyteen. Pohjimmiltaan kyse on kyvystä pystyä järkeilemään syy-seuraussuhdetta pitemmälle. Tämä mahdollistaa myös empatian, johon vasemmistolaiset eivät pysty. Esimerkkinä Marinin viiden v**un hallitus, joka poisti ns. eläkeputken vaikka yli 55-vuotiaiden on käytännössä mahdotonta työllistyä nyky-Suomessa!
Juuri siksi sosialismi ei voi toimia missään pitkän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Vertaa omaa koulutustasoa Jussiin se kertoo jotain,epäilen ettet osaa lukea kirjoitat välttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako se? Siis ilman apupyöriä? En tiennytkään...
Se on eduskuntatalon käytävillä treenannu. Ystävänsä ja puoluetoverinsa Teemuhan kertoi, että siellä ei oikein oo mitään tekemistä..
Helposti voi olla poissa esim TV,n viihdeohjelmissa viikon jos toisenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se vasurille ihmeellistä edes tuollainen taito
Useimmille persuille suoraan käveleinen on haastavaa. Siksi esim Sanna Antikainen kulkee 30 m matkat taksilla.
Muistanpa, että Virheillä on Eduskunnassa ennätys veronmaksajain rahojen tuhlaamisessa turhiin taksimatkoihin!
Seuraavana tulevat muut sosialistit ja fasistipunikit, kuten SDP.
Sunalla ennätys km korvauksissa ja taximatkoissa taattua SDP touhua
Hän uskaltaa kyseenalaistaa järjettömiä asioita, joista ei ole saanut aiemmin korrektiussyistä keskustella. Älyllisesti perustellen ilman tunteisiin vetoamista. Siitä monet suomalaiset pitävät. En tiedä, onko hän sinällään mikään suuri älykkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Vertaa omaa koulutustasoa Jussiin se kertoo jotain,epäilen ettet osaa lukea kirjoitat välttävästi.
No, sinä se et osaa edes kirjoittaa. Neljä kirjoitusvirhettä yhdessä lauseessa todistaa sen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako se? Siis ilman apupyöriä? En tiennytkään...
Se on eduskuntatalon käytävillä treenannu. Ystävänsä ja puoluetoverinsa Teemuhan kertoi, että siellä ei oikein oo mitään tekemistä..
Helposti voi olla poissa esim TV,n viihdeohjelmissa viikon jos toisenkin
Onneks Jani kieltäytyi, kun häntä "pyydettiin" osallistumaan. Siinä on mies, joka ottaa aina kaikki muut ihmiset ja tilanteet huomioon!
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit myös ja päältä kalju.
Osa-Kekkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Oikeistolaisilla on korkeampi älykkyysosamäärä kuin vasemmistolaisilla. Kyllähän vassarit aikamoisia apinoita ovat, koska ovat ali-ihmisiä.
Vanha totuus on, että puoluekanta korreloi älykkyyteen. Pohjimmiltaan kyse on kyvystä pystyä järkeilemään syy-seuraussuhdetta pitemmälle. Tämä mahdollistaa myös empatian, johon vasemmistolaiset eivät pysty. Esimerkkinä Marinin viiden v**un hallitus, joka poisti ns. eläkeputken vaikka yli 55-vuotiaiden on käytännössä mahdotonta työllistyä nyky-Suomessa!
Juuri siksi sosialismi ei voi toimia missään pitkän päälle.
Itse asiassa juuri päin vastoin. Oikeistolaiset ovat tyhmempiä kuin vasemmistolaiset:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako se? Siis ilman apupyöriä? En tiennytkään...
Se on eduskuntatalon käytävillä treenannu. Ystävänsä ja puoluetoverinsa Teemuhan kertoi, että siellä ei oikein oo mitään tekemistä..
Helposti voi olla poissa esim TV,n viihdeohjelmissa viikon jos toisenkin
Onneks Jani kieltäytyi, kun häntä "pyydettiin" osallistumaan. Siinä on mies, joka ottaa aina kaikki muut ihmiset ja tilanteet huomioon!
Jani on hieno mies, menee vielä pitkälle ehkä jopa presitentiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla itsekin älykkö, että arvostaa Jussin älykkyyttä.
Kuten vaikka Jani Mäkelä?
Samaa luokkaa. Janin yleisin lause on: Nyt en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiihan apinatkin sirkuksessa pyöräileen... Tosin apinahan on oikeasti älykäs, tosta toisesta en tiedä 🤷
Oikeistolaisilla on korkeampi älykkyysosamäärä kuin vasemmistolaisilla. Kyllähän vassarit aikamoisia apinoita ovat, koska ovat ali-ihmisiä.
Ja tämä tieto perustuu mihin? Peräkylän Yliopiston persutieteellisen siiven tutkimustulokseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla itsekin älykkö, että arvostaa Jussin älykkyyttä.
Kuten vaikka Jani Mäkelä?
Tarkoitatko ehkä 'päiväunissaan erikoisjoukoista kieltäytynyttä' -Jania?
Janiahan tosiaan pyydettiin sinne kouluttajaksi mutta kieltäytyi kun parlamentaarinen öyhötys X:ään vie kaiken ajan.
Voihan se olla niinkin, että Jussi on ainoa perussuomalainen, joka ajaa omalla polkupyörällään.
En älykkäänä, mutta jollain lailla kyvykkäänä, kun on oppinut pyörällä ajamaan 🤭
Vierailija kirjoitti:
Osaako se? Siis ilman apupyöriä? En tiennytkään...
Tosin, kun sen fillarista pöllittiin pyörä ja tilalle jätettiin rikkinäinen, se luuli sitä poliittiseksi, nimenomaan häneen kohdistetuksi terrorismiksi eikä tajunnut, ettei sen fillarissa lue missään, kenen se on. Pyörissä kun ei ole rekisterikilpiä.
En siis ollenkaan arvosta tuollaista käytöstä, eikä rengasvaraskaan toiminut fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla itsekin älykkö, että arvostaa Jussin älykkyyttä.
Kuten vaikka Jani Mäkelä?
Samaa luokkaa. Janin yleisin lause on: Nyt en ymmärrä.
Ei se ymmärräkkään! Mitään!
Tätähän voidaan verrata Fatima Diarreaan, joka kinusi Helkamalta kalliin sähköpolkupyörän lahjukseksi Hell-sink-in kaupunkipyöräjutussa, mutta ei ole ilmeisesti vieläkään oppinut ajamaan sillä - vai onko joku muka nähnyt?