Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!
Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!
MIES 48
Kommentit (719)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni suomalainen heteromies alkaa olemaan perin juurin vittuuntunut siihen että paskaa kaadetaan koko ajan niskaan.
Siksikö te suomalaiset heteromiehet kokoonnutte vauva-palstalle uhriutumaan? Mitähän paskaa sinunkin niskaan on kaadettu?
Ehkä tärkein olisi ymmärtää, uhriksi syyttelyn sijaan, että ne heteromiehet ovat uhreja. Kaikki ovat. Siitä ymmärtämisestä ja siitä, että kaikki ottavat vastuun, siitä pohjalta rakennetaan parempi maailma. Ei siitä vihasta ja toinentoisten haukkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni suomalainen heteromies alkaa olemaan perin juurin vittuuntunut siihen että paskaa kaadetaan koko ajan niskaan.
Niin. Vähän ennustan, että joskus tulevaisuudessa alan hyväksymään väkivallan naisia kohtaan. Siis kun eskalaatio etenee tätä tahtia, niin piiru kerrallaan lopulta ollaan tilanteessa, jota ei aiemmin olisi osannut kuvitellakaan.
Janin kannattaa vain pitää puhtaat kalsarit housuissa ja kohdella naisia hyvin. Sillä sitä pillua tulee, eikä vauva-palstalla uhoamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.
Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän
Ongelma on, että ketään ei kiinnosta kuollut mies. Samoin lasten tapoissa, jos tappaja on nainen, tapaus ei ylitä juuri uutiskynnystä. Jos tekijä olisi mies, A-Studio ja Sofia Virta olisivat äänessä. Lehdistö määrää nykyään yhteiskunnan suunnan. Vauvat kärsivät.
Ketään ei kiinnosta kuollut mies? Uutisoitiinko mistään niin paljon kuin Janne Puhakan henkirikoksesta? Onko uutisoitu mistään niin paljon kuin Jukka S. Lahden surmasta? Ja kivenkovaan väität, että ketään ei kiinnosta kuollut mies?
Virantoimituksessa kuolleista poliiseista uutisoidaan vuodesta toiseen lehdissä ja somettajat tekevät kilvan videoita. Taitaa olla kaikki surmatut miehiä. Surmaajina ketkäs muutkaan kuin miehet.
Miesten luoma ongelma, joten toivottavasti miehet myös ratkaisevat ongeman. Vai tarvitaanko taas naista?
Ei ole miesten luoma ongelma. Murhaaja on vastuussa, ei muut miehet. Sinun pitää mennä vaatimaan ongelman ratkaisua tekijöiltä, niiltä murhaajilta.
Miehet tappavat miehiä ja miehet tutkivat miesten tekemiä tappoja, missä miehet ovat tappaneet miehiä, mutta ei ole millään tavalla miesten luoma ongelma. Sinun kaltaista pelleä ei ole nähty sitten Pelle Hermannin.
Ai naiset eivät ole murhaajia? Ok. 🤣🤣🤣 Luin varsin mielenkiintoisen jutun siitä, miten eräässä laitoksessa teinitytöt julmasti kiduttivat yhtä tyttöä ja tunkesivat hänen alapäähän muun muassa ison kokispullon. Mutta tämäkin tietysti patriarkaatin syy.
Listaa ihmeessä kaikki ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? Siitähän nimenomaan haluan keskustella. Odotan, että kykenet antamaan listan meille kaikille. Toivottavasti miehenä et aiheuta pettymystä.
Minä olen nainen, kiitos ja MINÄ haluan keskustella siitä, miksi vain ja ainoastaan miehen tekemä väkivalta on yksilön vastuulla ja nainen on ai na uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi NAISET pakastaa vauvojaan ja insuliinimurhaa potilaitaan?
Muistaakseni presidentti Tarja Halonen jo aikanaan esitti vetoomuksen suomalaisille naisille, että lopettaisivat tällaiset teot ja että puuttuisivat ja tuomitsisivat nämä teot myös.
Oli kyse juurikin myrkkyhoitajan tapauksesta.
Työtoverit olisivat voineet ajoissa puuttua toimintaan.
Viisi vanhusta murhannut ”myrkkyhoitaja” Aino Nykopp anoo vapauttamistaan neljättä kertaa. Gyllgren perustelee vaatimustaan pitkällä vankilassaoloajalla. Hän on suorittanut rangaistustaan 17 vuotta. Viidestä murhasta ja viidestä murhan yrityksestä vuonna 2010 tuomittu nainen on Suomen lähihistorian pahin sarjamurhaaja.
Hän myrkytti uhrejaan lääkkeillä Helsingissä vuosina 2004–2009. Osa teoista tapahtui sairaalassa, osa uhrien kotona, kun Nykopp työskenteli perushoitajana ja kotihoitajana.
Oikeudessa kävi ilmi, että kaikki murhat eivät ehkä paljastuneet. Helsingin Seniorisäätiön Kannelkodissa kuoli Nykoppin työssäoloaikana parin kuukauden sisällä poikkeuksellisesti yli kymmenen vanhusta.
Yhtä lukuun ottamatta kaikki vainajat oli ehditty tuhkata ennen rikosepäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.
Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?
Kuka muka jättää puuttumatta asiaan, väkivaltaan, jos sellaiseen törmää? Tässä kampanjoinnissa absurdia on juuri se että näköjään oikeasti kuvitellaan että on joku väkivallan kulttuuri, jonka sallimuksen puitteissa väkivaltaa tehdään ja sitä ei muuten tapahtuisi. Siis mitä ihmettä?
Kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, puhutaan nimenomaan väkivallan kulttuurista, joka väkivaltaan johtaa. Väkivaltaa tuskin saa koskaan ihmistä kokonaan karsittua, mutta jos kyselytutkimuksen mukaan suuri osa miehistä on sitä mieltä, että nainen voi omalla käytöksellään ansaita väkivallan, että naisen kuuluu totella miestään, niin tämä on juuri sitä juuritason asennetta joka äärimmillään koituu naisen kuolemaksi. Raiskauskulttuurin pyramidi havainnollistaa tätä helpostiymmärrettävästi, löytyy googlettamalla.
Et vielä kertonut miksi väkivallattomat miehet kuulevat vetoomuksen syytöksenä?
Olen eri, mutta ... koska se joudenkin yksilöiden tekemistä rikoksista aiheutuvaa viha laajenee kaikkiin miehiin. Se keskustelukulttuuri on sellainen, että miehiltä vaaditaan olemaan hiljaa, vaaditaan samana aikana ottamaan kantaa, vaaditaan vahva ja miehekäs olemista, mutta ei voi olla toksisesti maskuliininen. Naiset nähdään vain uhreina. Jos naisilla olisi vehje, myös he ra. Iskaisivat. Ei ole mitään biologista eroa. Naiset ovat yhtä julmia. Muistutan, että naiset näitä miehiä kasvattavat myös. Jos jokaista miestä kohdellaan kuin potensiaalista r... kaajaa...tällä ei rakenneta parempaa maailmaa. Vastuu on miehillä JA naisilla.
Tarkoitatko todella että naisiin kohdistuvasta sukupuolittuneesta väkivallasta ei saa puhua, koska nainenkin raiskaisi jos naisella olisi mulkku?
Raiskauksen uhri on raiskauksen uhri tuosta mielenkiintoisesta teoriasta huolimatta. Eivät naiset kaikkia miehiä raiskaajien rikoksista syytä, mutta hiljaisuus miesten taholta tuntuu hyväksynnältä. Jos et hyväksy naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, miksi et sanoisi sitä?
Eivät naiset vihaa miehiä, mutta välillä pelkäävät, tätä on miesten ilmeisen vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni suomalainen heteromies alkaa olemaan perin juurin vittuuntunut siihen että paskaa kaadetaan koko ajan niskaan.
Niin. Vähän ennustan, että joskus tulevaisuudessa alan hyväksymään väkivallan naisia kohtaan. Siis kun eskalaatio etenee tätä tahtia, niin piiru kerrallaan lopulta ollaan tilanteessa, jota ei aiemmin olisi osannut kuvitellakaan.
Janin kannattaa vain pitää puhtaat kalsarit housuissa ja kohdella naisia hyvin. Sillä sitä pillua tulee, eikä vauva-palstalla uhoamalla.
No pillu asiat on kondiksessa, kiitos vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.
Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän
Ongelma on, että ketään ei kiinnosta kuollut mies. Samoin lasten tapoissa, jos tappaja on nainen, tapaus ei ylitä juuri uutiskynnystä. Jos tekijä olisi mies, A-Studio ja Sofia Virta olisivat äänessä. Lehdistö määrää nykyään yhteiskunnan suunnan. Vauvat kärsivät.
Ketään ei kiinnosta kuollut mies? Uutisoitiinko mistään niin paljon kuin Janne Puhakan henkirikoksesta? Onko uutisoitu mistään niin paljon kuin Jukka S. Lahden surmasta? Ja kivenkovaan väität, että ketään ei kiinnosta kuollut mies?
Virantoimituksessa kuolleista poliiseista uutisoidaan vuodesta toiseen lehdissä ja somettajat tekevät kilvan videoita. Taitaa olla kaikki surmatut miehiä. Surmaajina ketkäs muutkaan kuin miehet.
Miesten luoma ongelma, joten toivottavasti miehet myös ratkaisevat ongeman. Vai tarvitaanko taas naista?
Ei ole miesten luoma ongelma. Murhaaja on vastuussa, ei muut miehet. Sinun pitää mennä vaatimaan ongelman ratkaisua tekijöiltä, niiltä murhaajilta.
Miehet tappavat miehiä ja miehet tutkivat miesten tekemiä tappoja, missä miehet ovat tappaneet miehiä, mutta ei ole millään tavalla miesten luoma ongelma. Sinun kaltaista pelleä ei ole nähty sitten Pelle Hermannin.
Ai naiset eivät ole murhaajia? Ok. 🤣🤣🤣 Luin varsin mielenkiintoisen jutun siitä, miten eräässä laitoksessa teinitytöt julmasti kiduttivat yhtä tyttöä ja tunkesivat hänen alapäähän muun muassa ison kokispullon. Mutta tämäkin tietysti patriarkaatin syy.
Listaa ihmeessä kaikki ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? Siitähän nimenomaan haluan keskustella. Odotan, että kykenet antamaan listan meille kaikille. Toivottavasti miehenä et aiheuta pettymystä.
Suomessa poliiseja ovat surmanneet tai yrittäneet surmata lähinnä suomalalaiset, tanskalaiset ja ruotsalaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Stubb tietää suomalaisista miehistä?
Näyttää tietävän sen oleellisen. Mitä sinä tiedät Stubbista?
Hän kuuluu 4% elittiin kuten valkoiset apartheidin aikana Etelä-Afrikassa. Ei hän tiedä mitään suomalaisista
Hyvä vitsi, mutta 100% väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuositasolla Suomessa tehdään nykyisin noin 70–90 henkirikosta. Historiallisesti suurin osa (noin kaksi kolmasosaa) henkirikosten uhreista on miehiä. Naisiin kohdistuvia henkirikoksia on viime vuosina ollut vuosittain noin 20–24.
Joten kannattaisi keskittyä miesuhrien vähentämiseen niin kokonaismäärä putoaisi enemmän
Ongelma on, että ketään ei kiinnosta kuollut mies. Samoin lasten tapoissa, jos tappaja on nainen, tapaus ei ylitä juuri uutiskynnystä. Jos tekijä olisi mies, A-Studio ja Sofia Virta olisivat äänessä. Lehdistö määrää nykyään yhteiskunnan suunnan. Vauvat kärsivät.
Ketään ei kiinnosta kuollut mies? Uutisoitiinko mistään niin paljon kuin Janne Puhakan henkirikoksesta? Onko uutisoitu mistään niin paljon kuin Jukka S. Lahden surmasta? Ja kivenkovaan väität, että ketään ei kiinnosta kuollut mies?
Virantoimituksessa kuolleista poliiseista uutisoidaan vuodesta toiseen lehdissä ja somettajat tekevät kilvan videoita. Taitaa olla kaikki surmatut miehiä. Surmaajina ketkäs muutkaan kuin miehet.
Miesten luoma ongelma, joten toivottavasti miehet myös ratkaisevat ongeman. Vai tarvitaanko taas naista?
Ei ole miesten luoma ongelma. Murhaaja on vastuussa, ei muut miehet. Sinun pitää mennä vaatimaan ongelman ratkaisua tekijöiltä, niiltä murhaajilta.
Miehet tappavat miehiä ja miehet tutkivat miesten tekemiä tappoja, missä miehet ovat tappaneet miehiä, mutta ei ole millään tavalla miesten luoma ongelma. Sinun kaltaista pelleä ei ole nähty sitten Pelle Hermannin.
Ai naiset eivät ole murhaajia? Ok. 🤣🤣🤣 Luin varsin mielenkiintoisen jutun siitä, miten eräässä laitoksessa teinitytöt julmasti kiduttivat yhtä tyttöä ja tunkesivat hänen alapäähän muun muassa ison kokispullon. Mutta tämäkin tietysti patriarkaatin syy.
Listaa ihmeessä kaikki ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? Siitähän nimenomaan haluan keskustella. Odotan, että kykenet antamaan listan meille kaikille. Toivottavasti miehenä et aiheuta pettymystä.
Minä olen nainen, kiitos ja MINÄ haluan keskustella siitä, miksi vain ja ainoastaan miehen tekemä väkivalta on yksilön vastuulla ja nainen on ai na uhri.
Olet sitten nainen, mies tai mikä hyvänsä, niin voit varmaan listata kaikki ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? Siitähän nimenomaan haluan keskustella. Odotan, että kykenet antamaan listan meille kaikille. Toivottavasti et aiheuta pettymystä.
Toistan. TILANNE ON TÄMÄ.
Niin monet naiset elävät väkivallan pelossa. Monet kotonaan, moni on tänäkin vuonna miehensä käsissä tapettu. Lasten nähden jopa. Ennätysmäärä tänä vuonna, kyllä sen pitäisi herättää. Jotain mätää tässä maassa on. Ja juuri se isoin riski on erota, jätetty mies kostaa.
Suurin osa naisista tuntee pelon liikkuessaan yksin myöhään. Kukaan mies ei tiedä, miten uhkaavilta ne askeleet takana voivat tuntua. Koskaan et voi tietää, kuka takanasi on. Ei tiennyt Vendi, ei moni muukaan. Tilastot puhuvat omaa kieltään. Tilanne on vakava.
Palstamiehet: katse omassa navassa, " minä se tässä se uhri olen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni suomalainen heteromies alkaa olemaan perin juurin vittuuntunut siihen että paskaa kaadetaan koko ajan niskaan.
Niin. Vähän ennustan, että joskus tulevaisuudessa alan hyväksymään väkivallan naisia kohtaan. Siis kun eskalaatio etenee tätä tahtia, niin piiru kerrallaan lopulta ollaan tilanteessa, jota ei aiemmin olisi osannut kuvitellakaan.
Janin kannattaa vain pitää puhtaat kalsarit housuissa ja kohdella naisia hyvin. Sillä sitä pillua tulee, eikä vauva-palstalla uhoamalla.
No pillu asiat on kondiksessa, kiitos vain
Epäilemättä. Moni Fleshlight on jo Janin äidin veroinen - väljä, mutta ajaa asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Oletko sinä kertonut asiattomia vitsejä miehistä tai nauranut niille? Kuten peniksen kokoon liittyvää tai kaljuuntumiseen liittyvää, tai putkiaivoisiuteen liittyvää tai että miehet ei ajattele aivoilla tai miehet ei pysty tekemään kahta asiaa yhtä aikaa….
Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.
Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?
Kuka muka jättää puuttumatta asiaan, väkivaltaan, jos sellaiseen törmää? Tässä kampanjoinnissa absurdia on juuri se että näköjään oikeasti kuvitellaan että on joku väkivallan kulttuuri, jonka sallimuksen puitteissa väkivaltaa tehdään ja sitä ei muuten tapahtuisi. Siis mitä ihmettä?
Kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, puhutaan nimenomaan väkivallan kulttuurista, joka väkivaltaan johtaa. Väkivaltaa tuskin saa koskaan ihmistä kokonaan karsittua, mutta jos kyselytutkimuksen mukaan suuri osa miehistä on sitä mieltä, että nainen voi omalla käytöksellään ansaita väkivallan, että naisen kuuluu totella miestään, niin tämä on juuri sitä juuritason asennetta joka äärimmillään koituu naisen kuolemaksi. Raiskauskulttuurin pyramidi havainnollistaa tätä helpostiymmärrettävästi, löytyy googlettamalla.
Et vielä kertonut miksi väkivallattomat miehet kuulevat vetoomuksen syytöksenä?
Olen eri, mutta ... koska se joudenkin yksilöiden tekemistä rikoksista aiheutuvaa viha laajenee kaikkiin miehiin. Se keskustelukulttuuri on sellainen, että miehiltä vaaditaan olemaan hiljaa, vaaditaan samana aikana ottamaan kantaa, vaaditaan vahva ja miehekäs olemista, mutta ei voi olla toksisesti maskuliininen. Naiset nähdään vain uhreina. Jos naisilla olisi vehje, myös he ra. Iskaisivat. Ei ole mitään biologista eroa. Naiset ovat yhtä julmia. Muistutan, että naiset näitä miehiä kasvattavat myös. Jos jokaista miestä kohdellaan kuin potensiaalista r... kaajaa...tällä ei rakenneta parempaa maailmaa. Vastuu on miehillä JA naisilla.
Tarkoitatko todella että naisiin kohdistuvasta sukupuolittuneesta väkivallasta ei saa puhua, koska nainenkin raiskaisi jos naisella olisi mulkku?
Raiskauksen uhri on raiskauksen uhri tuosta mielenkiintoisesta teoriasta huolimatta. Eivät naiset kaikkia miehiä raiskaajien rikoksista syytä, mutta hiljaisuus miesten taholta tuntuu hyväksynnältä. Jos et hyväksy naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, miksi et sanoisi sitä?
Eivät naiset vihaa miehiä, mutta välillä pelkäävät, tätä on miesten ilmeisen vaikea ymmärtää.
Vihan osoittaa se, että ei voida myöntää, että miehet ovat yhtä lailla väkivallan uhreja, joten ei ole mitään syytä nostaa esiin juuri naisia uhreina ja esittää, että valloillaan olisi joku hillitön naisviha-aalto. Ei ole, naisia tapetaan vähemmän kuin ennen ja vähemmän kuin miehiä. Minä en suostu nostamaan pyhiä pilluja jalustalle, kun siihen ei ole mitään perusteita.
Joten totta kai tuomitsen myös naisiin kohdistuvan väkivallan, mutta en lähde mihinkään tosiasiassa miesten halveksuntaa osoittavaviin kampanjoihin moraalisäteilemään asialla.
Itse asiassa kulttuurisesti meillä on väkivalta miehiä kohtaan aivan valtavasti hyväksytympää. Tästä kertoo esimerkiksi "naisenhakkaaja" termi. Sehän sisältää käsityksen, että naisen hakkaaminen on erityisen väärin eli kääntäen miehen hakkaaminen ei ole niin paha. Naisenhakkaajiksi syytettyjä vainotaan yleisesti ja valkoritarit yrittävät hakata. Naista, joka hakkaa miestään ei käytännössä kukaan vainoa. Jos se mies lyö takaisin, niin on suuri uhka joutua vainotuksi.
Se on totta, että väkivallasta suuremman osan tekevät miehet, mutta tämä ei mitenkään vähennä miesuhrien arvoa. Väkivallan kulttuuriin yleisesti pitäisi puuttua, eikä alleviivata uhrisukupuolta. Ja kulttuuriin vaikuttavat myös naiset, jotka palkitsevat väkivallan pillulla. Vastuu puuttumisesta ei ole mitenkään erityisesti miesten, vaan kaikkien. Tietysti ennen kaikkea väkivaltaisten ihmisten vastuu, mutta heitä on kuitenkin vain pieni osa kaikista, joten mistään kollektiivisesta vastuusta ei voi puhua itse tekoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Tuo on vain tassa-arvon luomaa harhaa. Naisia ei oikein tutkita kun ei niitä oikein tuomitakkaan. Ihan sama idea kuin huoltajuuksissa naisten eduksi.
Reaalimaailmassa lapset kärsii eniten tämän harhan vuoksi.
Se on eri keskustelu. Nainen voi syyllistyä lapsenmurhaan esim synnytyspsykoosin vuoksi. Ja näihin kyllä puututaan niin hyvin kuin voidaan. Kuka puuttuu? Sote-väki, NAISET ITSE. Naiset keskustelevat synnytyksen jälkeisestä mielen kaaoksesta, masennuksesta jne, tästä puhutaan ja paljon, jotta vaaran merkit huomattaisiin; NAISET ITSE PUUTTUVAT tähän.
Naiset eivät vaadi miehiä puuttumaan näihin naisten tekemiin pahoihin tekoihin.
Mutta kun on toisin päin, mies tekee pahaa, niin muut miehet vaatii taas naisia puuttumaan niihin... olisiko MITENKÄÄN MAHDOLLISTA että mies / miehet ottaisivat ihan itse vastuuta siitä mitä miehet tekevät?
Perus selittelyä, kun nainen tekee pahaa jollekin niin sille löytyy aina selitys mitä pitää ymmärtää.
Ihan yhtälailla se mies joka tekee pahaa toiselle on todennäköisesti sairas, tai psykoosissa tai kokenut jotain traumaa lapsena.
Mutta ymmärrys riittää vain naisille
Stubb menee trendien mukaan, ja nyt on lähisuhdeväkivalta tapetilla. Ihan tarpeellinen muistutus, mutta jo lähisuhdeväkivalta ei olis pinnalla, ei Stubb sanois mitään.
Tuossa ei ole mitään rohkeaa. Eikä hän oikeesti tee tai sano mitään rohkeaa. Porvariversio Sannasta, joka kans katseli trendejä ensin ja sen jälkeen sanoi jotain niiden mukaista ja "rohkeaa".
Vierailija kirjoitti:
Toistan. TILANNE ON TÄMÄ.
Niin monet naiset elävät väkivallan pelossa. Monet kotonaan, moni on tänäkin vuonna miehensä käsissä tapettu. Lasten nähden jopa. Ennätysmäärä tänä vuonna, kyllä sen pitäisi herättää. Jotain mätää tässä maassa on. Ja juuri se isoin riski on erota, jätetty mies kostaa.
Suurin osa naisista tuntee pelon liikkuessaan yksin myöhään. Kukaan mies ei tiedä, miten uhkaavilta ne askeleet takana voivat tuntua. Koskaan et voi tietää, kuka takanasi on. Ei tiennyt Vendi, ei moni muukaan. Tilastot puhuvat omaa kieltään. Tilanne on vakava.
Palstamiehet: katse omassa navassa, " minä se tässä se uhri olen".
Isoin riski on erota? Se on ainut mahdollisuus päästä eroon väkivaltaisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko esim. kertonut asiattomia vitsejä naisista tai nauranut niille?
Oletko sinä kertonut asiattomia vitsejä miehistä tai nauranut niille? Kuten peniksen kokoon liittyvää tai kaljuuntumiseen liittyvää, tai putkiaivoisiuteen liittyvää tai että miehet ei ajattele aivoilla tai miehet ei pysty tekemään kahta asiaa yhtä aikaa….
Niinpä!
Jokainen risuperse vähättelee miehiä vaikka muuta väittävät.
Vierailija kirjoitti:
Toistan. TILANNE ON TÄMÄ.
Niin monet naiset elävät väkivallan pelossa. Monet kotonaan, moni on tänäkin vuonna miehensä käsissä tapettu. Lasten nähden jopa. Ennätysmäärä tänä vuonna, kyllä sen pitäisi herättää. Jotain mätää tässä maassa on. Ja juuri se isoin riski on erota, jätetty mies kostaa.
Suurin osa naisista tuntee pelon liikkuessaan yksin myöhään. Kukaan mies ei tiedä, miten uhkaavilta ne askeleet takana voivat tuntua. Koskaan et voi tietää, kuka takanasi on. Ei tiennyt Vendi, ei moni muukaan. Tilastot puhuvat omaa kieltään. Tilanne on vakava.
Palstamiehet: katse omassa navassa, " minä se tässä se uhri olen".
Tämä. Naurettavaa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni suomalainen heteromies alkaa olemaan perin juurin vittuuntunut siihen että paskaa kaadetaan koko ajan niskaan.
Niin. Vähän ennustan, että joskus tulevaisuudessa alan hyväksymään väkivallan naisia kohtaan. Siis kun eskalaatio etenee tätä tahtia, niin piiru kerrallaan lopulta ollaan tilanteessa, jota ei aiemmin olisi osannut kuvitellakaan.
Janin kannattaa vain pitää puhtaat kalsarit housuissa ja kohdella naisia hyvin. Sillä sitä pillua tulee, eikä vauva-palstalla uhoamalla.
No pillu asiat on kondiksessa, kiitos vain
Epäilemättä. Moni Fleshlight on jo Janin äidin veroinen - väljä, mutta ajaa asiansa.
Väljä kyllä, mutta sieltä tulee isoja lapsia
Listaa ihmeessä kaikki ne naiset, jotka ovat tappaneet suomalaisen poliisin virantoimituksessa? Siitähän nimenomaan haluan keskustella. Odotan, että kykenet antamaan listan meille kaikille. Toivottavasti miehenä et aiheuta pettymystä.