Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alex Stubbin ABSURDI vetoomus suomalaisille miehille!

Vierailija
27.06.2026 |

Siis aivan absurdi vetoomus suomalaisille miehille!!! Minä olen 48 vuotias suomalainen mies, enkä ole koskaan kohdistanut minkäänlaista väkivaltaa naista kohtaan! Älä ALEX STUBB yleistä tuota shittiä koskemaan kaikkia suomalaisia miehiä! KOHDISTA VETOOMUKSESI niihin miehiin, jotka oikeasti käyttäytyvät väkivaltaisesti naisia kohtaan!!!

MIES 48

Kommentit (415)

Vierailija
321/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuoli ei syyllisty rikoksiin, vaan yksilöt.

Jännästi miehissä on kuitenkin valtava enemmistö tekemässä  väkivaltarikoksia. Mistä tämä johtuu?

Koska naisten tekemiä väkivallantekoja ei ilmoiteta yhtä herkästi. Jokainen on nähnyt kuinka nainen hakkaa miestä, mutta monestiko tästä on tehty ilmoitus?

Otatsä naiselta pataan kuten hätäkeskus kyseli kun sinne ilmoitettiin väkivaltaisesti käyttäytyvästä naisesta...

Viime kesänä muuten soitin poliisin paikalle, kun nainen rähjäsi pitkin pihaa ja painoi kurkusta miehensä seinää vasten. Poliisi tuli, mutta nainen jäi pihaan.

Arvaan, että poliisit olivat miehiä? 

Vierailija
322/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vuosi sitten nainen polttomurhasi liikuntakyvyttömän miehensä tuhopolttamalla yhteisen  talon. Arvatkaa saiko nainen mitään tuomiota?

Arvatkaa saako kukaan kiinni tapauksestasi, kun et edes linkkiä kykene laittamaan? Olet varmaan mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi NAISET  pakastaa vauvojaan ja insuliinimurhaa potilaitaan?

Johtuisiko samasta syystä kuin jotkut mieslääkärit haluavat pakastaa vanhempansa?

 

Vanhempiensa pakastamisesta epäillyn lääkärin tapaus on maailmanlaajuisestikin ainutlaatuinen, sanoo oikeuspsykiatri
https://yle.fi/a/74-20182644

Vierailija
324/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä keskiverto suomalaismiehellä pitää olla heikko itsetunto, jos Stubbin vetoomus menee tunteisiin.

Ei mene tunteisiin.

Ihmettelen mitä minun pitäisi tehdä jos Keijo hakkaa Kaisaa Keravalla?

Miehisyytesi suhteen tunnut olevan kuitenkin epävarma, kun et tiedä mitä pitäisi tehdä. Vastauksiakin kyselet naisten vauvafoorumilta. 

Etkö voisi ensi alkuun tuomita Keijon teon vahvasti ja jopa omalla nimelläsi vaikkapa HS keskusteluissa tai kokeilla josko kirjoituksesi julkaistaisiin HS mielipiteissä. Siinä olisi alku. Tarpeeksi moni kun näin tekisi, niin voisi alkaa Keijoa jo ainakin hävettämään matala otsainen toimintansa.

Tuomitsen heti kun Keijon teko on uutisoitu Helsingin Sanomissa. 

Ymmärrät varmasti, että kaikista naisiin kohdistuvista väkivallan teoista ei kirjoiteta lehdissä. Niitä on niin runsaasti, että muulle uutisoinnille ei jäisi yhtään tilaa. Voit siis aivan hyvällä syyllä tuomita tuomita kaikkien miesten naisiin kohdistamat väkivallan teot vahvasti ja jopa omalla nimelläsi vaikkapa HS keskusteluissa tai kokeilla josko kirjoituksesi julkaistaisiin HS mielipiteissä. Siinä olisi alku. Tarpeeksi moni kun näin tekisi, niin voisi alkaa miehiä jo ainakin hävettämään matala otsainen toimintansa. 

Vierailija
325/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdin omasta ja poikieni käytöksestä. Tehkööt näin muutkin isät. 

Vierailija
326/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä keskiverto suomalaismiehellä pitää olla heikko itsetunto, jos Stubbin vetoomus menee tunteisiin.

Ei mene tunteisiin.

Ihmettelen mitä minun pitäisi tehdä jos Keijo hakkaa Kaisaa Keravalla?

Miehisyytesi suhteen tunnut olevan kuitenkin epävarma, kun et tiedä mitä pitäisi tehdä. Vastauksiakin kyselet naisten vauvafoorumilta. 

Etkö voisi ensi alkuun tuomita Keijon teon vahvasti ja jopa omalla nimelläsi vaikkapa HS keskusteluissa tai kokeilla josko kirjoituksesi julkaistaisiin HS mielipiteissä. Siinä olisi alku. Tarpeeksi moni kun näin tekisi, niin voisi alkaa Keijoa jo ainakin hävettämään matala otsainen toimintansa.

Tuomitsen heti kun Keijon teko on uutisoitu Helsingin Sanomissa. 

Ymmärrät varmasti, että kaikista naisiin kohdistuvista väkivallan teoista ei kirjoiteta lehdissä. Niitä on niin runsaasti, että muulle uutisoinnille ei jäisi yhtään tilaa. Voit siis aivan hyvällä syyllä tuomita tuomita kaikkien miesten naisiin kohdistamat väkivallan teot vahvasti ja jopa omalla nimelläsi vaikkapa HS keskusteluissa tai kokeilla josko kirjoituksesi julkaistaisiin HS mielipiteissä. Siinä olisi alku. Tarpeeksi moni kun näin tekisi, niin voisi alkaa miehiä jo ainakin hävettämään matala otsainen toimintansa. 

Äkkiä se se sinunkin maailmankuva kirkastui. Äsken oli vain Keijo joka hakkaa Kaisaa Keravalla, mutta nyt niitä hakkaajia on niin paljon, että Hesari ei edes ehdi uutisoimaan. Olet selvästi oikealla tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
327/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Miksi mies ottaa tämän vetoomuksen syytöksenä? Tähän ei vieläkään ole yksikään mies vastannut.

Vierailija
328/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole pahojen ihmisten pahuus, vaan hyvien ihmisten hiljaisuus, joku viisas on näin sanonut.

 

Kerro sinä ap, että miksi miehet hermostuvat niin, kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta? Miksi miehet, jotka eivät käyttäydy väkivaltaisesti naisia kohtaan, kuulevat sen syytöksenä itseään kohtaan?

Kuka muka jättää puuttumatta asiaan, väkivaltaan, jos sellaiseen törmää? Tässä kampanjoinnissa absurdia on juuri se että näköjään oikeasti kuvitellaan että on joku väkivallan kulttuuri, jonka sallimuksen puitteissa väkivaltaa tehdään ja sitä ei muuten tapahtuisi. Siis mitä ihmettä?

Kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, puhutaan nimenomaan väkivallan kulttuurista, joka väkivaltaan johtaa. Väkivaltaa tuskin saa koskaan ihmistä kokonaan karsittua, mutta jos kyselytutkimuksen mukaan suuri osa miehistä on sitä mieltä, että nainen voi omalla käytöksellään ansaita väkivallan, että naisen kuuluu totella miestään, niin tämä on juuri sitä juuritason asennetta joka äärimmillään koituu naisen kuolemaksi.  Raiskauskulttuurin pyramidi havainnollistaa tätä helpostiymmärrettävästi, löytyy googlettamalla.

 

Et vielä kertonut miksi väkivallattomat miehet kuulevat vetoomuksen syytöksenä?

Olen eri, mutta ... koska se joudenkin yksilöiden tekemistä rikoksista aiheutuvaa viha laajenee kaikkiin miehiin. Se keskustelukulttuuri on sellainen, että miehiltä vaaditaan olemaan hiljaa, vaaditaan samana aikana ottamaan kantaa, vaaditaan vahva ja miehekäs olemista, mutta ei voi olla toksisesti maskuliininen. Naiset nähdään vain uhreina. Jos naisilla olisi vehje, myös he ra.   Iskaisivat. Ei ole mitään biologista eroa. Naiset ovat yhtä julmia. Muistutan, että naiset näitä miehiä kasvattavat myös. Jos jokaista miestä kohdellaan kuin potensiaalista r... kaajaa...tällä ei rakenneta parempaa maailmaa. Vastuu on miehillä JA naisilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
329/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys."

 

Ei tarvitse tehdä yhtään mitään. 

Kun yhteiskunnassa ei voida puhua ääneen ulko maalaisten tekemistä kunnia ja mustasukkaisuus murhista niin sitten keskustelu on tätä suomalaisen miehen syyttämistä.

Ketä se auttaa. Kuka siitä hyötyy?

Vierailija
330/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskouluun pitäisi ehkä luoda uusi aine, missä käsiteltäisiin miten suojelen itseäni henkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti. Jos se vähentäisi uhrien määrää, kun vaarat tunnistettaisiin paremmin. Ihmiset ovat aivan liian hyväuskoisia ja naiiveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
331/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni suomalainen heteromies alkaa olemaan perin juurin vittuuntunut siihen että paskaa kaadetaan koko ajan niskaan.

Vierailija
332/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys."

 

Ei tarvitse tehdä yhtään mitään. 

Kun yhteiskunnassa ei voida puhua ääneen ulko maalaisten tekemistä kunnia ja mustasukkaisuus murhista niin sitten keskustelu on tätä suomalaisen miehen syyttämistä.

Ketä se auttaa. Kuka siitä hyötyy?

Kukaan ei ole estänyt sinua puhumasta niistä. Sait aivan vapaasti jopa jättää mielipiteesi vauva-palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
333/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni suomalainen heteromies alkaa olemaan perin juurin vittuuntunut siihen että paskaa kaadetaan koko ajan niskaan.

Siksikö te suomalaiset heteromiehet kokoonnutte vauva-palstalle uhriutumaan? Mitähän paskaa sinunkin niskaan on kaadettu?

Vierailija
334/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voisiko joku selittää yksinkertaisesti mitä tässä nyt haetaan? Jos itse ei ole ikinä käynyt naisiin käsiksi niin mitä silloin pitäisi tehdä asialle? Ei ole kettuilua eikä vähättelyä vaan ihan rehellinen kysymys."

 

Ei tarvitse tehdä yhtään mitään. 

Kun yhteiskunnassa ei voida puhua ääneen ulko maalaisten tekemistä kunnia ja mustasukkaisuus murhista niin sitten keskustelu on tätä suomalaisen miehen syyttämistä.

Ketä se auttaa. Kuka siitä hyötyy?

Kukaan ei ole estänyt sinua puhumasta niistä. Sait aivan vapaasti jopa jättää mielipiteesi vauva-palstalle.

Mut sitten kuitenkin miehiä haukutaan, jos tekevät näin. Siis...naisena ihmetyttää naisten käyttäytyminen. Luuletteko, että tuollasella asenteella, että ongelma on vain miesten aiheuttamaa, saadaan mitään hyvä aikaiseksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
335/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole kuitenkaan julkaistu tutkimusta että väkivaltauhrius periytyy. Tai ei ole ainakaan nähnyt. Todennäköisesti näin on. Jos äiti on ollut väkivallan uhri, tytölläkin on korkeampi riski joutua uhriksi.

Vierailija
336/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Stubb tietää suomalaisista miehistä?

Vierailija
337/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti naiset kaipaa suojelua ja kaikki heikompiin kohdistuva väkivalta on erityisen tuomittavaa, mutta jos yhteiskunta asettuu pikkulapsen tasolle ja ei voida sanoa, että naisten ja miesten välillä on fyysisesti melko merkittäviä eroja ja kaikki yritetään selittää joksikin tasa-arvo saduksi samalla kun miehiä syyllistetään asioista joihin pieni marginaalinen joukko miehistä syyllistyy ollaan hulluuden partaalla. Luuletko että suurinosa ihmisistä haluaa käydä kusella sukupuolettomassa vessassa? Jopa siitä että miesten kusilaarilla käynti on nopea homma ollaan niin kateellisia että väkisin täytyy saada unisex vessat jokapaikkaan. Onneksi asun maassa jossa asiat ovat terveellä pohjalla eivätkä koskaan tule praidiutumaan.

Pysy siellä maassa sitten sun trans ja homofobian kanssa. Id......i....ootti

Vierailija
338/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat niin tyhmiä, etteivät edes tajua presidentin sanomaa.

Sori siitä.

Vierailija
339/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Oliver ottaa onkeensa iskän ja äidin sanoista.

Vierailija
340/415 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä keskiverto suomalaismiehellä pitää olla heikko itsetunto, jos Stubbin vetoomus menee tunteisiin.

Ei mene tunteisiin.

Ihmettelen mitä minun pitäisi tehdä jos Keijo hakkaa Kaisaa Keravalla?

Miehisyytesi suhteen tunnut olevan kuitenkin epävarma, kun et tiedä mitä pitäisi tehdä. Vastauksiakin kyselet naisten vauvafoorumilta. 

Etkö voisi ensi alkuun tuomita Keijon teon vahvasti ja jopa omalla nimelläsi vaikkapa HS keskusteluissa tai kokeilla josko kirjoituksesi julkaistaisiin HS mielipiteissä. Siinä olisi alku. Tarpeeksi moni kun näin tekisi, niin voisi alkaa Keijoa jo ainakin hävettämään matala otsainen toimintansa.

Tuomitsen heti kun Keijon teko on uutisoitu Helsingin Sanomissa. 

Ymmärrät varmasti, että kaikista naisiin kohdistuvista väkivallan teoista ei kirjoiteta lehdissä. Niitä on niin runsaasti, että muulle uutisoinnille ei jäisi yhtään tilaa. Voit siis aivan hyvällä syyllä tuomita tuomita kaikkien miesten naisiin kohdistamat väkivallan teot vahvasti ja jopa omalla nimelläsi vaikkapa HS keskusteluissa tai kokeilla josko kirjoituksesi julkaistaisiin HS mielipiteissä. Siinä olisi alku. Tarpeeksi moni kun näin tekisi, niin voisi alkaa miehiä jo ainakin hävettämään matala otsainen toimintansa. 

Vaikea uskoa, että kukaan kuvittelisi väkivaltaa hyväksytyksi. Paitsi siis tietty joissain oikeutetuissa tapauksissa. Ja vaikka kuinka sanoisit, ettet sinä hyväksy sitä väkivaltaa minkä minä hyväksyn, niin ei aikuisena miehenä kiinnosta. 

 

No kuitenkin, yleisellä tasolla tuomitsen väkivallan ja siitä pitäisi antaa kovempia tuomioita. Samalla tuomitsen feministisen miesvihan, missä nostetaan esille vain naisuhrit, jotka ovat aliedustettuina uhreissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi