Päivän IL. Taas pukkaa juttua naisten paljastavasta salipukeutumisesta. Miksei vaan voi pukeutua asiallisesti :/
Ihan oikeasti: me pyydämme että salilla pukeudutaan asiallisesti eikä ylikorosteta seksuaalisuutta.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/65016a85-fd1d-48f6-980d-e831f7fc0831
Kommentit (155)
Kun salipukeutumisesta on kyse niin miehet todellakin osaavat pukeutua paljon asiallisemmin kuin naiset. Osa naisista on lähes alasti. Sitten kitistään kun mies vähäkin vilkaisee. Onneksi on myös naisia jotka osaavat käyttäytyä.
Siitä, miten paljon naiset ahdistelevat/"ahdistelevat" miehiä, ei muuten ikinä keskustella missään. Käykääpäs vaikka katsomassa salimakejen sometilejä. Ne ovat usein täynnä naisten lähettämiä viestejä kuten "hyvä perse", "v*ttu oot hyvännäkönen", "slurps" ja niin edelleen (nuo ovat naisten lähettämiä kommentteja erään kaverini instagram-profiiliin). Siihen päälle vielä yksityisviestit jotka ovat usein suoria ehdotteluja.
Vierailija kirjoitti:
korostavatko jotkun naiset pimpin muotoja
Kyllä. Se on erityisesti nuorten naisten salitrendi. Kuten nuo persvakoa korostavat crunch-trikoot.
Olisihan se mukava, jos ihmiset osaisivat ottaa kontekstin huomioon. Salille ei mielestäni tulisi pukeutua yhtä paljastavasti kuin rannalle. Siellä kuitenkin ollaan usein aika tiiviistikin ja vaatetus myös suojaa laitteita muiden hieltä. Olisi hienoa, jos tällaiset asiat otettaisiin huomioon ja kunnioitettaisiin kanssaihmisiä.
Kateelliset kukkahattutädit kääntäkööt katseensa pois, jos ei kestä nähdä kaunista treenattua vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät voi olla katsomatta?
Miehien takia just pukeudutkin niin vai oletko lepakko?
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se mukava, jos ihmiset osaisivat ottaa kontekstin huomioon. Salille ei mielestäni tulisi pukeutua yhtä paljastavasti kuin rannalle. Siellä kuitenkin ollaan usein aika tiiviistikin ja vaatetus myös suojaa laitteita muiden hieltä. Olisi hienoa, jos tällaiset asiat otettaisiin huomioon ja kunnioitettaisiin kanssaihmisiä.
Etenki ap suhtautuu kunnioittvasti ... eiku ...
Otaksuttavasti ap haluaa naisten pukeutuvan "jätesäkkiin", myös salilla, ai niin, jos sellainen pukeutuminen olisi täällä pakollista, eivät naiset kävisi kodin oven ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
korostavatko jotkun naiset pimpin muotoja
Kyllä. Se on erityisesti nuorten naisten salitrendi. Kuten nuo persvakoa korostavat crunch-trikoot.
Et sinä sitten muualla persvakoa näekään - paitsi mielikuvituksessasi.
Itsensä esittelyä se on. Narsismia.
Eikäs meitä suomalaisia moitita aina mauttomasta pukeutumisesta? Miten se olisi parempaa salillakaan?
Vierailija kirjoitti:
Itsensä esittelyä se on. Narsismia.
Niin. Ap on se. Ja niin olet sinäkin.
Salilla viihtyy pinnallisia ihmisiä suuremmalla prosentilla kuin muualla.
Sitten samat naiset viekö itkee että miehet ahdistelee😂😂
Vierailija kirjoitti:
Salilla viihtyy pinnallisia ihmisiä suuremmalla prosentilla kuin muualla.
Joo perskyykkyä vaan ja samalla poseeraa selfieitä 😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Miksi AP:n kaltaiset näkevät jotain ihmeen ylikorostettua seksuaalista normaalissa salipukeutumisessa? Ilmeisesti näille ns. peräkammarinpojille kaikki paitsi musta jätesäkki naisen päällä on ikävää seksuaalisuuden korostamista.
Minkälaisia mielenterveysongelmia saattaa olla taustalla tuollaisissa ihmisissä?
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset kukkahattutädit kääntäkööt katseensa pois, jos ei kestä nähdä kaunista treenattua vartaloa.
Ei nuo kuntosalit nyt mitään hehtaarialueita ole, joten vaikea siellä on "sokeana" treenata ja kulkea itse kunkin, kun laitteet ovat vieri vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se mukava, jos ihmiset osaisivat ottaa kontekstin huomioon. Salille ei mielestäni tulisi pukeutua yhtä paljastavasti kuin rannalle. Siellä kuitenkin ollaan usein aika tiiviistikin ja vaatetus myös suojaa laitteita muiden hieltä. Olisi hienoa, jos tällaiset asiat otettaisiin huomioon ja kunnioitettaisiin kanssaihmisiä.
Etenki ap suhtautuu kunnioittvasti ... eiku ...
Otaksuttavasti ap haluaa naisten pukeutuvan "jätesäkkiin", myös salilla, ai niin, jos sellainen pukeutuminen olisi täällä pakollista, eivät naiset kävisi kodin oven ulkopuolella.
Voitko teeskennellä vielä yksinkertaisempaa ja tyhmempää?
Se on joko billu/berstrikoot taikka kokovartalokaapu
Vierailija kirjoitti:
Kun salipukeutumisesta on kyse niin miehet todellakin osaavat pukeutua paljon asiallisemmin kuin naiset. Osa naisista on lähes alasti. Sitten kitistään kun mies vähäkin vilkaisee. Onneksi on myös naisia jotka osaavat käyttäytyä.
Siitä, miten paljon naiset ahdistelevat/"ahdistelevat" miehiä, ei muuten ikinä keskustella missään. Käykääpäs vaikka katsomassa salimakejen sometilejä. Ne ovat usein täynnä naisten lähettämiä viestejä kuten "hyvä perse", "v*ttu oot hyvännäkönen", "slurps" ja niin edelleen (nuo ovat naisten lähettämiä kommentteja erään kaverini instagram-profiiliin). Siihen päälle vielä yksityisviestit jotka ovat usein suoria ehdotteluja.
Siveästi salilla pukeutuneet miehet? Puhut näistä miesten olkaimettomista paidoista, joissa käsiaukot on niin isot, että usein toinen nänni on paljaana ja sivulta katsoessa näkyy paljaana koko yläkeho? Asun kruunaa ohutta kangasta olevat k*llicollarit, joissa pullotus näkyy mahdollisimman selvästi.
Miksi on täysin ok että miehet käyvät salilla ja ruokakaupassa ilman paitaa, mutta jos naisella on ihon myötäiset vaatteet jotka kuitenkin peittävät ihon täysin niin tää on jotenkin liian paljastavaa ja häiritsevää?
Se on kyllä epämukavaa kun salilla alkaa jöpöttää, jos hemaiseva seksipomperi tekee kyykkyä siinä vieressä.