Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei naiset yritä iske miehiä?

Vierailija
07.03.2024 |

Miksi naiset valittavat ettei kiinnostavat miehet tule juttusille mutta eivät itse pysty tekemään samaa eli menemään miehen luo juttusille?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ainakin naisille selitettiin,  että miesten pitää ainakin luulla, että he ovat iskeneet omasta halustaan ja omilla taidoillaan sen aluksi  ehkä hieman empivän neidon. Jos nainen menee juttelemaan miehelle, hän on moraaliltaan epäilyttävä tyrkky, joka siis ei ainakaan vaimoksi sovi. Ties kuinka monelle miehelle mokoma on jutellut! 

Lisäksi, mies kuulemma arvostaa enemmän sellaista, jonka suhteen hän on joutunut näkemään vaivaa.

Ja lopuksi, jos tämä mies ei sitten kiinnostu häntä lähestyvästä naisesta, molemmat menettävät kasvonsa, koska mies ei olekaan aina seksiä haluava oikea mies, vaan joku neiti, ja nainen on taas niin vastenmielinen, ettei miehelle kelpaa.

Eli naisen tulee niin hienovaraisesti osoittaa kiinnostuksensa, että molempien kasvot säilyvät.

Vierailija
2/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on melkein koko ihmiskunnan historian ajan leimattu tyrkyiksi, halvoiksi, maksullisiksi jne jos he yrittävät iskeä miestä.

Naisia myös varoitetaan usein siitä miten vaarallisia miehet ovat. Ikinä ei tiedä, että onko joku random mies murhaaja tai raiskaaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eivät vai? Muistikuvani rippikoulusta oli kyllä ihan toinen.

Vierailija
4/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä itse iskenyt useitakin, myös deittiäpeistä. Tosin rima tähän on sen verran korkealla että pitää olla poikkeuksellisen sytyttävä fyysisesti.

Ei ole mitään motiivia lähestyä tavismiestä oikeastaan missään.

Vierailija
5/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me isketään, mutta ei vain sua tai kaltaisiasi.

Vierailija
6/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähestyy, nainen voi olla melko varma että mies on oikeasti kiinnostunut. Jos taas nainen lähestyy, mies ei välttämättä kehtaa sanoa ei vaikkei oikeasti kiinnosta. Olen myös sitä mieltä että miehen kuuluu olla suhteessa se rohkeampi osapuoli.

Vierailija
7/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska minulle tyypillinen mies on vain jotain taustakohinaa, jonkinlainen neutraali anonyymi taustahahmo.

Ehkä kerran tuhannesta tai kymmenestä tuhannesta tapaamisesta tulee sellainen olo että haluaisi tuon miehen kanssa lähempään kanssakäymiseen. Silloin voin itsekin mennä juttelemaan. Näitä tilanteita on kuitenkin elämässä sattunut vain kaksi kertaa 34 vuoden aikana.

Vierailija
8/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies lähestyy, nainen voi olla melko varma että mies on oikeasti kiinnostunut. Jos taas nainen lähestyy, mies ei välttämättä kehtaa sanoa ei vaikkei oikeasti kiinnosta. Olen myös sitä mieltä että miehen kuuluu olla suhteessa se rohkeampi osapuoli.

Ihan yhtä hyvin lähestyvä mies voi olla pelimies. 

Vierailija
9/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille se on vieläpä helppoa. Rintavako esiin ja lähestyä miestä "moi, miten menee?".

Vierailija
10/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä itse iskenyt useitakin, myös deittiäpeistä. Tosin rima tähän on sen verran korkealla että pitää olla poikkeuksellisen sytyttävä fyysisesti.

...ja se että tavismies lähestyy sinua on mielestäsi äärimmäisen epämiellyttävää, eikö niin? Eli selkokielellä: Tavismiehet suksikaa vttuun, A- ryhmämiehet tervetuloa. Ja mitään tasojahan ei ole olemassa?

Vierailija
11/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy ilmi, että mies onkin ääliö, hänestä ei pääse turvallisesti eroon.

Vierailija
12/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut "irtosuhteita" vain kerran elämässäni ja se aloite tuli silloin minulta Badoo-apissa. Oli mielettömän kuuma mies sekä kuvissa että oikeassa elämässä.

Muutoin olen ollut ainoastaan parisuhteissa, ja siinä ei varsinaisesti aloitetta ole tullut kummaltakaan, ollaan vaan ikään kuin ajauduttu suhteeseen.

Vierailija
13/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vellihousuja.

Vierailija
14/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä hyvin lähestyvä mies voi olla pelimies. 

Nämä on yleensä helppo tunnistaa. 

Vierailija
15/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteen jokaisen miehen kanssa, jonka kanssa mitään juttua on koskaan ollut.

Vierailija
16/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja se että tavismies lähestyy sinua on mielestäsi äärimmäisen epämiellyttävää, eikö niin? Eli selkokielellä: Tavismiehet suksikaa vttuun, A- ryhmämiehet tervetuloa. Ja mitään tasojahan ei ole olemassa?

Ei kai niiden olemassaoloa ole kukaan kiistänyt, vaan on todettu että hiton ärsyttävää kun nämä miesasiamiehet jankkaavat aihetta vuodesta toiseen netissä.

Voisi joskus edes vaihtaa levyä sen sijaan että valittaa asioista joille ei vaan voi tehdä yhtään mitään.

Vierailija
17/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on aina se, joka miehen iskee. Mutta miehen täytyy pyytää naista treffeille (muodollisuus), koska mies on hallitsevampi sukupuoli.

Vierailija
18/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisipä tuo meikän kaupassa töissä oleva typy iskeä minut.

Vierailija
19/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ensivaikutelma on tärkeä. Mitään nynnerö miestä ei ruveta katselemaan. 

Vierailija
20/68 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on aina se, joka miehen iskee. Mutta miehen täytyy pyytää naista treffeille (muodollisuus), koska mies on hallitsevampi sukupuoli.

Nämä ovat taas jotain outojen peräkylien persumiesten päähänpinttymiä.

Itse olen aina tehnyt treffialoitteen. Niin kevyttä tapailua kuin parisuhteita varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä