Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaista huutelua saan kuunnella varsinaissuomalaisilta, minulle täysin tuntemattomilta:

Vierailija
27.06.2026 |

"Kasvatetaan muutakin kuin kansaneläkettä", "Ei tarvitse lähteä mettiä kiertämään!".

Niin, sitä minä vaan, että eikö niillä Varsinais-Suomen luontopoluilla, metsäpoluilla, ulkoilureiteillä kiertele ihmisiä muitakin kuin minä! Mitä!

Ja jos sun ei tartte lähteä mettiä kiertämään, niin tartteeko sun mulle sitä kailotella!

Tämä se on aivan käsittämätön piirre näissä varsinaissuomalaisissa tyypeissä. MIKSI HUUTELET MINULLE, MINÄ EN TARVITSE YHTÄKÄÄN KOMMENTTIA SINULTA!

Haetko sitä, että alkaisin huutaa tuolla kadulla sinulle takaisin! Aloitettais keskustelu siinä. Että sellaista. 

Kadun todella paljon, että olen itseni tänne varsinaissuomalaisten hullujen keskelle tuonut!"

TEILLÄ EI OLE MITÄÄN KÄYTÖSTAPOJA, EI TYÖPAIKOILLA - kirjoitanko tähän mitä kaikkea tökeryyttä olen tämän seudun työpaikoilla saanut ottaa vastaan! TÄmä on paras: Varsinaissuomalainen pelkää että hän jää määräyskirjaa vaille, jos minulle annetaan määräyskirja, pelkää, vaikka hän on vakituisessa työsuhteessa! EIkä niillä ole käsitystä mitä tarkoittaa työsuojelu. Näillä on ihan omat säännöt ja tavat täällä.... En ole niin törkeää kohtelua saanut missään muualla. EI MITÄÄN KÄYTÖSTAPOJA MISSÄÄN!

Ei näitä hulluja pysty käsittämään!

Mut hei, nää minulle kovasti ääntään käyttävät, minulle tuntemattomat: TARVIIKS SUN HUUDELLA ja MIKS KOET ETTÄ TARTTEE! Sitten vielä se, että yks juoppo levittelee minusta kaikenlaisia sepityksiään... Hyvä osoitus varsinaissuomalaista sekin, että juoppo on se jonka sana pätee. Juoppo selvittää!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi