Päivän IL. Taas pukkaa juttua naisten paljastavasta salipukeutumisesta. Miksei vaan voi pukeutua asiallisesti :/
Ihan oikeasti: me pyydämme että salilla pukeudutaan asiallisesti eikä ylikorosteta seksuaalisuutta.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/65016a85-fd1d-48f6-980d-e831f7fc0831
Kommentit (155)
Scrunch-pepputrikoot on kivat myös miehellä, jos on treenaanneet peppua?
Vierailija kirjoitti:
Sitten samat naiset viekö itkee että miehet ahdistelee😂😂
Mikä asu pakottaa miehen ahdistelemaan? Ettekö ole aikuisia ihmisiä, jotka pystyvät kontrolloimaan käyttäytymistään, ettekä tarvitse holhoojaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi on täysin ok että miehet käyvät salilla ja ruokakaupassa ilman paitaa, mutta jos naisella on ihon myötäiset vaatteet jotka kuitenkin peittävät ihon täysin niin tää on jotenkin liian paljastavaa ja häiritsevää?
Miehet eivät ole ilman vaatteitakaan alastomia, naiset ovat alasti vaatteidensa sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun salipukeutumisesta on kyse niin miehet todellakin osaavat pukeutua paljon asiallisemmin kuin naiset. Osa naisista on lähes alasti. Sitten kitistään kun mies vähäkin vilkaisee. Onneksi on myös naisia jotka osaavat käyttäytyä.
Siitä, miten paljon naiset ahdistelevat/"ahdistelevat" miehiä, ei muuten ikinä keskustella missään. Käykääpäs vaikka katsomassa salimakejen sometilejä. Ne ovat usein täynnä naisten lähettämiä viestejä kuten "hyvä perse", "v*ttu oot hyvännäkönen", "slurps" ja niin edelleen (nuo ovat naisten lähettämiä kommentteja erään kaverini instagram-profiiliin). Siihen päälle vielä yksityisviestit jotka ovat usein suoria ehdotteluja.
Siveästi salilla pukeutuneet miehet? Puhut näistä miesten olkaimettomista paidoista, joissa käsiaukot on niin isot, että usein toinen nänni on paljaana ja sivulta katsoessa näkyy paljaana koko yläkeho? Asun kruunaa ohutta kangasta olevat k*llicollarit, joissa pullotus näkyy mahdollisimman selvästi.
En puhu, vaan normaalista treenihupparista ja verskoista, esim vaikka tällaiset GASP:in.
https://www.fitnesstukku.fi/gasp-sweat-pant-black/220861999R.html
Suurin osa akoista on tyhjäpäisiä horatsuja. Kun joku kertoo persvakoon painuvien housujen olevan kuuminta muotia, koko kotkottava kanalauma hankkii heti sellaiset.
"Nämä huomiohooraajat pitäisi heittää niskapers-otteella ulos. Ulkomailla monilla saleilla on pukeutumissäännöt eikä niihin tulla billu pursottaen leggareissa.
Nuo naikkoset näyttävät aina siltä kun haisisivat pahalle kun rätit uppoavat joka poimuun, päällä vielä jotain pinkkiä/beigeä trikoota tai vastaavaa. "
Ja mitäköhän poistettavaa oli tässäkin, joku trikoomuija otti itteensä?:) Yksi syy miksi en itse käy saleilla on juurikin nämä sukkahousumakkarankuorissa tepastelevat ja poseeraavat muijat. Tsori, en halua nähdä kenenkään anatomiaa ja möykkyjä kun treenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
korostavatko jotkun naiset pimpin muotoja
Kyllä. Se on erityisesti nuorten naisten salitrendi. Kuten nuo persvakoa korostavat crunch-trikoot.
Et sinä sitten muualla persvakoa näekään - paitsi mielikuvituksessasi.
Enkä haluakaan nähdä kenenkään paskaista persettä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi pukeutua miten haluaa ja toiset ei nillitä.
Jos et halua nillitystä, pukeudut asiallisten normien mukaan. Voit vaikuttaa vain itseesi, kultaseni.
Ps. Uhriutujat hakevat vain huomiota. Ensin pukeutumalla naurettavasti, sitten ulisemalla mahdollisimman julkisesti. IL kirjoittaa, koska saa klikkiotsikoita ja paljastelu myy. Iltapäivälehdistö on aina tehnyt paljastelujuttuja saadakseen myyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on täysin ok että miehet käyvät salilla ja ruokakaupassa ilman paitaa, mutta jos naisella on ihon myötäiset vaatteet jotka kuitenkin peittävät ihon täysin niin tää on jotenkin liian paljastavaa ja häiritsevää?
Se ei ole millään tapaa ok.
Vierailija kirjoitti:
Scrunch-pepputrikoot on kivat myös miehellä, jos on treenaanneet peppua?
Nuo "pepputrikoot" näyttävät aivan siltä kun käyttäjällä olisi helkkarin iso p.reikä esillä ryppyineen. Mikä gorilla on keksinyt nämä "vaatteet"??
Yleensäkin tuo liian iso kova ulokeperse on ruma. Voi kun tavalliset naiselliset pebat tulisivat taas muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa akoista on tyhjäpäisiä horatsuja. Kun joku kertoo persvakoon painuvien housujen olevan kuuminta muotia, koko kotkottava kanalauma hankkii heti sellaiset.
Mikäs gigolo sinä olet? Paljonko sinulle maksetaan? Vai oletko peräti pukki?
Vierailija kirjoitti:
Miksi on täysin ok että miehet käyvät salilla ja ruokakaupassa ilman paitaa, mutta jos naisella on ihon myötäiset vaatteet jotka kuitenkin peittävät ihon täysin niin tää on jotenkin liian paljastavaa ja häiritsevää?
Itse myös ihmettelen että mitä vaatteita siellä salilla sitten muka pitäisi käyttää. Ei siellä miehetkään missään kaavuissa ole. Ja varmaan ihmisten meielstä on miellyttävämpi treenata treenivaatteissa kuin joissain paksuissa college-housuissa. Sille nyt ei mitään mahda, että ne treenivaatteet pääsääntöisetsi ovat tiukkoja. Olen itse yrittänyt löytää jotain sellaisia, joissa olisi edes levenevät lahkeet, mutta ei sellaisia vaan ole! Kaikki treenaamiseen tarkoitetut vaatteet ovat ihonmyötäisiä. Itse treenaan tavallisessa t-paidassa, mutta eihän sellainen puuvillakangas niin hyvin tähän tarkoitukseen sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun salipukeutumisesta on kyse niin miehet todellakin osaavat pukeutua paljon asiallisemmin kuin naiset. Osa naisista on lähes alasti. Sitten kitistään kun mies vähäkin vilkaisee. Onneksi on myös naisia jotka osaavat käyttäytyä.
Siitä, miten paljon naiset ahdistelevat/"ahdistelevat" miehiä, ei muuten ikinä keskustella missään. Käykääpäs vaikka katsomassa salimakejen sometilejä. Ne ovat usein täynnä naisten lähettämiä viestejä kuten "hyvä perse", "v*ttu oot hyvännäkönen", "slurps" ja niin edelleen (nuo ovat naisten lähettämiä kommentteja erään kaverini instagram-profiiliin). Siihen päälle vielä yksityisviestit jotka ovat usein suoria ehdotteluja.
Siveästi salilla pukeutuneet miehet? Puhut näistä miesten olkaimettomista paidoista, joissa käsiaukot on niin isot, että usein toinen nänni on paljaana ja sivulta katsoessa näkyy paljaana koko yläkeho? Asun kruunaa ohutta kangasta olevat k*llicollarit, joissa pullotus näkyy mahdollisimman selvästi.
En puhu, vaan normaalista treenihupparista ja verskoista, esim vaikka tällaiset GASP:in.
https://www.fitnesstukku.fi/gasp-sweat-pant-black/220861999R.html
No tuo on kyllä ihan yhtä yleinen treeniasu naisilla sekä miehillä. Miksi et puutu miesten yleiseen siveettömään pukeutumiseen salilla vaan vain naisten pukeutuminen on sinulle ongelma? Etkö pysty kontrolloimaan itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
"Nämä huomiohooraajat pitäisi heittää niskapers-otteella ulos. Ulkomailla monilla saleilla on pukeutumissäännöt eikä niihin tulla billu pursottaen leggareissa.
Nuo naikkoset näyttävät aina siltä kun haisisivat pahalle kun rätit uppoavat joka poimuun, päällä vielä jotain pinkkiä/beigeä trikoota tai vastaavaa. "
Ja mitäköhän poistettavaa oli tässäkin, joku trikoomuija otti itteensä?:) Yksi syy miksi en itse käy saleilla on juurikin nämä sukkahousumakkarankuorissa tepastelevat ja poseeraavat muijat. Tsori, en halua nähdä kenenkään anatomiaa ja möykkyjä kun treenaan.
Minä toivoisin näkeväni Teron ja Maurin anatomian muodot liian pienten beigejen ryppypyllylegginsien läpi ja pikkuruisen toppuyläosan. Trikoiden alle ei tietenkään voi pukea mitään ettei mukavuus heikenny.
Voi miten ikävää, että heidän esteettömissä trikoissa treenaamisensa johtaisi todennäköisesti salilta poistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on täysin ok että miehet käyvät salilla ja ruokakaupassa ilman paitaa, mutta jos naisella on ihon myötäiset vaatteet jotka kuitenkin peittävät ihon täysin niin tää on jotenkin liian paljastavaa ja häiritsevää?
Mielestäni on myös paidattomat miehet ällöjä, eilenkin oli tälläinen kaupassa plus shortsit vedetty alas niin että puolet kalsareista näkyi 🤢
Mikä siinä toisten pukeutumisessa oikeasti on ongelma? Itse en salilla koskaan katsele muita ihmisiä. Tiedostan toki heidän läsnäolonsa, mutta minusta treenivaatteissa hikoileva ihminen ei mitenkään ole sellainen, joka vetäisi katsetta puoleensa. Tai muutenkaan minua ei kiinnostaisi katsella siellä muita. Keskityn omaan treenaamiseeni, omissa ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun salipukeutumisesta on kyse niin miehet todellakin osaavat pukeutua paljon asiallisemmin kuin naiset. Osa naisista on lähes alasti. Sitten kitistään kun mies vähäkin vilkaisee. Onneksi on myös naisia jotka osaavat käyttäytyä.
Siitä, miten paljon naiset ahdistelevat/"ahdistelevat" miehiä, ei muuten ikinä keskustella missään. Käykääpäs vaikka katsomassa salimakejen sometilejä. Ne ovat usein täynnä naisten lähettämiä viestejä kuten "hyvä perse", "v*ttu oot hyvännäkönen", "slurps" ja niin edelleen (nuo ovat naisten lähettämiä kommentteja erään kaverini instagram-profiiliin). Siihen päälle vielä yksityisviestit jotka ovat usein suoria ehdotteluja.
Siveästi salilla pukeutuneet miehet? Puhut näistä miesten olkaimettomista paidoista, joissa käsiaukot on niin isot, että usein toinen nänni on paljaana ja sivulta katsoessa näkyy paljaana koko yläkeho? Asun kruunaa ohutta kangasta olevat k*llicollarit, joissa pullotus näkyy mahdollisimman selvästi.
En puhu, vaan normaalista treenihupparista ja verskoista, esim vaikka tällaiset GASP:in.
https://www.fitnesstukku.fi/gasp-sweat-pant-black/220861999R.htmlNo tuo on kyllä ihan yhtä yleinen treeniasu naisilla sekä miehillä. Miksi et puutu miesten yleiseen siveettömään pukeutumiseen salilla vaan vain naisten pukeutuminen on sinulle ongelma? Etkö pysty kontrolloimaan itseäsi?
Koska miehet eivät pukeudu siveettömästi salilla niin siihen on vaikeaa puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi pukeutua miten haluaa ja toiset ei nillitä.
Jos et halua nillitystä, pukeudut asiallisten normien mukaan. Voit vaikuttaa vain itseesi, kultaseni.
Ps. Uhriutujat hakevat vain huomiota. Ensin pukeutumalla naurettavasti, sitten ulisemalla mahdollisimman julkisesti. IL kirjoittaa, koska saa klikkiotsikoita ja paljastelu myy. Iltapäivälehdistö on aina tehnyt paljastelujuttuja saadakseen myyntiä.
Ihan normaaleja kaupassa myytäviä treeniasuja naisten vaatteet salilla ovat. En pysty edes kuvittelemaan, kuinka selviät uimahallilla tai yleisurheilukentällä. Toivottavasti pysyt jatkossa pois kuntoilupaikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on täysin ok että miehet käyvät salilla ja ruokakaupassa ilman paitaa, mutta jos naisella on ihon myötäiset vaatteet jotka kuitenkin peittävät ihon täysin niin tää on jotenkin liian paljastavaa ja häiritsevää?
Itse myös ihmettelen että mitä vaatteita siellä salilla sitten muka pitäisi käyttää. Ei siellä miehetkään missään kaavuissa ole. Ja varmaan ihmisten meielstä on miellyttävämpi treenata treenivaatteissa kuin joissain paksuissa college-housuissa. Sille nyt ei mitään mahda, että ne treenivaatteet pääsääntöisetsi ovat tiukkoja. Olen itse yrittänyt löytää jotain sellaisia, joissa olisi edes levenevät lahkeet, mutta ei sellaisia vaan ole! Kaikki treenaamiseen tarkoitetut vaatteet ovat ihonmyötäisiä. Itse treenaan tavallisessa t-paidassa, mutta eihän sellainen puuvillakangas niin hyvin tähän tarkoitukseen sovi.
Et sitten löydä kaapujen ja itsensäpaljastelualusvaatteiden/perstrikoiden välillä mitään muuta päälle pantavaa? Jokainen sukupuoleen katsomatta kyllä löytää tavallisia treenivaatteita pidettäväksi. Ajatuskin muiden hiestä ja selkäihottumista laitteisiin hieroutuneena on kuvottava.
Onko tämä sinulta pois?